29 Temmuz 2013 Pazartesi

02/2012 Duet - Yamada Ryosuke x Nakajima Yuto x Fujigaya Taisuke


Yamada: Fotoğrafta üçümüzde tuhaf görünüyoruz,değil mi?

Nakajima: Evet,tuhaf.

Fujigaya: Yani üçümüz tuhafız.

Yamada: Hayır,hayır. Olağanüstü,tuhaf değil,değil mi?

Fujigaya: Anlıyorum. Belki de üniforma giymek beni biraz tuhaf hissettirdi. (gülüyor)

Yamada: Sana yakıştı. Hiç 26 göstermiyorsun.

Fujigaya: Ben 24 yaşındayım ama… (suskunlaşır)

Yamada: Oh! Ah… Ne!?

Nakajima: Yama-chan,onu incittin.

Yamada: Üzgünüm,bu bir yanlış anlaşılma! Fugijaya-kun'un olgun imajı yüzünden. (terliyor)

Nakajima: Haklısın,Taipi yetişkin gibi görünüyor.

Yamada: Yuto-kun, ona Taipi mi diyorsun?

Nakajima: Evet, jr. olduğum yıllarda sık sık favori filmlerimiz ve sevdiklerimizden bahsederdik,değil mi?

Fujigaya: Yuto,bana Star Wars DVD'ni ödünç vermiştin,değil mi?

Yamada: Yani drama bitene dek Taipi ile ilişkilerimi iyi geliştirmeliyim.

Nakajima: Pekala,o halde ona Gaya diyeceğim.

Yamada: Ama sen ona Taipi diyorsun.

Fujigaya: Önemli değil,bana nasıl seslenirseniz hoşuma gider.

Yamada: Pekala,o zaman sana Gaya diyeceğim.

Fujigaya: Halbuki eskiden mütevazı hoş çocuktun.

Yamada: Dur biraz! Yalnızca şakaydı!

Fujigaya: Benimki de şaka! (gülüyor) Hala mütevazı ve hoş bir çocuksun.Alanlarımız farklı olsa da ikimizde Jimusho'danız.Birlikte bir şeyler yapıyoruz.Bu birlikte zoru denediğimizin kanıtı, bizim için büyük bir motivasyon olacak.Çok mutluyum.

Yamada: Tam kendisinden beklendiği gibi,sözleri çok olgun.

Nakajima: Tam da 26 yaşındaki birinden beklenildiği gibi.

Yamada: Şimdi eski konuları açma!

Fujigaya: Atışmalarınızı dinlediğim de “Ah,şu gençler” diye düşünüyorum. (gülüyor)

Yamada: Ayrıca Fujigaya-kun, Kawai (Fumito) ile birlikte Sho Kura (Shounen Club)'da ortalıyı neşelendiriyordu,değil mi?

Fujigaya: O çocuk çevremdeyken benim için etraf güllük gülistanlık oluyor.Çünkü Kawai'yi seviyorum.

Nakajima: Karakterin sana bağlı olarak muhtemelen değişir.

Yamada: Evet,değişir.Havalıymış gibi görünmesine rağmen aslında çok komik biri.

Fujigaya: Kohai [küçük jr.] 'im bana korkunç bir imaj çizdi.

Nakajima: Bu doğru değil.

Fujigaya: Aslında çok iyiyimdir.

Yamada: Sanırım ayakkabılarını çıkarmadan Fujigaya-kun'un kalbine giremezsin.[Burada Fujigaya-kun'la arkadaş olmanın kolay olmadığını ima ediyor.]

Fujigaya: Her zaman ayakkabılarını çıkar ve tıkla. (gülüyor)

Nakajima: Takaki (Yuya) ile benzer değil mi?O da kohailerini korkutur ama hep “Aslında çok dost canlısıyım.“ der.

Yamada: JUMP'ın en olgunu görünmesine rağmen asında en çocuksusudur.Bunun anlamı Fujigaya'nın da içinde aslında bir çocuk yattığı mı?

Fujigaya: Yorum yok.

Yamada: Canlandırdığın karakterle aranda bir benzerlik var mı?

Nakajima: Yani sence anne kompleksim mi var?

Yamada: Her ne olursa annenin yardımını istiyorsun ve küçüklüğünden beri böylesin.

Fujigaya: Jimusho'ya katıldığın zaman annen Jimusho'ya en yakın durağa gelmişti ve ben de seni ona götürmüştüm.

Yamada: İşte bunun gibi.

Nakajima: Bana göz kulak olduğun için teşekkür ederim. (alkışlıyor)

Fujigaya: Bugünde acaba annen bekliyor mu?

Nakajima: Hayır,beklemiyor! (gülüyor)

Yamada: Artık annenden böyle şeyler istememene rağmen hala bir şey olduğu zaman annenle konuşuyorsun.

Fujigaya: Ama Yuto'nun kardeşi var.

Nakajima: Evet,öyle.

Fujigaya: Biraz şımartılmış olabilir ama evde kardeşinin önünde umulmadık harika şeyler yapar.Ben ailenin en büyük oğluyum,benden küçük iki erkek kardeşim var.İyi şeyler yapacağımı düşünüyorum.

Nakajima: Ailenin en büyük oğlu olmak güzel.Bu yüzden 20 yaşına gelene dek elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum.Hala annemin iznini almadan yapamadığım şeyler var.Bu yüzden bir süreliğine daha annemin yardımını isteyeceğim.

Yamada: Haklısın. Babam etrafta yokken en büyük oğul olarak ailemle ben ilgileneceğim.Ama aslında hala birçok şeyi yapmak için annemden yardım istiyorum.

Fujigaya: Yamada,sen de mi en büyük oğulsun? O halde bir erkek kardeşin var.

Yamada: Hayır,bir kız kardeşim ve ablam var.

Fujigaya: Anlıyorum,bir kız kardeş.Bu sayılmaz.

Yamada: Neden sayılmazmış! (gülüyor) Evin tek erkeği benim yani en büyük oğulum.

Fujigaya: En büyük oğul değilsin.

Nakajima: Ablan...

Yamada: Yuto-kun, Fujigaya-kun ile bir olup bana sataşma!

Fujigaya: Hey Yamada. Erkek kardeşin yok,Yuto'ya sataşma.

Nakajima: Evet,bana sataşma!

Yamada: Yine bir oldunuz! Neyse,Fujigaya-kun, annenle aran iyi mi?

Fujigaya: Geçenlerde birlikte alışverişe gittik,bizi çift sandılar. (gülüyor)

Nakajima: Gerçekten mi!?

Yamada: Annen genç mi?

Fujigaya: Zihnen genç.Evde her şeyle ilgilenir ama kadınsılığını unutmaz.O benim için ideal anne.Bu yüzden ona layık bir oğul olarak yaşayacağım.

Nakajima: Anlıyorum.

Yamada: Fujigaya-kun,bunu direkt söylerken çok havalı. Tek kelimeyle “İdeal oğul”!

Fujigaya: O zaman Yamada’larda tek oğul şımartılıyor mu? (gülüyor)

Yamada: Neden böyle düşündün? (gülüyor)

Fujigaya: Yamada ve ben arasında benzerlikler var.

Nakajima: Bu doğru,Taipi çok şımartılmış. (sırıtıyor)

Fujigaya:Böyle konuşma. (gülüyor)

Nakajima: Yama-chan ve Taipi'nin benzer yönleri aileleriyle ilgilenmeleri ve onları düşünmeleri.

Yamada: Ailelerimizi düşünmek konusunda üçümüzde önemli evreyi geçmedik mi?

Fujigaya: Bu doğru. Durumumuzu “İdeal en büyük oğul.“ olarak adlandıracağım. (gülüyor)

Yamada, bazen ailenle bir yerlere gider misin?

Yamada: Birçok hayvanımız olduğu için evden uzun süre ayrılamayız.

Fujigaya: Birçok derken?

Yamada: Önceden 56 [!!!] hamsterım vardı.Artık 2 köpeğim,1 tavşanım,3 kaplumbağam, 1 guinea pigim ve 3'te hamsterim var.Ne diyorsun?

Fujigaya: Böyle bir miktar olamaz! Dizinin final partisini Yamada'ların evinde yaparız diye düşünmüştüm ama durum buysa...

Yamada: Neden bizim evimizde yapılacakmış!?

Nakajima: Oh, kulağa eğlenceli geliyor.

Yamada: Bana gelmiyor! Fujigaya’nın evine gidelim! Övündüğün annenle tanışmak istiyorum.

Fujigaya: Benim evim mi?İmkansız. (Kati bir şekilde)

Yamada: Neden!?

Fujigaya: (Umursamaz) Konser veremez miyiz? Yuto bateri çalar.

Nakajima: Yalnızca bateri yeterli olmaz. Özel konuk olarak Okamoto Keito'yu çağıramaz mıyız?

Fujigaya: Evet,fena olmaz ama özel konuk olarak Kenichi [Okamoto Keito’nun babası] gelse daha mutlu olurum. (gülüyor)

Yamada: Fujigaya-kun'un rapını dinlemek istiyorum.

Fujigaya: Oh… bu imkansız.

Yamada: Şu anda bana kalbini kapatmış olabilir misin!?

Fujigaya: Çünkü endişeli yüzünü görmek istiyorum.

Nakajima: Yama-chan'a sataşmak eğlenceli.

Fujigaya: Yama-chan'a sataşmak erkek kardeşine sataşmak gibi.

Nakajima: Bizden tam beklendiği gibi içten ağabeyleriz!

Yamada: Şu üç ay boyunca bana sataşacak mısınız!? (terliyor)

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder