29 Temmuz 2013 Pazartesi

31 Temmuz 2011 JUMPaper - Yamada Ryosuke

Merhaba

Herkes iyi mi?
Biz çok iyiyiz~
Bugün SUMMARY’i provalarındayız
Sanırım iyi bir gösteri sunacağız?
Bu gösteride her üyenin kişiliğni gösterebileceğini düşünüyorum
deSHOW'u heyecanla bekliyorsunuz değil mi?

???? (gülüyor)

Ayrıca bende konseri heyecanla bekliyorum <3 (gülüyor)
Mümkün olduğunca herkesle görüşmek istiyorum
SUMMARY'i Tokyo ve Kyosera Dome'de yapacağız
Nasıl bir konser olacağını hayal bile edemiyorum! (gülüyor)
Elimden gelenin en iyisini yapacağım!

Konser için gergin hissediyorum,her an,her zaman başarılı olmuyor…
Ama bu beni daha da çok heyecanlandırıyor
Sanırım gergin hissetmem iyi
Çünkü başarısızlıktan korkarsak hiçbir şeye başlayamayız
Tüm gücümü kullanmama rağmen başarısız olsamda sonraki adım için hala devam edebilirim!
Önüme bakar,umudumu kaybetmeden gayretle çabalarım!
Konser ve performanstan önce dairede toplanırım
Tüm üyeler daire oluşturur
Gidelim---! Oh---! diye bağırırız

ya da

Başka bir gün bu biraz değişir
[Patlıcan,yeşil biber,domates,...Gidelim!!! Oh! (terleyelim)]
Böyle bağırarak dairede kalırız (gülüyor)
Konserde bu komik daire Hikaru-kun'la başlar
Hikaru-kun beni çabucak güldürür
Provaların ortasında lütfen tuhaf yüzler yapmayı kes (gülüyor)
Bu dramadaki [Ikemen Desu Ne] Yuuki rolü neşeli karakterine tam uymuş

Her hafta izliyorum
Herkes izliyor değil mi?
İzlemeseniz kötü (gülüyor)
Her cuma 22:00'de

Şirinler 9 Eylül'de vizyona girecek
Çok şirin bir film
Ben Sakar Şirin'i canlandırıyorum,bu ses sanatçılığında ilk deneyimim,ilk başlarda pek iyi değildim ama sonunu iyi bitirebilecek miyim? (gülüyor)
Çoğunlukla doğal sesimi kullandım…(gülüyor)
Açıkçası çalışırken çok eğlendim
İyi bir deneyim oldu

Chinen Gözlüklü Şirin'i seslendiriyor.
Bu filmi izlemek için kaç yaşında olduğunuz önemli değil,bu şirin filmi izlerken içten hissedeceksiniz.Bu yüzden lütfen filmi izlemeye gidin.

Ayrıca,JUMP Şirinler'in tema şarkısını seslendirecek
Şarkının adı Magic Power
Sanırım uzun bir aradan sonra JUMP için şirin bir şarkı?
Klip çekimi için heyecanlanıyorum
Yoroshiku ne-
Ah,Bu evimdeki şirin bebekleri <3

[Resim: YKk1s.jpg]

Çok şirin değl mi?
JUMP üyeleri Şirinlerin cep telefonu askısını kullanmaya başladı
Tabii ki bende.

Tüm üyelerin askısı aynı
Bu evi Kuu ve Cookie için kızkardeşim yaptı (gülüyor)

[Resim: yfq02.jpg]

Ah, evet evet!
Konsere gitmeden önce,
Biraz zamanım olduğu için hamburger pişirmeyi denedim
Lezzetliydi

Sarımsaklı Peynirli Hamburger
Tarifi,
Süt ile unu karıştır,
Soğanları doğra,
Soğanlar sarılaşana dek tavada kızart
Karıştırdığın sütü ve unu kasenn içindeki domuz ve sığır etine dök,üstüne yumurta kır
Soyduğun sarımsaklarıda kaseye koy
Et kötü kokuyorsa iyiye işaret,hindistan cevizi koyarsan daha iyi olur
Hepsini iyice karıştır
Etin şeklini hamburger şekli gibi yap ve ortasına peyniri koy
Kısık ateşte pişir
Bitti!

Tarif kötüydü ama ani oldu ve hamburgeri pişirdim (gülüyor)
İsteyen herkes yapabilir,elinden gelenin en iyisini yap!
Resimdeki domatesleri görüyorsun bence hamburgeri daha güzel göstermişler

[Resim: kTE9L.jpg]

Annem domatesleri benim için yedi (gülüyor)

Pekala,SUMMARY'de görüşelim

Görüşürüz!

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder