29 Temmuz 2013 Pazartesi

NYC’nin 1. Photobook'u “RENKLER”


Ryosuke’nin Aşk Soruları

Hayatında en fazla popüler olduğun dönem?

Bence ilkokul yıllarım. Sevgililer Günü'nde birçok şey aldım. (Personel: Chinen'in 20'den fazla çikolata aldığını duyduk.) Eh? Gerçekten mi?! O zaman ben popüler değilim, popüler dönemimde olmamış. Aldığım çikolatalar? 3 tane.

Sence çocukken 3'ünüzden hangisi popülerdi?

Chinen! Her şeyden önce 20'den fazla çikolata almış, değil mi? Hayatımın popüler bir dönemi yok~ Muhtemelen bundan sonra da olmayacak (gülüyor).

Sence üyelere ne tarz kızlar uyar?

Chinen için yetişkin bir kadın hayal ediyorum, onun dertlerinin üstesinden gelerek koruyacak biri. Yuma'ya gelince... evettt... daha çok itaatkar bir kız. Misal; aile meselelerini seven ve onun için temizlik yapan biri. Her şeyden önce umarsız olmayan biri~

İlk aşkın?

Benimle aynı anasınıfından bir kızdı. Beni çeken neydi? Şimdi hatırlamıyorum~. Belki gülümseyen yüzü? Sınıfın en şirin gülümseyen kızıydı!


(11 yaşında)

Wink Up'ta ki ilk fotoğraf çekiminde (Mayıs 2005) ne kadar popülerdin?

Sıfır, değil mi? Hiç popüler değildim. Hazır sözü açılmışken, benim popüler dönemim hiç olmadı! (gülüyor)

Artık, hoşlandığın kızda aradığın şartlar neler?

Acaba ne~ Belki bana dikkat eden bir kız? (Wink Up'taki) İlk fotoğraf çekimimde gülümseyen şirin bir çocuktum ama şimdi bir yetişkinim! Arkadaşlarımda bile, bana itina edenlerden hoşlanırım.

Hangisinin erkek arkadaşın olmasını isterdin? Chinen'in mi yoksa Yuma'nın mı?

Erkek arkadaş olarak belki Chinen?~ O kibar biri~ Yuma ise korkunç (gülüyor). Normalde kibar biri olduğunu düşünüyorum ama korkunç bir imajı da var.

İçlerinden hangisinin kız arkadaşın olmasını istersin?

Öyle olsaydı, Yuma olabilir! Nedeni mi? Çünkü ona takılmak istiyorum (gülüyor).


 Doğum tarihi: 9 Mayıs 1993
Doğum yeri: Tokyo
Boyu: 164cm
Kilosu: 53.5kg
Güçlü yanı: Neşeli olması.
Zayıf yanı: Çabuk parlaması.
Hobileri: Saksafon çalmak, hayaletlerle ilgili araştırma yapmak.
Hoşlandığı kız tipi: Kendisini seven bir kız.
Kendinde sevmediği yanı: Şaka yapmakta iyi olmaması.

Çeviri: Landis


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder