29 Temmuz 2013 Pazartesi

Kasım 2011 Seventeen - Nakajima Yuto


Birisiyle dışarı çıkacağın zaman ikinizin nereye gideceğine sen mi karar verirsin yoksa buluştuğunuzda birlikte mi karar verirsiniz?

Yuto: Eğer ilk kez çıkıyorsak birlikte karar veririz ama normalde kendim karar veririm~Kız arkadaşımla birlikte plan yapmaktan ve onun görüşüne başvurmaktan hoşlanırım.Bilirsin evlilik gibi!! Biriyle evlendikten sonra birbirimize göz kulak oluruz,böyle şeyler olur değil mi? Mesela ailem gibi;aileyi finanse etmek ve diğer şeyler annemin sorumluluğundadır,bu yüzden babam da ona danışır.Bu benim idealim,eşime/kız arkadaşıma sorumlu kişi olarak izin vermek.Neden mi?Sağlam ve mutlu bir ailenin oluşmasının temel sırrında sorumluluk bayanındır!! (gülüyor) Bunu TV'den öğrendim.

Sahile mi dağa mı yoksa doğal alanlara mı gitmek istersin?

Yuto: Böcekleri sevdiğim için tabii ki de dağ!Eğer yüzmek istersen nehir kenarına gidebilir ve orada suyla oynarız.Çimlerde böcek yakalarız!Böyle bir bölgeye gittiğimiz zaman balık yakalar ve paylaşırız,gece de kamp ateşi yakarız!!!

Daha çok şirin kızlardan mı (etek vb. şirin şeyler giyen kızlar) yoksa havalı (kot vb. şeyler giyen kızlar) giyinen kızlardan mı hoşlanırsın?

Yuto: Daha çok erkek gibi giyinen kızları tercih ederim~ Birlikte çıktığımız zaman insana "Vay canına ne havalı çift!" diye düşündüren bir ilişki istiyorum.Basit olmayan,şirin,kıravat ve şapka tarzıyla modaya ayak uyduran birini istiyorum.En çok da bundan hoşlanırım!!

Özgür ve sana "İşte benim tipim" dedirtecek bir kız mı yoksa ciddi bir kız mı tercih edersin?

Yuto: İkisinin karışımından hoşlanırım!!Basit zihniyetlilerden.İyi bir ilişki istiyorsak birbirimize yakın olmalıyız.Fikirlerimiz farklı olsa ya da farklı şeyler düşünsekte düşüncelerimizi paylaşır ve birbirimizi anlarsak her şey harika olur.Çünkü senden hoşlanan biriyle mutlu olmak önemli.

Bir aylığına herhangi bir yerde yaşasan sıcak mı yoksa soğuk bir ülke mi seçersin?

Yuto: Seçim şansım olsaydı sıcak bir ülke olurdu!Sıcak olursa güneşten kaçmak için şapka takabilir ya da buz kulesine gidebilirsin ya da boynunu mini elektrikli yelpazeyle serinletebilirsin.Yani bu yeterli olur değil mi?

İzin gününde evde mi kalmayı tercih edersin yoksa dışarı çıkmayı mı?

Yuto: Dışarı çıkarım!Şu anda evde sadece elektronik basım var yakında kendime normal bas almayı düşünüyorum.Umarım gelecek tatilde müzik mağazasına gidip pedal ve zil bakabilirim.Geçen tatilde kardeşimle birlikte bisikletle 3 trenin gittiği mesafe kadar gidip durduk!!Birçok fotoğraf çektik ve birçok anım oldu.

Birisiyle sinemaya gittiğin zaman romantik film mi yoksa aksiyon filmi mi izlersin?

Yuto: Suç filmleri izlerim!!Birlikte oturup romantik bir film izlesek kötü olmaz ama eğer sonunda biri ölürse çok üzücü olur.Yani aksiyon ve suç filmleri daha iyi.Film izlediğim zaman kendimi kaptırırım.Harry Potter'ı izledikten sonra sihir yapabileceğimi hissettim (gülüyor).

Sürücü ehliyeti aldığın zaman, araba için mi yoksa motorsiklet için mi alacaksın?

Yuto: Tabii ki araba ehliyeti!Ailemle dışarı çıktığımda arabayı kullandıkları için ebeveynlerim içki içmezler.Özellikle de babam (gülüyor).Böyle zamanlarda babam "Ah~ keşke Yuto araba kullanabilseydi" der (gülüyor).Bu yüzden onlar için çabucak ehliyet almak istiyorum.

Bir kızdan hoşlanırsan ilk önce sen mi itiraf edersin yoksa onun itiraf etmesini mi beklersin?

Yuto: Ben ederim!Hislerimi dürüstçe ve içtenlikle ona iletemezsem hiçbir ilerleme olmaz.Reddedilsem hayal kırıklığına uğrayabilirim ama benim için yeni bir deneyim olur~

Yeniden doğsaydın kız mı yoksa erkek mi olmak isterdin?

Yuto: Kesinlikle erkek!!Kız olmak korkunç olurdu~Makyaj yapmak ve kalabalık tuvaletler çok zahmet verici.Kızlar çok iki yüzlü ve bu tür kızlar beni korkutuyor (gülüyor).

Geçmiş yada geleceğe gitseydin hangi zamana gitmek istersin?

Yuto:40 yıl sonrasına gitmek isterdim!Bugünlerde "Yenilenebilir enerji" popüler bir konu!Belki 40 yıl sonra yenilenebilir enerji icat edilir,bunu görmek isterdim.

[Okuyucuların Soruları]

Lise 3'te olmama rağmen nasıl makyaj yapılır bilmiyorum!

Yuto: Oh,hayır~ Bu hiç iyi değil.Okul dışında ve işe başladığın zaman toplumda makyaj yapmak kadınlar için en önemli faktördür.Birisi için çalışıyorsan bu imajı işin için sunmalısın!Doğal makyaj yaparsan daha iyi olur~ ya da sade makyaj yap.Ama gidip birinden öğrenmelisin.

İnternetten bir arkadaşınla çıktın mı?

Yuto: Hayır.Günümüz toplumunda internetten arkadaşın olması harika ama biriyle çıkacaksan bunun iyi olacağını düşünmüyorum.Belki gerçek hayatta karşılaşmışsınızdır ve internette birbirinizi tanıyorsunuzdur.Bu makul ama önceden gerçek hayatta hiç karşılaşmamışsan bu imkansız.Gerçek hayatta arkadaşlar edinmek,elinden gelenin en iyisini yapmak,işine odaklanmak daha iyi,böylece internetten biriyle çıkmana gerek kalmaz.

Evden aceleyle çıkmana rağmen kız arkadaşına trende makyaj yapar mısın?

Yuto:Evet."Bayanların trende makyaj yapması doğru mu?" bu soruyu sınıfta sormuşlardı.(Japonya'da bayanların trende makyaj yapması saygısızlık ve kabalık olarak görülür.) "Evet" dedim!Bir kızın acelesi varsa düşünürüm, belki uyuyakalmıştır ve makyajını trende yapıyordur.Bu da bana "Şu kız pasaklı ve tembel" diye düşündürür değil mi?Böyle olursa artık ondan hoşlanmam.

[Yamada ve Yuto okuyucuların sorularını cevaplandırdılar~]

Bir kız erkek arkadaşından daha uzun ve topuklu ayakkabı giyiyorsa bu sorun olur mu?

Yamada: Hayır~!!!! Lütfen bana bunu yapma,topuklu giyme!O topuklu ayakkabılar benim ebedi düşmanım olur (gülüyor).Lütfen benim gibi kısa boylu erkeklerin his ve düşüncelerini de göz önünde bulundur~

Yuto: Hayır.Kız arkadaşım benden kısa olursa hoş olur~Eğer benden daha uzunsan lütfen dışarı çıktığımızda topuklu ayakkabı giyme!

Erkek arkadaşını kıskandırmak için başka biriyle çıkan bir kız hakkında ne düşünürsün?

Yamada: Hiç hoşlanmam.Ne yapıyorsun? (gülüyor) Erkek öğrendiği zaman her şey sıkıcı olur bu yüzden lütfen bunu yapma.Eğer kız arkadaşım böyle bir şey yaparsa ve öğrenirsem çok kızarım.

Yuto: Hayır!Bu kesinlikle olamaz.Belki erkek arkadaşını kıskandırman iyi ama o seni seviyor.Böyle metodlar erkekleri gerçekten incitir.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder