29 Temmuz 2013 Pazartesi

Kasım 2011 Seventeen - Yamada Ryosuke


İzin gününde evde mi kalmayı tercih edersin yoksa dışarı çıkmayı mı?

Yamada: Dışarı çıkarım!Genellikle izin günümde programım şöyle olur;9 civarında uyanırım,11 sularında dışarı çıkmak isterler mi diye diğer üyeleri ararım ama genellikle hiçbiri kalkmamış olur~ Bu yüzden her zamanki gibi alışverişe gitmek için trene yalnız binerim. 15:00'da içlerinden biri telefonumu cevaplar "Üzgünüm~ yeni uyandım" ama artık çok geç olmuştur bu yüzden eve tek başıma dönerim!! (gülüyor)

Sürücü ehliyeti aldığın zaman, araba için mi yoksa motorsiklet için mi alacaksın?

Yamada: Ben daha çok spor arabalarla ilgileniyorum, aslında hep deniz kenarı ya da başka yerlerde spor araba kullanmak istemişimdir.Cip gibi arabalar havalı görünüyor,birini sürme konusuna gelince boyum hakkında endişeliyim.Yeterince uzayabilir miyim? (gülüyor)

Birisiyle sinemaya gittiğin zaman romantik film mi yoksa aksiyon filmi mi izlersin?

Yamada: Hayır,hayır,hayır!!Romantik film izlemem.Geçen gün erkek arkadaşımla romantik film izlemeye gittim ve başrol oyuncusu çok yakışıklıydı!Kız arkadaşımı böyle bir filme götürsem benim yerime başrol oyuncusuna bakmayı tercih etmez mi?O zaman üzülürüm ~ (gülüyor) Ama aksiyon filmleride kötü bir seçim olmaz,ayrıca korku/suç filmleride harika olur!Korku filmi seyrederken korkup bana sarılırsa güzel olur.

Bir kızdan hoşlanırsan ilk önce sen mi itiraf edersin yoksa onun itiraf etmesini mi beklersin?

Yamada: Ben ederim.Birini beklemek en korkunç durum çünkü senden hoşlanıp hoşlanmadığını bile bilmiyorsun!Bu yüzden birinden hoşlanırsam hiç düşünmem ve ona itiraf ederim!Şimdi bu planı düşünüyorum da sanırım hoşlandığım kıza itiraf etsem bile reddedilebilirim... (gülüyor)

Geçmiş yada geleceğe gitseydin hangi zamana gitmek istersin?

Yamada: Gelecekte neler olacağını öğrenmeyi bekleyemem ama aynı zamanda geçmişe de gitmek isterim~ Mayıs ayına dönmek isterdim,o ay çok eğlenceliydi!Gerçekten o eğlenceli zamana dönmek ve daha fazla anı yaşamak isterdim.İlkokul yada ortaokul farketmez~ Ama son zamanlarda işten dolayı seyahate çıkmaya fırsatım olmadı,bu yüzden bu ilk çıkışım olur!

Yeniden doğsaydın kız mı yoksa erkek mi olmak isterdin?

Yamada: Şu anda bir erkek olarak çok mutluyum~ Bu yüzden tekrar erkek olarak dünyaya gelmek istiyorum (gülüyor).Yeniden doğsam inşaat işinde çalışmayı denemek isterim.İşçiler çok sıkı çalışıyor bu yüzden onları takdir ediyorum,onlar gibi olmak istiyorum (gülüyor).

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder