29 Temmuz 2013 Pazartesi

08/2011 Pichi Lemon - Yamada Ryosuke x Chinen Yuri


Yaz Araması

Yamada'dan Chinen'e:

Birlikte havai fişeklerle oynayarak eğlenelim!!Artık yaz bitmiş olsa da ailemizle barbekü partisine ya da bir yerlere gidebiliriz~ Geçen yıl birçok kişiyle havai fişek festivaline gittik ama bu yıl ikimizin beraber gidip havai fişeklerle oynayarak eğlenmemizi istiyorum.Şu şirin şeyleri gerçekten seviyorum.Çok eğlenceliye benziyor.Ama sanırım Chinen kocaman roket gibi olanlarından hoşlanır.Böylece havai fişek rengarenk ve daha görkemli olur.Öyle değil mi?

Chinen'den Yamada'ya:

Uhm, görkemli ve rengarenk havai fişekleri çok severim (gülüyor).Hatırlıyorum da eskiden ailelerimizle birlikte Hakone'ye tatile gitmiştik ~ Çok eğlenceliydi.Gelecek sefer yine Hakone'ye gidelim!Ve Ashi Göl'ünde kısa bir yürüyüş yapalım!!! (Yamada araya girer ve ''Ehhh,yine çılgınca şeyler mi yapmak istiyorsun? der.) Maa~ doğru,bu biraz çılgınca (gülüyor).Ashi Gölü'nün çevresinde bisikletle 1 saat dolaşmak yorucu.Ama bilirsin ki böyle yorucu bir dolaşmadan sonra kaplıcaya gitmek hiçbir şeyle kıyaslanamaz~ Pekala,planı yaptım.Bu yıl bisikletle Hakone'ye gideceğiz ve havai fişeklerle oynayacağız!!

Bugünlerde Okul Yaşamım

Chinen Yuri:

Bugünlerde ki alışkanlığım kantinden ikinci ve üçüncü ders arasında öğle yemeği fişi almak.Sabah, üç dersten sonra öğle yemeği arası var.Öğle arası olduğunda herkes kantine koşar ve sıraya girer.Benim gibi fiş alan öğrenciler beklemez ve hemen yemeklerini alırlar.Bu beni harika ve herkesten daha önemliymişim gibi hissettiriyor (gülüyor).Bu yüzden bundan çok hoşlanıyorum.Öğle teneffüsü pek uzun değil.Herkes yemeğini yavaşça,rahat ve eğlenerek yemek ister,değil mi?Bu yüzden daima derler, ne olursa olsun ne yaptığın önemli değil önemli olan hazırlıktır!

Yamada Ryosuke:

Düzenli ve güzel yazmak istiyorum.Sınavlardan önce not defterime bir göz atmak bende yeni bir ruh hali yaratır.Ayrıca “El yazım çok güzel” miş hissi uyandırır.Arkadaşlarıma göstermek istiyorum (gülüyor).Ne yazdığın ya da kullandığın kalem önemli değil.Ana nokta,yazarken biraz satır aralığı bırak.Bunu yapmak için de öğretmenin dediklerini not et ve bu aralığa yaz.Pichi okuyucuları “Yamada’nın yazı stili” ni denemeli!!

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder