29 Temmuz 2013 Pazartesi

Temmuz 2013 Potato - Inoo Kei


Dürüstçe, bize yağmurla ilgili bir şeylerden bahset.

İlkokulda bahçede oyun oynarken sağanak yağmur yağdı ve eve gidemedim. Olağan bir sağanak yağış değildi, şelâle gibi görünüyordu. Etrafta durulacak gibi değildi! Durmayınca annem gelir beni alır diye bir süre sundurmanın altında bekledim. Olağandışı bir durumdu, hatırlıyorum da çok heyecanlanmıştım. Çocukken yağmuru severdim ama yetişkin olduğum zaman giderek yağmurdan nefret ettim. Eskiden yağmurun sesini dinlediğim zaman uyurdum, çalışma sırasında geliştirme kaydettireceğini duydum ve yağmurun sesini CD'ye kaydettim ve dinledim. Ayrıca, dinlemeye devam ettiğin zaman hüzünlü hissetmeye başlıyorsun... Sonuçta bende pek işe yaramış görünmüyor (gülüyor).

Lütfen bize yağmurlu bir günde, randevu planını anlatır mısın?

Mümkünse içeride, evde vakit geçirmemizi isterim. İkimizden birinin evine gitmek sorun olacağı için birlikte yaşayabilir miyiz? (gülüyor) Başlangıç olarak sabah dışarı çıkmaya karar veririz ama sağanak bastırır “Hadi bugün evde kalalım.” der, evde kalıp yemek pişiririz. Buzdolabında ne varsa onu yaparız çünkü yiyecek almak için markete gitmek sıkıcı görünüyor. Yemek pişiremesemde deneyimimiz olur, eğer internetten bir tarif bakarsak bir şekilde hallederiz (gülüyor).

Grubun yağmur adamı kim?

Böyle biri olduğunu düşünmüyorum. Çekim günü önemlidir, hiç yağmurlu günümüz vb. olmadı. Açıkçası "yağmur adama" inanmıyorum, öyle şeylerin pek farkında değilim (gülüyor).

Hava durumuna bağlı olarak bugünkü ruh haline göre bir yere gitseydin?

Bugünler de hava “açık”.

Son günlerde hava çok iyiydi, dahası sıcaktı. Kiraz modunda işe gittim ve o zaman "İşte böyle bir anda parka gideyim." diye düşündüm (gülüyor). Ayrıca geçenlerde Tokyo Dome performansımız sırasında seyircilerin ışık kalemleri çok güzeldi, sanki yıldızlı gökyüzüne bakıyormuş gibiydim. Bu sahne tam Tokyo Dome'den beklendiği gibiydi, seyircilerin yanında olduğu hissi, bunu gördüğüm zaman gerçekten mutlu oluyorum!

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder