29 Temmuz 2013 Pazartesi

05/2013 Chao - Yamada Ryosuke


Yamada Ryosuke 20. Yaş Günü İle İlgili Konuşuyor

9 Mayıs'ta 20'me basacağım.


Birçok insan “ 20 yaşında olduğuna inanamıyorum! ” diyor ama gerçekten 20 yaşındayım “Buna inan!” (gülüyor) Yani Johnny'e katıldığım zaman ilkokul 5'teydim. O zamandan beri beni izlemeye gelen birçok insan var ve muhtemelen “Eh, o 20 mi?” diye düşünüyorlar. Bu yılki countdown konserinden bahsedersek kuliste Kamenashi (Kazuya)-kun “Kaç yaşındasın?” diye sordu ve bende “Mayıs'ta 20'me basacağım.” dediğim zaman “Eeeehhhh?!” dedi. Büyüdüğüme dair güçlü bir izlenim uyandırmıyorum, değil mi? Boyumun uzamaması çok can sıkıcı!! (gülüyor)

Peki bize biraz da yetişkinliğe erişme sürecinden bahseder misin?

“ Johnny’s World ” müzikali sayesinde sorumluluk hissim daha da arttı ve yetişkinliğe erişebildim. Eskiden sorumluluk hissim tam gelişmediği için profesyonelliğe erişememiştim. O zamanlar çok hınzırdım. “Tantei Gakuen Q” dizisine 13 yaşındayken başlamıştım. O zamanlar kameramının bacak kıllarının fotoğrafını çekmiştim (gülüyor).

Ne zaman gerçek bir yetişkin olduğunu hissedeceksin?

Belki aniden “Ehliyet alırsam...” ve teppan yaki restoranına yemek yemeğe gitmeyi düşündüğüm zaman. Tek başıma restoranda oturup yemeğimi yiyeceğim, bu bir çocuğun yapacağı iş değildir. Tam gözümün önünde etin ve deniz ürünlerinin ızgara edilmesini seyredeceğim... yani bir yetişkin gibi. Böyle zamanlarda “Bir daha ki sefere ailemide getireceğim. Onlarda dener.” diye düşüneceğim. Bu belki bir yetişkin olduğumun kanıtı olur.

Sence bir yetişkin olduğun zaman değişecek olan en önemli şey nedir?

Sanırım bir şey değişmeyecek. Eskiden beri ailem ve insanlar beni destekledi ve hala benim için en değerlisi onlar. Onlar olmasaydı şimdi burada olamazdım. Bana yardım eden ve beni destekleyen insanlar için sıkı çalışıyorum. Herkes mutlu olursa bende mutlu olurum. Eğer en iyi mi yapmak için bir nedenim varsa işte bu.

Bu yıl Nakajima Yuto ve Chinen Yuri'de 20 yaşına basacak. Artık Hey! Say! JUMP yetişkin oldu, düşüncelerin neler?

Şu ana dek Hey! Say! JUMP'ta en iyimi yaptım ayrıca bu yıl solo çıkış yapmama karar verildi. Üyelerle birlikte yeni bir şeyler denemek istiyorum. Bu yüzden önceliği Hey! Say! JUMP aktivitelerine vermek istiyorum. İyi ilişkiler konusunda diğer gruplara karşı kaybetmemizi istemiyorum. Şu andan itibaren JUMP'ın böyle bir ilişki de olması gerek, ilerlemek yeterli değil daha da ilerlemek için hırslı olmamız gerek. Böyle bir tavır sergilemeliyiz.

20 yaşına bastığında yapmak istediğin herhangi bir şey?

Ehliyetimi aldığım zaman arabamın üzerine sörf tahtamı koyup sahile gitmek. Şaşırtıcı derecede realist bir hayal, değil mi? Hayat tarzım ve kişiliğim değişmeyecek. Kendime yalan söylemediğim bir dünyada yaşamak istiyorum! (gülüyor)

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder