29 Temmuz 2013 Pazartesi

[07/2012 Duet] Yamadas


Yamada’nın bu ayki anahtar kelimesi “renkler” başlıyor! Yama-chan'ın bilmediğin yönlerini renklerle ilgili öyküleri ile öğrenebilirsin! Anahtar kelime değişmiş olsa da, cosplaylik devam ediyor!! Bu sefer basketbolcu olmayı deniyor.

-Kırmızı-

JUMP ve NYC, ikisinde de imaj rengim kırmızı. Bu yüzden “kırmızıyı” düşündüğümde “kendi rengim”miş gibi hissediyorum. NYC'den farklı olarak JUMP aktivitelerinde imaj rengi çok da önemli değil, bu yüzden kendim hakkında pek düşünmedim. Kırmızı bir imaja sahip olmak insanı “güçlü” kılmaz mı? Bakın, Sentai kahramanlarının* rengi de kırmızı, güvenilir ve güçlü. Bu yüzden, JUMP'ta bu rengi üstlendiğim için üzgünüm ama aynı zamanda da çok mutluyum. Ah, o zaman kırmızı renge uygun biri olmalıyım, değil mi?... Ama bu imkansız (gülüyor). Aslında kırmızı rengi Dai-chan benden daha çok sever. Dai-chan sever, değil mi? Hatta kendi giyim tarzına kırmızıyı ekler. Öyle olmasına rağmen benim de koyu kırmızı bir ceketim var. Bazen Dai-chan elbiselerini başka renklerle kombine edince “işte bu yeni…” diye düşünürüm. Eğer tamamıyla siyah giyinmişse ayakkabıları kırmızı olur, yani böyle şeyler. Lütfen baştan aşağı dengeli olmayı düşün, dengeli!! (gülüyor)

Not:

* Sentai = Askeri bir birlik, hava filosu.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder