29 Temmuz 2013 Pazartesi

Yamada Ryosuke - Risou no Musuko Röportajı


Dizinin senaryosunu ilk duyduğunda ne düşündün?

Yamada: İlk önce senaryoyu Bay Shinji Nojima'nın yazdığını duyduğumda var olandan daha farklı bir şeyler olduğunu düşündüm.Ama komedi dizisi olmasını hiç beklemiyordum.Senaryoyu gödüğüm zaman öğrendim.Çok şaşırdım ayrıca çok da mutlu oldum.Önceden hiç komedide oynamadım bu yüzden ilk önce senaryoyu çalışmaya başladım.Benim için herkesin beklentisini karşılamak çok sıkı çalışmak demek bu da beni çok gergin hissettiriyor.

Suzuki-san ile oynamak nasıl?

Yamada: Onunla ilk kez karşılaştım.Bu dizide çok güzel bir anneyi canlandırıyor, muhtemelen kalbim daha çok çarpacak (gülüyor).Onun oğlunu oynamayı seviyorum!

Ana kuzusu musun yoksa farklı mısın?

Yamada: Ana kuzusu olduğumu sanmıyorum! (gülüyor)
Annemi seviyorum ama fırsat buldukça ebeveynlerimle alışverişe çıkarım.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder