29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mart 2012 Duet - Yamada Ryosuke [NYC]


Çekici yanın?

Kulak memem. “Şanslı kulak” dedikleri için değil ama dokunduğunda rahat hissedersin~♥ Benzetmem gerekirse, şekerli sakıza dokunmuşsun hissi verir. Çok elastik (gülüyor).

Vücudunda hoşlandığın bir yer?

Vücudumun her yerde uyuyabilmesi.

Başkaları tarafından sık sık övülen yanın nedir?

Sık sık insanlar bana "Telefonda sesin hoş geliyor." der.

“Böyle olmak istiyorum.” ya da “İşte bu iyi.” diye düşündüğün bir şey?

Daha uzun olmak istiyorum. Dahası uzun olursam, uzun olmak iyi olur, değil mi? (gülüyor) Kişiliğime gelirsek, yorulduğum zaman küçük şeylerde çabucak kızan sinirli bir tipim. Ve ailemin önünde de sık sık böyleyim. Bu yüzden küçük bir hata yaptığımda hemen özür dileyen biri olmak istiyorum.

Bugünlerde sevdiğin favori 3 şey?

Yakiniku, saat ve masaj. Saat koleksiyonum var. Şu anda 10 taneler. Onları koleksiyon gibi kutuya koyuyorum. Neyse, şu anda numaraları ve yazıları tamamıyla siyah olan saatimi takıyorum. Havalı ama karanlık yerlerde saate bakamıyorum. (gülüyor)

Bir kızın “Bu yanını seviyorum.” dediğin bir yanı?

Genelde, bir kızın neşeyle gülümsemesinden hoşlanırım ama biraz utangaç ve şirince olmalı.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder