29 Temmuz 2013 Pazartesi

01/2011 Myojo - Hey! Say! 7


Tema: Muhteşem erkek ve kız kardeşim

 Chinen Yuri: Benden iki yaş büyük bir ablam var. Daima birbirimizle kibarca konuşuruz, kavga etmeyiz. Bence yüzlerimiz birbirine o kadar benzemiyor. Ablam çocukluğundan beri jimnastik yapar, yaz tatilinde bile pratik yapardı. Bu yüzden luna parka tek başıma gitmiştim, o zaman atış oyunundan kazandığım peluş oyuncağı ablama vermiştim, o hala saklıyor!

Yamada Ryosuke: Benim kadar neşeli bir ablam ve kız kardeşim var! Kız kardeşim çok proaktif biri, kötü bir şey olsa bile üzülmez. Ben ona nazaran karamsarım. Bu yüzden onun pozitif yanını gözlemleyerek öğreniyorum. Ablamla ise; hiçbir şey yapmam sadece şakaydı. Neyse, bu günlerde konuşması samimi hissettiriyor. Onlar en iyi kız kardeşler!

Nakajima Yuto: 6. sınıfa giden çarpıcı zekâsı gurur kaynağı olan bir erkek kardeşim var. Hala teddy ayısına sarılarak uyuyor. Bir abi olarak onunla konuşmak, onun masumluğu beni mutlu ediyor. Son günlerde kızların farkına varmaya başladı, kendisiyle aşk hakkında konuştuğum zaman hemen utandım. Bunlar gençlik hisleri. Tabii ki ona rehberlik edeceğim.

NOT:

[Resim: 05011122358560803042_thumb.jpg]

Ryosuke'nin kızkardeşi Misaki kendisinden bir yaş küçük. Ablası Chihiro ise; kendisinden iki yaş büyük ve modellik yapıyor.

[Resim: 48239356559846041011_thumb.jpg]

Chinen'in ablası Saya, akrobatik dans ajansı olan G-Rockets'e bağlı akrobasi dans sanatçısıdır.

Ablasının Ameblo blog hesabı; http://ameblo.jp/ss38cc/

[Resim: 57795354912033144137_thumb.jpg]

Nakajima'nın erkek kardeşi Raiya; AVEX Ajansı'nın Tokyo Aktörlük Şirketi'ne bağlı.

Kardeşinin Ameblo blog hesabı; http://ameblo.jp/rairobo24/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder