29 Temmuz 2013 Pazartesi

12/2010 Popolo - Yamada Ryosuke


Doğum Günü Partisi Kısmı

1. Kız arkadaşına doğum gününde nasıl bir sürpriz hazırlardın?

Ansızın onu görmeye evine gider ve kapıya çıktığı zaman ''Doğum günün kutlu olsun.'' der ve alnına bir öpücük kondururum.

2. Doğum gününde kendisine ne hediye edersin?

Öpücük (gülüyor).

3. Doğum günü kartına mesaj olarak ne yazarsın?

Doğum günün kutlu olsu. Artık ____ sın. Birlikte büyüyelim. Gülümsemeye devam et.

Birbirimize karşı duyduğumuz hislerle birlikte büyüyelim. En çok gülüşünü seviyorum ve gülüşünü ebediyen korumak istiyorum.

4. Kendi doğum gününün nasıl olmasını istersin?

Eğer kız arkadaşımla birlikte olursam bu bana yeter. Birlikte eğlenir, kahkaha dolu günler geçiririz. Böyle yeterince mutluyum.

5. Doğum günü pastanın nasıl olmasını istersin?

Yaşımı gösteren mumlarla çevrili üçgen şeklinde çilekli bir pasta (gülüyor).

Yılbaşı Partisi Kısmı

6. Kız arkadaşınla yılbaşı partisinde ne yapmak istersin?

Birlikte yürüyüşe çıkar ve kendisine hediye olarak bir atkı veririm. Her zaman bu atkıyı takmasını isterim, "Hava çok soğuk." dediğinde ona bir atkı vermek istiyorum. O zaman "Birlikte atkı almaya gidelim mi?" derim ve el ele tutuşarak yürürüz.

7. Yılbaşı partisinde kız arkadaşının ne giymesini istersin?

Üşümesini istemem bu yüzden kendisini sıcak tutan sade elbiseler giymesi iyi olur. Bence bir atkı takmalı. Özellikle elbiseleri konusunda bir endişem yok, kendisini rahat hissetmesi en iyisi. Gerçekten ne giyeceği konusunda sorumluluk alamam. Alamaz mıyım?

8. Yılbaşı partisinde kız arkadaşının ne pişirmesini istersin?

Sebze çorbası.

9. Yılbaşında kız arkadaşından bir hediye alsaydın, ne isterdin?

Herhangi bir şey istemem. Her şeyden önce maddi isteklerim yok. Bana bir öpücük verirse çok mutlu olurum (gülüyor).

10. Yılbaşında kız arkadaşının sana nasıl bir sürpriz hazırlamasını istersin?

Bana kek yapmasını! Hazırladığını bilmiyorum ve aniden bam! Pasta krema dolu olur ve ikimizde eğleniriz. Kremayı onun burnuna sürerim (gülüyor). Elbisesi kirleneceği için kız arkadaşımın rahat davranacağını düşünmüyorum.

Diğer Kısım

11. Yıl dönümünüzde ne yaparsın?

Onun için iyi olan her şeyi yapmak istiyorum. Ne isterse istesin, tüm günümü ona veririm!

12. JUMP üyeleri ile bir partiye gitsen nasıl bir parti olur?

Üyelerle ise her şekilde eğleniriz, herkesle eğlenmek istiyorum. Kış olmasına rağmen denize gidip yüzmek istiyorum. Ayrıca turta fırlatmak, herkesi “Kyaa Kyaa” diye çığlık atarken görmek ve daha çok gülmemizi istiyorum.

İtiraf 1

Cadılar bayramında nasıl bir kostüm giyersin?

Tıpkı bugünkü gibi bir palyaço kostümü. Makyözden yanaklarıma allık sürmesini istedim.

İtiraf 2

En son JUMP Özel Basın Bilgisi

Derin bir uyku çekmek için odaklanmaya çalışıyorum. (gülüyor) Son günlerde uyuyamıyorum, sabah 5'te uyanıyorum. Uyumaya çalışıyorum, insanların bana bir uyku metodu söylemesini istiyorum. Evcil hayvanlarım, köpeklerim, içeri gelmeyin. Birinin beni uyutmasını istiyorum (gülüyor).

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder