29 Temmuz 2013 Pazartesi

Şubat 2012 Myojo - Hey! Say! JUMP


Inoo Kei x Arioka Daiki - “Pozisyon Değiştirme Oyunu” Çifti

Arioka: Ino-chan senpaim.Bu yüzden ilk başta kendisinden biraz korkmuştum ama Kis-My'den Tamamori ile arkadaş olduğumda onun sayesinde Ino-chan'la da arkadaş oldum.

Inoo: Evet. Uzun süredir birbirimizi tanıyoruz.Şöyle bir geriye dönüp düşünüyorum da görünüşün hiç değişmemiş.

Arioka: Bana sorarsan senin de hiç değişmemiş!

Inoo: Sahneye ilk çıktığımız fotoğraflara baktığımızda bile sanki geçen ay çekilmişler gibi. (gülüyor)

Arioka: Evet,doğru!Ama Ino-chan senin içinde hiç değişmedi!Şakaları seviyorsun ve hala oyunlarda beni yenmeye çalışıyorsun.

Inoo: A-hahahaha.Gerçek hayatta Dai-chan'ı yenemem bu yüzden en azından oyunlarda yenmek istiyorum,biliyorsun değil mi?

Arioka: Eh-! Hala aynı oyunu oynuyoruz,bu sabah tarihe bir göz attım da sık sık Ino-chan tarafından saldırıya uğramış gibiyim!

Inoo: Ortamdan yararlanmaya çalışıyorum. (gülüyor)

Arioka: Hey, kes şunu! (gülüyor)

Yamada Ryosuke x Chinen Yuri - Dans Çifti

Yamada: Chinen ve ben gerçekten farklıyız,aşka bakış açımızda farklı.Bir kıza rehberlik etmek istiyorum.

Chinen: Ben de.

Yamada: Eminim Chinen sen abla tarzı kızlardan hoşlanıyorsun, değil mi?

Chinen: Umm… belki… Bana rehberlik edecek bir arkadaş istiyorum!!!!

Yamada: Arkadaş değil Chinen, kızlar değil mi? (gülüyor) Ben sade kızlardan hoşlanırım!

Chinen: Sade kızlar kararsız olur bu yüzden yönetilmeleri kolay olur!

Yamada: Chinen ve benim işe bakış açımızda farklı.

Chinen: Yani yapmak istediğimiz iş tarzını kastediyorsun. Ryosuke oyuncu olmak istiyor ama ben ise variyete şovlarda olmak istiyorum.

Yamada: Evet, sanırım bu doğru.Ama dansta da durum aynı!Dans tarzımız farklı Chinen caz ve bale ben ise hip-hop,aynı kareografide dans ettiğimiz zaman aynıymış gibi görünüyoruz.Sanırım aynı fikirleri paylaşıyoruz.

Chinen: Hadi Ryosuke en iyi dansımızı sergilemeye devam edelim <3

Arioka Daiki x Okamoto Keito - Şarkı Söyleme & Konuşma Çifti

Arioka: Bugünlerde sık sık birlikteyiz.İşten sonra dışarı çıkıyoruz.

Okamoto: Alışverişe,öğle yemeğine ve konsere gidiyoruz.Geçen gün karaokeye gittik,fark etmeden 4 saati orada geçirmişiz!

Arioka: “Sanırım 1 saat mi?” diye sözleşmiştik ama böyle sonlandı!İkimizinde kişisel prensipleri var,daima oolong çayı sipariş eder ve şarkıyı göz teması kurmadan söyleriz!

Okamoto: Her zaman Dai-chan ile birlikteyken “Bir kardeşim olsaydı böyle olurdu.” diye düşünürüm.Böyle şeyleri konuşmadık, resmiyete gerek yok ama...

Arioka: Ne oldu? Bir şey mi söylemek istiyorsun?

Okamoto: Bir kıyafet aldığın zaman,sanırım hep onları giyiyorsun.Bugünlerde hep deri ceket ve keten pantolon giyiyorsun!

Arioka: Moda dergisi “İçe uyumlu deri ceket.” demişti.Neyse burada bunlardan bahsetme,çok utandırıcı!Burada resmi davranmalısın. (gülüyor)

Nakajima Yuto x Okamoto Keito - Müzik Aşkı & İtalyan Yemeği Çifti

Okamoto: Yuto tek başına 15 yıl bile yaşayamaz.

Nakajima: Evet, yalnız kalamam.Keito ile takılıyorum.

Okamoto: Meşgul olduğum zaman judoda fırlatılmış gibi yok sayılıyorum.

Nakajima: Bazen “Buraya~ Buraya gel~” gibisin,bazen de “Buraya gel~” anlarında aniden judodan dışarı fırlıyor gibisin. (gülüyor)

Okamoto: Yuto'nun yanında kendimi daha rahat hissediyorum.

Nakajima: Gerçekten mi?

Okamoto: Evet.Yuto'nun yanında kendi kişiliğim harekete geçiyor.Yuto gelip “Hey, bugün bateri seansım var~” der, ben de “Lanet olsun! Benim de~” derim.

Nakajima: Sen gitar kaydını dinlememe izin veriyorsun “Bu eğlenceli~”.

Okamoto: JUMP üyeleriyle birlikte Yuto'yu dinliyorum.

Nakajima: Müzik bağımız var.Ayrıca İtalyan yemeklerini seviyoruz.İş bittikten sonra daima dışarı çıkıp pizza ya da makarna yiyerek günü sonlandırıyoruz.

Okamoto: Bir düşünürsek tarzımız yanlış. (gülüyor)


 Takaki Yuya x Chinen Yuri - New York'a Gidelim ve Eğlenelim Çifti

Chinen: Orada gezilecek iyi yerler var mı? Seyahatleri seversin bu yüzden sanırım birçok yer biliyorsun.

Takaki: Mmmm… Nasu'ya ne dersin? Çok doğal ve muhteşem bir yerdir. Çiftlikleri de var. Ayrıca kafeleri de çok iyidir! Bazıları basınla röportaj yapmayı bile reddetmiş,orada keşfedilecek çok şey var!

Chinen: Çekim için Nasu'ya da öyle bir yere gidebilirim de gitmeyebilirim de.

Takaki: Başka bir deyişle gitmezsin. Peki Chinen,senin bildiğin iyi yerler var mı?

Chinen: New York!!!

Takaki: Aslında çıkışımı yapmadan önce New York'a gitmiştim.

Chinen: Hayır,öyle değil. Şimdi New Work senin için daha eğlenceli olur. Yabancı diziler izliyorsun değil mi?

Takaki: Ah! Dizilerin çekildiği yerleri görmek isterim!

Chinen: Sana söylemiştim.

Takaki: Chinen! Bana etrafı gezdirirsin!

Chinen: Tabii!

Takaki: Çok havalı!

Chinen: Ama sana etrafı iyice gezdirebileceğimi garanti edemem.

Takaki: Eh!? Ama gülümseyerek “Evet” dememiş miydin? Oh pekala,o zaman etrafı birlikte keşfederiz! (gülüyor)

Yabu Kota x Yaotome Hikaru - Bir Şeyleri Kolay Unutan Çift

Yaotome: Yabu'nun kötü bir yanını söylemem gerekiyorse unutkandır. Sık sık telefonunu unutuyorsun,bir keresinde çantanı da unutmuştun. (gülüyor)

Yabu: Biliyorum! Ortaokuldayken telefonumu hep menajerimin arabasında unutuyordum.

Yaotome: Değil mi?

Yabu: Evet ama Hikaru sen de çok unutkansın!

Yaotome: Eh~? Ne gibi?

Yabu: Senden bir şeyini ödünç istediğim zaman hatırlayıp getirmen 2 ayı buluyordu!

Yaotome: Fufufuufufu. (gülüyor)

Yabu: Senden bir şey istediğim de hatırlatmıyorum.

Yaotome: Evet! Bak,görüyor musun? Aslında kastettiğini anlamıyor şaka yaptığını sanıp getirmiyorum.

Yabu: Sen birinden bir şey istediğin zaman unutmaması için ona mesaj atarsın.Sen bunu hesaplarsın Hikaru.

Yaotome: Evet~. Buna itiraz edemem!

Nakajima Yuto x Takaki Yuya - “Senpai/Kouhai” Çifti

Takaki: Eskiden Yuto'ya “Yuto-kun” derdim ama artık “Yuto-san” diyorum.

Nakajima: Evet,rütbe atlayıp Yuto-san oldum!…hey, bu da ne demek? (gülüyor)

Takaki: Yuto bana bir keresinde “Ata biniyorum.Çünkü beyaz atlı prensim!” demişti.

Nakajima: Bundan bahsetme! (gülüyor) Bugünlerde Takaki-kun da ata binmeye başladı.

Takaki: Yalnızca eğlence amaçlı.

Nakajima: Takaki-kun ile ilk tanıştığım zaman çok sessizdi~

Takaki: Ben de senin “gürültücü” olduğunu düşünmüştüm. (gülüyor)

Nakajima: İnsanlarda böyle düşünür. (gülüyor) Ayrıca senin “kibar biri” olduğunu da düşünmüştüm. Yaş olarak sen benden daha büyüksün ama jr. olarak ben daha uzun süreliyim.Bu yüzden beni “-kun” diye çağırmalısın.Sana baktığımda “Kesinlikle sanki daha uzun süre jr.mış gibi. ” diyorum.

Takaki: Birkaç kez benden sana Yuto dememi istemiştin.Birlikte takıldığımız için doğal olarak bu durumda değişti.

Nakajima: Hobimle dalga geçiyorsun! Fotoğraf çekerken bana “Kamera Kozou” diyorsun.

Takaki: Hobilerinle dalga geçmeyi seviyorum. (gülüyor)

Nakajima: Ama Takaki-kun'un bu hali çok şirin,onu değiştirmek istemiyorum.

Yaotome Hikaru x Yamada Ryosuke - Tavuk & Yılan Çifti

Yamada: Hatırlıyorum da Hikaru-kun bana birkaç kez kızmıştı.

Yaotome: Eh? Gerçekten mi?

Yamada: Hatırlarsın, park olayında...

Yaotome: Ah-!! Jr.ken Yamada'yla birlikte parka gittiğimizde benimle dalga geçmişti.Ben de “Hey, Ne yaptığını sanıyorsun!!!” havalarındaydım ve kızmışım gibi davrandım.Parka gidene kadar sessiz kaldım.Oraya vardığımızda “Şakaydı!!” dedim ve Yamada çok ağladı. (gülüyor)

Yamada: O zaman tam bir korkak tavuktum.

Yaotome: Yamada küçükken gerçekten de tam bir korkak tavuktu benim hobimde ona yılanlık etmekti. (gülüyor) Ama bu ilk kez olmuyor,değil mi?

Yamada: Bilmiyorum. Çünkü Hikaru-kun kızgın mı yoksa numaramı yapıyor bilmiyorum.

Yaotome: Ben biliyorum! Sınıfta her daim böyle insanlar var.

Yamada: Aynı senin gibi. (gülüyor) Konser provalarındayken sıkılmış gibi görünüyorsun…

Yaotome: O zaman ciddiydim.

Yamada: Tamam,üzgünüm. (gülüyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder