29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mart 2012 Duet - Chinen Yuri [NYC]


Çekici yanın?

Kirpiklerim. Makyöz sık sık bana,“Kirpiklerin sık ve uzun çok güzeller.” der. Bir şekilde kirpiklerimi kürdana benzetebilirsiniz. (Bunu tatbik ettim, lütfen 161. sayfaya bir göz atın!)

Vücudunda hoşlandığın bir yan?

Belki akrobasi gibi tek seferde gördüğüm bir şeyi yapabilme. Neredeyse her kısmını yapabilirim. Ve omuzlarım beklenmedik bir derecede güçlüdür.

Başkaları tarafından sık sık övülen yanın nedir?

Yüzüm ♥. İnsanlar "Yüzün güzel." dediği zaman mutlu olurum. Sonra, [Nakajima] Yuuto-kun sık sık bana "Pozitif yanın iyi." der.

“Böyle olmak istiyorum.” ya da “İşte bu iyi.” diye düşündüğün bir şey?

Bence, şu anda kendimden yeterince memnunum. İlla ki bir şey söylemem gerekirse biraz kilo almak istiyorum. Şu anda 46~47 kiloyum. Vücudum yağ oranı da %8. Yüzümün daha dolgun olmasını istiyorum.

Bugünlerde sevdiğin favori 3 şey?

Uyumak, kendim, aksesuarlarım. Geçen yıl Los Angeles'e gittiğim zaman, kolye süsü aldım. Yeni kolye süsüm ana noktam oldu. Uyurken ya da banyo da daima takarım. Niye diye sorarsan, tekrar tekrar takıp çıkarmak canımı sıkıyor. (gülüyor) Bundan önce haçlı kolye süsü almıştım ve şimdi buna bilekliğimi de ekledim.

Bir kızın “Bu yanını seviyorum.” dediğin bir yanı?

Yanından geçerken kendisinden yayılan aromalı şampuan kokusu, bunu severim.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder