29 Temmuz 2013 Pazartesi

Haziran 2012 Popolo - Chinen Yuri [NYC]


Aşk 1: Arashi (Ohno-kun)

Dansı,şarkı söylemesi,davranışları hepsi harika, mükemmel. Kimseyi taklit etmiyor, güçlü bir karakteri var.

Aşk 2: Yamada Ryosuke

Okuyucular bilmez ama Yama-chan'ın uyurken yüzü çok şirindir (gülüyor). Onu huzur dolu uyurken görünce düşünmeden fotoğrafını çekiyorum.

Aşk 3: Şampuan kokusu

Yanımdan bir kız geçerken ondan yayılan hafif güzel kokudan hoşlanırım. Ama parfüm değil her zaman şampuan kullanmalı. Lütfen hoş kokular yayan bir şampuan kullan (gülüyor).

Aşk 4: Uyumak


Uyumayı sevdiğim için her gün 10 saat uyumak istiyorum. Odama girer ve ''Hadi,uyuyalım!'' derim. Her zaman en mutlu olduğum saatler bu anlardır (gülüyor).

Aşk 5: Spor

Bedenimi harekete geçirecek tüm sporları severim. Beyzbol ve futbol gibi takım oyunlarını oynamak çok eğlenceli.

Aşk 6: Yabu Kouta

Yabu-kun ve benim yapmaktan hoşlandığımız ortak şeyler var. Benimle futbol bilgilerini paylaşır ve ikimizde maratondan hoşlanıyoruz.

Aşk 7: Gyouza

Restoranda yemeyi severim ama tabii ki kızarmış ya da haşlanmış en lezzetli gyouzayı annem yapar.

Aşk 8: Müzik

Müzik dinlerken rahatlıyorum. Sık sık Arashi, Yamashita (Tomohisa)-kun'un şarkılarını ve oyun soundtracklarını dinliyorum.

Aşk 9: Yürüyüş/Gezinti

Doğada gezinmeyi sevdiğim için sık sık parkta gezintiye çıkarım. Sokakta yürümek eğlenceli ama doğada gezintiye çıktığımda doğa tarafından kuşatılmak beni iyileştiriyor. Rahatlıyorum.

Aşk 10: Oyun

Tabii ki tüm erkek oyunlarını seviyorum! Futbol oyunlarını seviyorum. Ayrıca RPG gibi ciddi oyunlar oynuyorum.

Aşk 11: Nakayama Yuuma

Boke yaptığım zaman Yuuma daima beni izler ve Boke olur. Birazcık Boke yapsam bile hemen tepki verir. Aferin! Tam bir Kansaiiliden beklendiği gibi (gülüyor).

Aşk 12: Hitap şekli

Kız arkadaşımın bana lakap takması iyi olur. Yalnızca kız arkadaşım tarafından kullanılan bir isim güzel olur. Hiçbir anlamı yok ama ''Hitoyasu (Dinlenmek)'' iyi olur (gülüyor).

Aşk 13: Heyecan

Bana heyecan veren şeyleri eğlenerek yapıyorum. Trapez, bungee jumping gibi işleri yaptım. Ayrıca perili evleri de çok severim (gülüyor).

Aşk 14: Konser

Konser yerinde şarkı söylerken, dans ederken ve MC kısmında fanlarla doğrudan görüşmek istiyorum. Bence festival gibi şeyler eğlenceli olur.

Aşk 15: Şahsi bilgisayar

İnternette gezinirken laptopumda sık sık müzik dinliyorum. Ayrıca online alışveriş yaparken de.

Aşk 16: Hawaii

2 yıl önce gittiğim zaman iklimine ,doğasına, zamanının akıp gitmesine bile bayıldım. Ayrıca orada alışverişe de gittim,çok eğlenceliydi. Yine gitmek istiyorum!

Aşk 17: Sarımsak

Bu kokuyu duyduğum zaman acıkıyorum (gülüyor). Çünkü yakiniku,gyouza,ramen gibi sarımsaklarla uyuşan yiyecekler sayesinde büyüdüğümü için.

Aşk 18: V yaka tişört

Sanırım yuvarlak yaka boğazımı sıkıyor hissi verdiği için V yaka tişörtü tercih ediyorum. Boyunumu rahat hissettiriyor ve kolyemi de görebiliyorum.

NYC İtirafı

Tatdığım ilk yer mantarı çeşnisi...
Uzun zaman önce hamburger yemeğe gittim, ilk kez o zaman yer mantarı tattım. Çorbaya konmuştu bana birinci sınıf bir yemek gibi gelmişti. Şaşırtıcı (gülüyor).

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder