29 Temmuz 2013 Pazartesi

[ 真紅の音 -Düşünce Notları- ] Seri 4: 20. yaş


“Johnny’de ki 10. yılımda minettarlığımı ifade etmek istiyorum.”

9 Mayıs Yamada'nın 20. yaş günüydü. Yetişkinliğe erişme sevincini kucaklamış ama ayrıca bunun daha da fazla sorumluluk getirdiğinin farkında.
Bu özel bir yıl olmalı. Yamada minnettarlık hisleriyle daha da dolup taşmış.

Daima 20 yaşına basacağım için çok sabırsızlanırdım. Jr.ken bir röportajda şöyle demiştim: “20 yaşına bastığım zaman 180cm boyunda, çekici ve gerçekten havalı bir yetişkin olacağıml!” Sonunda 20 yaşında, idealimden tamamıyla farklı biriyim ama şimdi bunu 23'me dek uzattım (gülüyor). Sözde bir yetişkin oldum, şimdi daha fazla iş olanakları olacak ve gece geç saatlere kadar dışarıda kalabileceğim, buna gerçekten sevindim. Gençken, dizinin bitiş partisinden sonra direkt eve giderdim. Belki sadece kibarlıklarındandı ama yardımcı oyuncular ve personel: “Sen başrolsün partiden sonra da gel.” derlerdi. Bu yüzden eve gittiğim için çok üzülürdüm. Ama artık üzülmüyorum, aynı projedeki meslektaşlarımla birlikte sonuna dek konuşmaya kalabileceğim. Ayrıca senpailerimle akşam yemeğine gideceğim için de sabırsızlanıyorum. Johnny’s World sırasında (Domoto) Koichi-kun'dan: “20'ne bastığın zaman akşam yemeğine çıkalım.” diye bir mesaj aldım. Yetişkin bir arkadaşla gidilebilecek bir yer olabilir, orada bir şeyler hakkında konuşuruz. Kendisine işle ilgili düşünceleri hakkında sormak istediğim birçok şey var.

Bence 20 yaşındaki iyi bir yetişkin söz ve davranışlarının sorumluluğunu almalı. Açıkçası, idol olduğum için bazı şeyleri yapmamalı ve söylememeliyim. Bir kaç söz ile birçok insanı üzebileceğimin farkındayım. Önceden, kısa saçlı kızlardan hoşlandığıma dair dikkatsiz bir itirafta bulundum ama 3 ay sonra uzun saçlı kızlardan hoşlandığımı söyledim... Düşünüyorumda, o zamanlar ya iyice düşünmeden ya da günümüz trendine göre konuştum. Ondan sonra Hey! Say! 7 radyo programında: “ Kısa saçlılardan hoşlandığını söylediğin için saçımı kestirdim.” diye bir mesaj aldım. Ve bunun üzerine "Tercihimi değiştirirsem söylemeli ve eski söylediklerim hakkında daha fazla düşünmeliyim." diye düşündüm. Sözler ilaç olup insana cesaret verebilir ya da silah olup onları incitebilir. Bu yüzden sözlerimle bir daha asla kimseyi incitmeyeceğim. Geçmişte yaptıklarımdan ve söylediklerimden sorumlu olan bir yetişkin olmak istiyorum.

Sadece davranışlarının sorumluluğunu almak değil, ayrıca söylediklerini düşünüp tartmakta önemli. 20 yaşında olmama rağmen konser MC'leri sırasında insanları heyecanlandırmada ve varyete şovlarda zekice şeyler söyleme konusunda iyi değilim. Her zaman böyle devam edemem diye düşündüm. Bu yıl Johnny’s World'de bir ihtiyarı canlandırdığım zaman seyircilerle iletişime geçme fırsatım oldu. Eğer bana bir şeyler söyleselerdi onları görmezden gelmek gerçekten çok zor olurdu ama 3 ayda seyircilerle doğaçlama konuşmayı ve birçok şeyi öğrendim. Yılbaşı'nda o zamanlar Johnny’s World'de benim canlandırdığım ihtiyar adam rolünü (Nakayama) Yuma'nın canlandırışını ve Takizawa (Hideaki)-kun'un yaptıklarını gördüm. O gerçekten çok iyi. NYC'de onun gibi yetenekli biriyle olmak güven verici.

Ajansa girdiğim zaman 11 yaşındaydım. Bu yıl yalnızca Yamada Ryosuke olarak 20. yılımda değilim ayrıca “Johnny’nin Yamada Ryosuke'si” olarak da 10. yılımdayım. Farkındalar mı bilmiyorum bu yüzden ayrıntılar hakkında söz vermiyorum ama beni destekleyen insanlara minnettarlığımı göstereceğim unutulmaz bir yıl gerçekleştirmek istiyorum. Bu benim 20. yaş andım.

“Sözler insanı öldürebilir, onlara hayat da verebilir. Bu yüzden sözlerle insanı mutlu eden biri olmak istiyorum. Bu benim hedefim.” - Ryosuke

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder