29 Temmuz 2013 Pazartesi

Kasım 2011 Popolo - Yamada Ryosuke [NYC]


Temmuz Günü – PLAYZONE'u izledim

PLAYZONE'u uzun süredir izlemiyordum.Keyifle izledim ve Yuma'yı gördüm.Enerjik ve çok sıkı çalışmış görünüyordu.Onu gördükten sonra rahatladım.Soyunma odasına gittiğimde Yuma “Yamada-kun,al ye!” diyerek bana bir şeftali verdi.Hemen yedim,çok tatlı ve lezzetliydi!

Ağustos Günü – Yaz,tabii ki dondurma!

SUMMARY’de, soyunma odasında reklamında oynadığım Gyugyuto dondurmalarından verdiler. Keyifle hepsini yedik (gülüyor).Sahnede terledikten sonra yediğimiz için normalden daha lezzetliydi (gülüyor). Yazın dondurma yemek en iyisi!

Ağustos Günü – Kız kardeşimle servet değerinde 10 saatlik oyun

İki günüm boştu,nadir evde kalırım.Genellikle oyun oynamam,o yüzden merak ediyorum son günümü on saat kız kardeşimle oynayarak geçirdim (gülüyor). Nasıl açıklayacağımı bilemiyorum ama oynamaktan çok seyretmeyi tercih ederim.Omuzlarım çok ağrıyor,çok yorucuydu~

Ağustos Günü – Sonbahar alışveriş listesi

SUMMARY'den sonra alışverişe gittiğim gün. Bazen promosyonlar olur,sonbahar elbiselerimi oradan satın alırım.Sarı-turuncu tonlarda kahverengi,kolları kıvrık bir ceket aldım.Ayrıca kız kardeşime istediği pelerin tarzı bir palto aldım. Kardeşim gerçekten heyecanlandı.

Ağustos Günü – Bu yazki saç stilim başarısız

Saçımı biraz daha kısa kestirdim (gülüyor). Yazın SUMMARY performansında çok terliyorum,az terlemek istedim.Yoksa terlemeye başladığımda kaküllerim mahvolur. Belki herkes saç stilimin biraz başarısız göründüğünü söylemekte haklı olabilirler ama kışın tekrar uzayacak.

Ağustos Günü – Doğaüstü olaylardan korktum

Evimde doğaüstü olaylar oldu,herkes korktu. Etrafta kimse yokken ayak sesleri ve çöp kutusundan tıkırtılar geliyordu.Evde yalnız tuvaletteyken ''OI!'' diye bir ses duydum.O zaman köpeğim şiddetle havlamaya başladı.Çok korktum ve tuvaletten çıkamadım.

Ağustos Günü – Yemek yerken zayıflama çabası

Daha önceden bunu söylememe rağmen [18:00'dan sonra hiçbir şey yemiyorum.] ileri gittim ve hemen ardından bir şeyler yedim.Son bir kaç ayda (zayıflamayı planladım) çok acıkmıyorum,bir sandöviç yedim.Rejim ve yeni albüm döneminin aynı zamana gelmesinden dolayı kötü hissetmedim!

Salon doğu tarzına dönüştü

Geçenlerde evin salonunu değiştirdik.Daha fazla doğu tarzı görünen bir stil seçtik.Yeni kanape pamuklu malzemeden yapılma,gerçekten zevkime hitap ediyor.Gelecekte nasıl olacak,ileriye bir bakalım?

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder