29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mayıs 2013 Popolo - Yamada Ryosuke Kimdir?


Takaki Yuya: Ciddi Konuşma

Bugünlerde sık sık derin meselelerden konuşuyoruz, belki de artık yetişkin olduğumuz içindir. Sık sık şu anki durumumuzla ve işle ilgili de konuşuyoruz.

Inoo Kei: Seyahate Çıkmak İstediğim Kişiler Listemde 1. Sırada

Biraz bana benziyor, o da doğayı ve seyahat etmeyi sevdiği için takılmak istediğim kişiler listemde 1. sırada. Aynı zamanda seyahat etmek istediğim kişiler listemde de.

Yaotome Hikaru: Ciddi Biri

Aptalca şakalar yaptığım ciddi biri. Bir gün “Ciddi olmaktan yoruldum.~” diyecek ve o zamanda benim kulisteki aptalca şakalarımı yeğleyecek.

Yabu Kota: Ciddi Konuşan

Yamada'yla derinlemesine iş ile ilgili konuşurum. Sık sık MC'lerde çift oluyoruz, bu yüzden de bu konular hakkında konuşuyoruz. Ve tabii ciddi meselelerden de bahsediyoruz!

Chinen Yuri: Ortağım

Uzun süredir birlikteyiz bu yüzden benim ortağım. Benim için o değerli bir varlık; iş için daima birlikteyiz.

Nakajima Yuto: Rakip

Farklı tarzlarda düşünerek birbirimizi şevklendiriyoruz. Birlikte dizilerde oynadık ve iş hakkında birbirimizle konuşuyoruz. Yama-chan ve ben fanlarımızı güldürmek istiyoruz.

Okamoto Keito: Kafe Arkadaşı

Sık sık birlikte dışarı çıkıp kafede çay içiyoruz. (gülüyor) Yama-chan her şeyde harika. Beni motive ediyor!

Daiki Arioka: Onunla Tanıştığıma Memnunum

Onunlayken ciddi şeylerden ve aptalca şeylerden de bahsediyoruz. Onun gibi biriyle tanıştığım için şükrediyorum.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder