29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mayıs 2010 Duet - Yamada Ryosuke


[Kırmızı] 'Hidarime Tantei EYE' nin çekimleri sırasında sık sık kan solüsyonuyla oynadım.Elime sürüp "Ahhh" diye inleyerek gideceğim, herkes acı acı gülümseyip "Aaa... İyi misin...?" diye soracak.Gerçekten buradaki herkes iyi insanlar (gülüyor).Bu arada biliyor musun?Kan solüsyonları aslında çeşni.Nereden mi biliyorum, çilek ve elma çeşniside var burada.''Lezzetli'' diyemem ama tatlı.Tadını da beğenmemezlik etmezsin.

[Mavi] Bu günlerde modayla pek ilgilenmiyorum.Biraz vaktim olursa dükkanları şöyle bir gezeceğim.Tabii ki de favorim mavi kot.Ucuzsa satın alırım.Ah, sen de satın almak istemez misin? Ben hep satın almak istemişimdir.Bu sefer gök mavisi renginde bir kot aldım.Bence bu sezona damgasını vuracak.

[Yeşil] Bir kaç gün önce annemle gece yarısı yatağımın pozisyonunu değiştirdik (gülüyor). Ertesi gün annem yatağımın eski yerine bir bitki koydu.Odada biraz yeşillik bulunması güzel olur.Ah, yeşilliklerden bahsetmişken, kız kardeşim bana kalp şeklinde bir hediye verdi! Şiir gibi bir mesajdı; "Bugünlerde yorgun musun? Hayatından bahset..."
Her şeyden çok mutluyum ama bu beni daha mutlu etti "O gerçekten iyi bir şair" (gülüyor).

[Sarı] Drama çekimlerini bitirdiğimiz zaman bir buket sarı gül aldım.Sarı "gaye" anlamına gelir, bu yüzden bende derin bir etki bıraktı.Çekimler bittiğinde ağladım.(Ishihara) Satomi-san'dan mesajlarla dolu bir fotoğraf albümü aldım.Bütün oyunculara ve personele gerçekten çok minnettarım.Hüngür hüngür ağladım, ilk kez mi böyle oluyorum!?

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder