29 Temmuz 2013 Pazartesi

Temmuz 2013 Wink Up - Inoo Kei


Dürüst bir itiraf. Hoşuma giden bir izlenim! Kalbimi gerçekten kapar.

Yemek yapan bir kız hoş olur. Çok normal bir cevap ama sohbet esnasında bir kızın karakterini bir bakışta anlarsam kalbim daha hızlı atar. Eğer bana bir bento hazırlarsa ve iyiyse, olumlu izlenimim artar! Eh, Inoo Ailesi'nin damak tadı? Belki omlet rulosu biraz şirin olur, kişisel olarak graten daikonlu dashiyi (Japon usulü balık çorbası) severim. Ayrıca kızarmış tofulu miso çorbasını ve tofuyu da! Karaktere gelirsek, zoru denemeyen kızlardan hoşlanırım. Eğer hilekar biriyse sonunda ikimiz de yıpranırız.

İtiraf ediyorum! Geçenlerde üyelerle ____ yaptım.

Bir süre önce, uzun zamandan sonra Yabu beni aradı. "Ne oluyor?" diye meraklandım ve cevap verdim, Yabu "Gerçekten eğlenceliydi, bu hafta çok eğlenceliydi! Iya~ her şeye rağmen inanılmazdı!" demeye başladı, konuşurken çok tutkulu ve heyecanlıydı. Sanırım her hafta izlediğimiz anime ile ilgili konuşuyordu (gülüyor). Ben kaydetmiş ama henüz izleyememiştim, bu yüzden "Anladım, şimdi izlemeye gidiyorum." dedim ve telefonu kapattım. İzledikten sonra eğer onu ararsam uzun bir konuşma olacağını düşündüm bu yüzden onun yerine kendisine izlenimlerimi anlatan "Eğlenceliydi." diye bir mail gönderdim. (gülüyor) Yabu bir şeyden bahsederken tutkuyla konuşur, bu bir animeyle ilgili duyguları olsa bile muhteşem (gülüyor).

Karşı cinste hoşuma giden izlenimim aksine berbatlaştı. Başka erkekler bilmiyor ama ___ da gerçekten kötüyüm!

Eminim eğer bir kızın tırnakları çok gösterişliyse herkesin dikkatini çeker. Önceki yiyecek bahsiyle ilgili değil ama böyle tırnaklarla sanırım pirinçleri yıkayamaz bu da sorun olur (gülüyor). Makyajda da kendini çok zorlamasın. Doğal, ağır makyaj yapmazsa mutlu olurum. Tavuskuşu kirpiği takmazsa iyi olur (gülüyor). Eh, ben mi? Ben saç tarzına ya da öyle şeylere dikkat eden biri değilim. Sadelik en iyisi!

Kendini tanımlayan bir itiraf.

Günümüz eskisinden farklı, bu günlerde mail ve telefon sayesinde başkalarıyla kolaylıkla iletişime geçebiliyorsun, değil mi? Bu kolaylığa karşın bir şekilde duygular yok oldu. Yaşadığımız bu çağda ben, buluşmak ve önemli şeyleri doğrudan söylemek istiyorum. O zaman elbette sersemce etrata dolanmayacağım. Olduğumdan farklı bir yönümü göstereceğim! (gülüyor)

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder