29 Temmuz 2013 Pazartesi

2010 Weekly TV - Yamada Ryosuke


Sevgililer gününü sevmiyorum (gülüyor)! Çünkü tek hatırladığım anaokulunda aldığım çikolata. Şaka yapmıyorum! Böyle küçük bir konuda yalan söylemem! Her yıl “Acaba sıramda bir şey olacak mı?” diye düşünürüm ama hiçbir şey olmaz (gülüyor). Çikolata ile bir mektup bulsam mutlu olacağım ♪ Tek ihtiyacım olan “(I like you) Senden hoşlanıyorum” denen şu üç sözcük. Eğer bana hislerini açmak istersen bende sana benimkileri açarım. Hoşlandığım birisi Sevgililer gününde bana çikolata verirse ona bir hediye aldıktan sonra Beyaz güne kadar kendisini bekleyeceğim. Zaten beyaz gününün amacı bu değil midir? Beyaz günde ona karşılığını vererek hislerini önemsemem iyi olur. Ama ona kötü hiçbir şey vermem. Oh,mektuba lolipop iliştiririm. Eğer “Senden hoşlanıyorum.” yazarsa ona uzun bir mektupla karşılık veririm. Eğer yalnızca mektup yazarsa kısa bir mektupla karşılık veririm. Denge istiyorum~ Genellikle uyum sağlamasını istiyorum bu yüzden de bunun duruma bağlı olduğunu düşünüyorum. Anaokulundayken annem benim için bir mendil seçti ve bir de bana çikolata verdi (gülüyor). Çikolata aldığım zamanlar hakkında pek bir şey hatırlamıyorum, çok utanmış ve heyecanlanmıştım ama gerçekten mutluydum ♪ Evde her yıl annem, ablam ve kızkardeşim bana çikolata verir. Her yıl ilk okuldan beri (gülüyor).
Bu günlerde ablam ve kız kardeşim bana el yapımı çikolata yaptı. Çikolatayı eritip şekline karar verdikten sonra şeklini verdiler. Bugünlerde karşılıklı çikolatalar veriliyor değil mi? Gerçekten heyecan verici~. İtirafta bulunmak gerçekten çok heyecan verici. Olsaydı bende yapardım. Birçok fırsatın olacak bu yüzden Sevgililer gününde bunu yapmazsın değil mi? İtiraf etmek için bana gel (gülüyor).

 Not:

Beyaz gün: Sevgililer Günü'nden bir ay sonra 14 Mart'ta kutlanan bir gündür. Bugün Japonya'da tatil günüdür ve Sevgililer Günü'ne çok benzer. Bunun yanı sıra Güney Kore ve Tayvan'da da kutlanan bir gündür. 14 Mart'ta erkekler, önceki ayda onları hatırlayan bayanlara çikolatasız şeker alırlar (kızlar da erkeklere alıyor, karşılıklı olarak). 

 Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder