29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ekim 2011 Margaret - Yaotome Hikaru


1. Ne tip kızlardan hoşlanırsın?

Bunu zorunluluktan söylüyorum,obur kızlardan.Bana keyifle yemek yemeyi öğretecek biri.

2. Hoşlandığın kıza nasıl yaklaşırsın?

Sevdiği müzikleri öğrenmeye ve ortak yanlarımızı bulmaya çalışırım.

3. Nasıl itiraf edersin?

Direkt söylerim.

4. İlk randevunuzda nereye gitmek istersin?

Yakınlardaki bir alışveriş mağazasına götürürüm.Böylece ilgi alanlarını öğrenirim.

5. Kız arkadaşına bir hediye vermek istersen ne verirsin?

Mesela,birlikte kumda resim yaparız <3,daha sonra bir şişenin içine mesaj yazıp koyarım ve şişeyi ona veririm.Bu mükemmel bir hediye.

6. Üzüldüğünde bir kız ne yapmalı?

Belki beni şımartırsa gardımı düşürürüm.

7. Hoşlandığın kız için ne yaparsın?

Batı müziğiyle sınırlıyım ama ona ikimizin uyumunu anlatan bir şarkı vereceğim.

8. İdeal romantizm anlayışın nedir?

Aşk ilişkimiz birlikte güldüğümüz bir komedi şovuna benzer.

9. Seni terketmiş birisiyle çıkmayı kaç kez denersin?

Reddedilmişsem ikinci bir şans için kendimi zorlamam.

10. Kız arkadaşını cep telefonuna bakarken yakalarsan ne yaparsın?

''İlgi çekici bir şey buldun mu?'' derim.

11. Kız arkadaşınla kavga ettiğinde barışmak için ne yaparsın?

Onu önce güzel bir yere götürürüm sonra bir şapka takıp çatlak bir sesle ''Üzgünüm!'' derim.

12. Evlenmek istediğin kişide hangi ideal özellik bulunmalıdır?

Temizlik,mali durumlar gibi konularda evi çok iyi idare edebilecek biri.

13. Üyeler arasında ilk kimin evleneceğini düşünüyorsun?

Belki ben.Bir şeye çabuk karar vermeyi severim.

14. Romantik bir dramada oynasaydın,ne tür bir aşk sahnesinde oynamak isterdin?

Kötü durumdaki bir kıza yardım ediyorum ve ertesi gün o kızın okuluna transfer ediliyorum.Böyle bir rolde oynamak istiyorum!

15. Romantik bir dramada oynasaydın üyeler arasından rakibin kim olurdu?

Chinen.Bir kızın kahramanı olmak istersem onunla beyin savaşına girebilirim sanırım.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder