29 Temmuz 2013 Pazartesi

Nisan 2013 Duet - YYY Kulüp (Yamada, Yuri, Yuto)

Tema: Arkadaşlık


Yuto: Bugün özel bir konuğumuz var, Yamada Ryosuke-san!
Yama-chan: Yea~ Merhaba.
Yuto ve Yuri: Yea~~
Yama-chan: Bugünün teması nedir?
Yuto: Hmmm... arkadaşlık.
Yuri: Hemen söyleyeyim üçümüz arasında açık bir dostluk var. Bir de, Tanaka Koki ile de iyi arkadaşsın. Bu gerçekten havalı, değil mi?
Yama-chan: Eskiden beri beni kardeşi gibi görüyor. Sizinde böyle senpaileriniz var, değil mi? Bugünlerde onlarla buluştunuz mu?
Yuri: Yuuti, sen kimseyle buluşmadın, değil mi? İş dışında evden hiç çıkmazsın, değil mi?
Yuto: Benim gibi hobilere dalmış, takılacağım başka biri yok. Sosyalliğim sıfır. Bir süre önce Koyama (Keiichiro)-kun'la yemeğe gitmiştim ama bugünlerde hiçbir yere gitmiyorum.
Yama-chan: Aklıma geldi de, duydum ki geçenlerde "Hasshi (Hashimoto Ryosuke) ile alışverişe çıkmak istiyorum." demişsin, değil mi? Peki çıktınız mı?
Yuri: Henüz çıkmadın, değil mi? Yuuti, Yabu-kun ve Totsu ile oyun oynamaya gitti. O gün Hasshi'nin işi vardı, değil mi?
Yama-chan: Anlıyorum. Ama neden Chinen Yuto ile ilgili her şeyi biliyor? (gülüyor)
Yuri: Fufufu~ (gururlu bir ifade ile)
Yuto: Bazen Yabu-kun ve Totsu ile dışarı çıkıyorum. Karaokeye ve film seyretmeye gidiyoruz... O günde, birlikte kot bakmaya gittik. Ayrıca, Yabu-kun bana "altın üçlü" olduğumuzu söyledi.
Yuri: Hee~
Yama-chan: Chinen, senpainle iletişime geçtin mi? Düşündüğüm gibi o da Ohno (Satoshi)-kun olmalı?
Yuri: Hayır, özel olarak onunla hiç görüşmedim. Eğer benimle iletişime geçen senpailerimden bahsedersek, bu Yabu Kota. Geçenlerde, annelerimizle birlikte yemek yemeğe gittik.
Yama-chan: Sanırım Chinen ve Yabu Ailesi çok iyi dostlar.
Yuri: Chinen ve Yamada Ailesi'de iyi dostlar, değil mi? 3 yıl önce annem ve ablamla Ryosuke'nin evine kalmaya gitmiştik.
Yama-chan: Hatırlıyorum! 3 kişi gelmiştiniz!
Yuto: Eh, niye, niye!?
Yuri ve Yamachan: Acaba neden.... bilmiyorum (boyunlarını yana eğerler).
Yuri: Ama ebeveynlerimiz çok iyi dost...
Yama-chan: Ablalarımız da öyle.
Yuri: Şimdilik Ryosuke'yle iyi dost olduğumu düşünüyorum.
Yama-chan: Hey! Şimdilik değil!!! Çok yakın değilsek ne yapabilirim!!!!
Yuto: Eğlenceli görünüyor. İyi~ (Ii na~).
Yama-chan: Düşünüyorum da, Yuto-kun sık sık "İyi (ii na~)" diyor. Bir şey istediğin zaman doğruca "Bunu istiyorum." demiyorsun. Yemek yerken bile "Şu yiyeceği istiyorum." demiyorsun yalnızca "İyi." diyorsun, değil mi?
Yuto: Ah, sen söyleyince fark ettim...
Yama-chan: Bir şey istediğin zaman yalnızca "Lezzetli görünüyor, biraz alabilir miyim?" demelisin. Başkalarının sana bir şey getirmesi için onlarla iletişim kur, böylece ilişkilerin gelişir ve açık bir arkadaşlığın olur.
Yuto: Anlıyorum!! Haklısın.
Yuri: Bana göre, birisi, kadın ya da erkek beni yemek yerken gördüğü zaman "Nefis." derse ben de "Evet, çok nefis!" derim ve hepsini yerim.
Yuto: Hahahaha. Tam da Chinen'den beklendiği gibi.
Yuri: Yay!
Yama-chan: Bu ne biçim bir konuşma? (gülüyor). ...Durun bir dakika, sohbet burada sonlanmıyor, değil mi?
Yuri: Burada sona eriyor.
Yuto: Ayrıca, sürede azalıyor.
Yama-chan: Dalga geçiyorsun, değil mi??! “YY” bölümü çok gevşek, değil mi? Korkunç----

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder