29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mayıs 2012 Duet - Arioka Daiki 50 Soru


Adı: Arioka Daiki
Doğum Tarihi: 15 Nisan 1991
Doğum Yeri: Chiba Bölgesi
Boyu: 165cm Kilosu: 51kg
Ayakkabı Numarası: 24.5cm Kan Grubu: A

Sevdiğin yiyecekler?

Pilavlı omlet.

Sevmediğin yiyecekler?

Erik katkılı gıdalar ve domates.

Sevdiğin içecek?

%100 portakallı meyve suyu.

Bugün kahvaltıda ne yedin?

Domuz pirzolalı sandviç.

Sevdiğin spor?

Yakartop.

Aldığın dersler?

Yüzme, dershane, futbol, jimnastik ve voleybol.

Sevdiğin renk?

Kırmızı.

Favori numaran?

1.

Sevdiğin koku?

Bergamot ve vanilya.

Hoşlandığın kız tipi?

Sağlıklı bir kız.

İlk öpücüğün?

İlkokuldayken, hoşlandığım kızın evinin antresinde (gülüyor).

Hoşlandığın kıza nasıl itirafta bulunursun?

Direkt “Senden hoşlanıyorum.” derim.

Ne zaman evlenmek istiyorsun?

30'um da.

Kaç saat uyursun?

6 saat.

Yıkanmaya nerden başlarsın?

Başımdan!

Ne lisansı almak istiyorsun?

Motosiklet ehliyeti. Hangisi daha iyi olur orta mı büyük boy mu? Ayaklarımı güvenle basabileceğim bir yer seçeneği olmalı!

300 milyon yenin olsa ne yaparsın?

Biriktiririm. Şu anda yapmak istediğim bir şey yok.

Tek başına ıssız bir adaya düşsen yanına ne alırdın?

Gece kalma ve yaşam seti!

Bir zaman makinesi olsaydı hangi zamana gitmek isterdin?

Öldükten sonra dünyayı görmek istiyorum.

Moda anlayışın?

Genelde gömlek ve parkalardan hoşlanırım.

Bir günlüğüne kız olsaydın ne yapardın?

Alışverişe çıkar, fotoğraf çektirir ve tatlı şeyler yerim.

Son günlerde yanında bulundurduğun eşyalar?

Portatif müzik çalarım ve kulaklık.

En son izin gününde ne yaptın?

Stüdyoya gittim ve arkadaşlarımla dans ettim.

Son günlerde seni mutlu eden bir olay?

Bu güne kadar bana sürekli “Hiç değişmemişsin.” diyen personelin artık “Daha erkeksisin.” ve “Olgunsun.” demesi.

Bugünlerde sinirlendiğin bir olay?

Çok açtım ve yemek kutumda Yukarili pilav vardı. Yukari'yi sevmiyorum...

Son günlerde aldığın bir şey?

Kot pantolon.

Kahramanın?

Kaku Ranger (Ninja Sentai Kakuranger), Amakusa Shirou.

Bir hayvan olsaydın ne olurdu?

Sık sık maymuna ya da penguene benzediğimi söylüyorlar.

Bir hayvan beslemek isteseydin ne olurdu?

Yavru maymun. Ama Yamada (Ryosuke) “Maymun maymundur, besleyemezsin.” dedi.

En çok yaptığın şey?

Sitz bath. (Su seviyesi bele kadar gelecek şekilde küvet içinde oturarak yapılan banyo.)

Japonya içinde nereye seyahat etmek istersin?

Yakushima.

Japonya dışında nereye seyahat etmek istersin?

Avrupa.

Johnny’lerden kiminle yakınsın?

JUMP üyeleriyle.

Alışkanlığın?

Burnuma dokunmam.

İçe kapanık mısın yoksa dışa dönük mü?

Dışa dönüğüm!

Ekmek mi pilav mı?

Pilav ama kahvaltıda ekmek daha iyi.

Udon mu ramen mi?

Ramen. Ie-kei'yi seviyorum.

Yatak mı futon mu?

Yatak.

Uyurken ne giyersin?

Tişört ve eşofman.

Sevdiğin Johnny şarkıları?

Hepsini seviyorum!!!

Özellikle karaokede söylediğin bir şarkı?

Bu konuda iyi değilim ama KinKi Kids şarkıları söylerim.

Favori filmin?

“GO”.

Favori kitabın?

"Who Moved My Cheese?" (yazarı: Spencer Johnson) İçeriğini hatırlamıyorum bu yüzden tekrar okumak istiyorum.

Lakabın?

Dai-chan.

Bize zayıf yanını söyler misin?

Göbek deliğime dokunulması.

Peki o zaman güçlü yanın ne?

Hiza kakkun (Japon çocuklarının yaptığı bir şaka, dizinle başka birinin dizine arkadan vurmak.) Tamamen bütün izleri silerim.

Senpain?

Katori Shingo-kun (SMAP).

Çekici yanın?

Yanaklarım ve büyük siyah gözlerim.

Vücudunla ilgili bir sır!

20lik dişim dışarıya doğru büyüdü. İç taraftaki sağ dişim tuhaf bir biçimde yana doğru büyüdüğü için uzamasından korktum.

Bize şu andaki amacını söyler misin?

Time Dergisi'nin “Dünyanın en etkili 100 kişi”! listesine girmek isterdim. (gülüyor)

Çeviri: a.j.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder