29 Temmuz 2013 Pazartesi

[ 真紅の音 -Düşünce Notları- ] Seri 3: Arkadaşlık


“Solo çıkışı ile ilgili tereddüt. Arkadaşlarından cesaretlendirici sözler.”

Bir arkadaştan öğrenebileceğin birçok şey var diyor Yamada. Diğer insanların kalbine göre başka bir insana bağlı olan bir kalp daha da hassaslaşır. Bazen birbirini destekler, bazen de birlikte çatışırsın, bu yeri doldurulamaz bir varlıkla ilgilidir.

İlkokula giderken bir çocukluk arkadaşım vardı. Çocukken çok asabiydim, sık sık kavga ederdim ve ilk kez bu çocuğa karşı kaybetmiştim. Benden daha güçlü birisiyle karşılaşmıştım, bir daha onunla hiç konuşmayacağımı düşünmüştüm. Yerel futbol kulübünde takım arkadaşımdı ve bencilce oyun tarzından gerçekten nefret etmiştim. Ayrıca, ilkokul 5'teyken ikimizde aynı J Gençlik Ligi'ne başvurmuş ve kabul edilmiştik. Aynı takımda oynamaya başladıktan sonra aslında iyi bir çocuk olabilir diye düşünmeye başladım ve farkında bile olmadan birbirimizle iletişime geçmeye başladık. Hatırlıyorum da, ortaokuldan mezun olduktan sonra birlikte anı olarak bir fotoğraf çektirmiştik. O günden sonra bir daha karşılaşma fırsatımız olmadı. Ama 3 yıl önce aniden ondan bir mesaj aldım. Her zamanki gibi, futbol ve futbola dair hayalleri ile ilgili konuştu; “ Bir gün televizyonda futbolla ilgili bir iş yapabilirsin, değil mi? Muhteşem bir futbol oyuncusu olmak istiyorum, o zaman sende benimle röportaj yaparsın.” O günden beri onun hayali benim de hayalim oldu. Kesinlikle bu hayali bir gün gerçekleştirmek istiyorum.

Arkadaşlarınla olan ilişkilerinden birçok şey öğrenebilirsin. İdeal olan herkesin birbirini neşelendirmesi, tıpkı çocukluk arkadaşım gibi. Ama farkına vardım ki gerçek o kadar tatlı değil. Misal, çok yakın dostun sandığın birisi tarafından ihanete uğramak ya da ünlü olduğun zaman sana garip bir şekilde insanların dostça davranmaya başlaması. Karakterimden dolayı yabancılara karşı utangacım bu yüzden şimdi bile arkadaş edinmekte pek iyi değilim. Açıkçası, çevremde arkadaşım diyebileceğim pek fazla kişi yok. Muhtemelen o bir kaç arkadaşın JUMP ve NYC üyeleri olduğunu söylemek abartı olmaz. Onlar hem iş arkadaşım hem de dostum ve beni birçok kez desteklediler. Bir de, geçen yıl solo çıkışıma karar verildiğinde de.

“Kindaichi Shounen no Jikenbo” da oynamaya başladığım zaman ilk başta tema şarkısının JUMP şarkısı olabileceği planlanmıştı. Ama sonra solo çıkış yapmama ve bu şarkının tema şarkısı olarak kullanılmasına karar verildi. JUMP üyelerinin hislerini düşündüm ve bunun onlara bir ihanet olup olmadığını merak ettim. Bunu tek başıma yapmak için öz güvenim yoktu bu yüzden duyurulana dek tereddüt ettim. Teklifi geri çevirmekle ilgili düşüncelerim hakkında birçok üye ile konuştum. Ama beni destekleyenlerden biri de Yuya'ydı. “ Böyle bir fırsat bir daha ele geçmez, eğer bir parça bile yapma isteğin varsa bizi düşünme, sadece kendi yolunda ilerle. Eğer ben senin yerinde olsaydım en iyimi yapardım, bu JUMP'ın yararına olur.” dedi. Bu sözler sayesinde daha da ileriye adım atabildim. Yapmaya karar verdim ve bunu diğer üyelere e-mail ile bildirdim. Yuto'dan da bir cevap aldım: “Hislerini anlıyorum ve seni destekleyeceğim.” dedi. Herkes hislerimi anladı ve sonra düşündüm ki bu insanlarla aynı grupta olduğum için mutluyum. Programım çok yoğun olmasına rağmen single için bir şarkı yazdım, klip ve kostüm ile ilgili fikirler verdim. İlk ve son solo singlem olduğunu düşünerek tüm enerjimi ortaya koydum. Bunu yalnızca kendi iyiliğim için değil, beni ileriye taşıyan ve her şeyden çok bana inanan üyelerin iyiliği için yaptım.

İnsanlar sıkı çalıştığımı söylüyor ama bu kendi gücümden değil, tüm arkadaşlarım sayesinde böyleyim.

“Dostluk öğretir.” - Ryosuke

 Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder