29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ocak 2013 Potato - Hey! Say! JUMP Yılbaşı Soruları

Yılbaşı Soruları!

1. “Yılbaşı Randevusu” dendiğinde aklına ne gelir?
2. Favori yılbaşı yemeğin nedir?
3. Yılbaşını hangi Johnny ile geçirmek istersin?

Yamada Ryosuke

1. Elele tutuşan çiftler…ve bu da benim canımı sıkar. (gülüyor)
2. Yılbaşı için süslenmiş pasta!
3. Matsumoto Jun-kun. Sanırım insana iyi bir yılbaşı yaşatır.

Chinen Yuri

1. Yılbaşı çamı motifli kurabiyeler yaparız. Daima tek başımıza yeriz bu yüzden çabuk biter.
2. Tavuk. Çünkü olay yılbaşı! Teriyaki ile bir şeyler yemek isterim!
3. Keito. Eskiden birkaç kez yılbaşını Keito ile geçirmiştim, benim için ödeme yapmıştı. Bir daha ki sefere ben de onun için ödeme yapacağım.

Nakajima Yuto

1. Çoğalan çiftler. Yılbaşından önce çiftler çoğalır ve bu da beni mutlu eder.
2. Hindi. Evde daima yılbaşı için hindi hazırlarız.
3. Yama-chan. Çin dialektinde okursan “noel baba” anlamına gelir. (gülüyor)

Okamoto Keito

1. Caddelerden taşan mutluluk. Yılbaşı öncesi daha heyecan verici…ama o zaman fark ediyorum ki yalnızım.
2. Köri. Bence böyle olaylarda normal seçimler daha iyi.
3. Chinen. Sahneye ilk çıktığımızdan beri her yılbaşını onunla geçiririm.

Arioka Daiki

1. Kızarmış tavuk dükkanı. Mesela herkesin duyduğu reklam şarkısı gibi.
2. Yılbaşı hindisi. Biliyorum çok popüler ama önceden hiç yemedim.
3. Matsuoka Masahiro-kun. Bana güzel bir yemek hazırlar!

Takaki Yuya

1. Kızarmış tavuk. O gün aniden yemek isterim ama hepsi çoktan satılmış olur.
2. Bütün tavuk. Önceden yememiştim, çok hoş olur.
3. (Tanaka) Juri ve bazı arkadaşlar ile parti yaparım.

Yaotome Hikaru

1. Noel baba ile çalışmak. Onu sakalsız dinlenirken görebilirim. (gülüyor)
2.Yılbaşı hindisi. Önceden hiç yemedim.
3. Keito. Birlikte, gitar eşliğinde yılbaşı şarkısı söyleriz.

Yabu Kota

1. Aydınlanma. Ne kadar yalnız olduğumu düşünerek, kendimi yalnızlığıma adarım. (gülüyor)
2. Pizza. Tam bir parti yiyeceği.
3. Kawai (Fumito) –chan. Onun arkadaşlığıyla eğlenmek isterim.

Inoo Kei

1. Çiftler ayrılır ve herkes şok olur. (gülüyor)
2. Pasta. Bugünlerde hiç yemedim.
3. Marius Yo-kun. Yılbaşını bir Almanla geçirmek istiyorum. (gülüyor)

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder