29 Temmuz 2013 Pazartesi

01/2013 Only Star - Yamada Ryosuke


Yamada Ryosuke grubundaki ilk solo çıkış yapan kişi olması ile ilgili ve “Kindaichi Shounen no Jikenbo“daki zorlu rolü hakkında konuştu. Ayrıca bugünlerde “Johnny’s World“de oynuyor. Hey! Say! JUMP grubu üyesi solo çalışması hakkındaki gerçek hisleri ve planlarından bahsetti.

— İlk solo singlen “Mystery Virgin” piyasaya çıktı. İlk, solo singlenin çıkacağını duyduğun zaman neler hissettiğini bize anlatır mısın?

Yamada: “Olamaz!” diye düşündüm (gülüyor). Genellikle konserlerde solo söylüyordum ama bu zamana dek hiç solo şarkı söylemeyi düşünmemiştim.

— Mystery Virgin, “Kindaichi Shounen no Jikenbo” nun tema şarkısı olmasına rağmen ritmi biraz yavaş ve kareografide biraz dramatik öğelerle bezenmişti. Şarkıyı ilk duyduğun andaki izlenimin neydi?

Yamada: Kindaichi'nin tema şarkısını söylediğim için içimde birçok his uyandı (gülüyor). Şarkının atmosferi drama iyi uysa da şarkı söylemenin baskısı ayrı bir zor.

— Solo şarkı söylerken her bir notaya duygu katmak zordur...

Yamada: Bu bir aşk şarkısı olmasına rağmen özünde nefret ettirici bir aşkla ilgili. Duygu katmamı gerektirecek pek fazla şarkı söylemedim. Demek istediğim bu işi öyle ya da böyle, bir şekilde pes eder ya da yaparsın.

— Nasıl yani?

Yamada: Bazı insanlar beni dizilerimi izledikten sonra seviyor. Hey! Say! JUMP performanslarında biraz seksi ve erkeksi “Yamada Ryosuke”yi ortaya çıkarmam fanların ilgisini çekiyor. Ama o zaman da beni tanımayan insanların şarkım ve dansımla ilgilenmelerini istiyorum. Klip biraz ilginç olsa da insanların “Bu nedir?” ya da “Ne anlama geliyor?” diye düşünmelerini istiyorum.

— Şarkıyı ilk duyduğumda şaşırdım çünkü tam Yamada'ya göre bir şarkı diye düşündüm.

Yamada: Hiçte öyle değil (gülüyor). Müzikle uğraşırken yalnızca şarkıya değil işe de adapte oluyorum. Sadece şarkı söylemiyor ya da dans etmiyoruz, en iyi şekilde şarkı söyleyip, dans etmek istiyoruz. Şimdiler de “Johnny’s World” de oynuyorum, bu ne anlama mı geliyor? Kastettiğim seyircinin tepkisini ölçerek birçok duyguyu harmanlıyorum.

— Ayrıca KinKi Kids‘in Ai no Katamari'yi coverledin?

Yamada: Şarkıyı kendi tarzımda söylemek istedim, Koichi-kun ve Tsuyoshi (Domoto)'ye eğer sorun olmazsa şarkıyı söylemek istediğimi söyledim. Ayrıca bu şarkının KinKi Kids ve fanlar için çok önemli olduğunu biliyorum. Shonen Club'da Fujigaya (Taisuke) ve Kento (Nakajima)'dan şarkıyı dinledim. Bununla birlikte şarkıyı söylemek ve en iyimi yapmak istedim. Söyleme iznini aldığım zaman Koichi-kun'a bir teşekkür e-maili gönderdim. “Ai no Katamari”yi söylememle ilgili bana çok sevindiğini söyledi. Beni içmeye davet etti ancak ona 20 yaşında olduğumu söyleyince “E…?“ oldu. Ama beni dışarıya davet etme zahmetine katlandığı için bu yılki hedeflerimden biri bu olacak.

— “Gin no Sekai ni Negai wo Komete” (Gümüş Dünyanın Dilekleri)'nin sözlerini sen yazmıştın değil mi?

Yamada: Konser için “Moonlight” gibi bir şarkı varsa söyleyebileceğimi söyledim. “Gin no Sekai”yi başını ağrıtmayacak sözler ile hissettiklerimi direkt yazdım.

— Hey! Say! JUMP çıkışını yaptığından beri ve “Johnny’s World”de öncüydün, şu an da da çok meşgul müsün?

Yamada: Hiçte değil! Eskiden konserlere ve çekimler için kırsal bölgelere gidiyordum, ayrıca okulda vardı. Bu yüzden hiç uyuyamıyordum, bir an öleceğimi sandım (gülüyor). Geçmişle kıyaslarsam şimdi daha kolay.

 Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder