29 Temmuz 2013 Pazartesi

11/10 Duet - Yamada Ryosuke


● Hoşlandığın kıza nasıl itirafta bulunursun?

Eğer kız olsaydım, direkt "Seni seviyorum." denmesi beni çok mutlu ederdi. Sadece "Seni seviyorum." ya da "SENİ SEVİYORUM." denmesi değil, yumuşak kibar bir hisle söylenmesi. Ayrıca doğal bir şekilde söylemek isterim.

● Bugün kız arkadaşınla ilk randevun. Ne yapmak istersin?

Randevumuzdan önceki gün kendisini arayıp gidebileceğimiz yerler hakkında konuşmayı severim. Eğer "Benim için herhangi bir yer olur." derse ona 3 seçenek sunarım. "Hala bilmiyorum." derse, o zaman "O zaman evimde oynamak ister misin?" derim (gülüyor).

● Randevudan sonra ona nasıl bir mail atarsın?

"Bugün eğlenceliydi, değil mi? Bir dahaki sefere nereye gitmek istersin? Yorulduysan ya da bir şey olursa, ne zaman olursa olsun bana mesaj at. İyi geceler." Aman tanrım, çok utandım (gülüyor).

● Kız arkadaşınla kavga ettin ve onu sinirlendirdin. Onu nasıl neşelendirirsin?

Onu yalnız bırakırım! Sadece şakaydı (gülüyor). Um, kız kardeşim üzüldüğü zaman daima yanaklarını puflatır. Böyle yaptığında hemen bizi ikna eder. Bende böyle bir şey yapmayı düşünüyorum.

● Kız arkadaşının yalan söylediğini anladın. Ne yaparsın?

Yalan söyleme nedenini dinlerim. Onu azarlayabilirim ama sonunda affederim.

● Hoşlandığın kız tam önünde duruyor. İlgisini çekmek için ne yaparsın?

Gerçekten kızlarla konuşmak konusunda iyi değilim. Onların gözlerine baktığımda utanırım. Bu yüzden bilgilerimi kağıda yazıp ona versem nasıl olur?

● Hoşlandığın kız sana yemek yaptı ama tadını beğenmedin. Tepkin ne olur?

Eğer hata yaptıysa "Hey! Hey!" derim. Yalnızca tatsızsa "Bir şeyler eklemelisin *ıyyy*, tadı daha iyi olur." derim. Eğer benim için yapmışsa tadı kötü diyemem. Tat duyumu greve çıkarır, uzun süre onun yaptığı şeyi yutkunurum, benim için sorun yok (gülüyor).

● Sence kızlar arasında hangi üye popüler?

Bence Takaki-kun. Çocuk gibi davranıyor ama gerektiğinde kız arkadaşını koruyabilir.

● Kızların hangi davranışını garip buluyorsun?

Bir yandan "Kibar erkeklerden hoşlanırım." derken, bir yandan da "Hoşlanmıyorum." diyorlar. Ne demeye çalıştıklarını anlamıyorum!

● Fanlarına minnettarlığını göstermek için ne yapmak istersin?

Yurt genelinde bir buluşma. Fanların bizi tek bir yerden değil, tüm şehirlerden ziyarete gelmelerini istiyorum. Mümkün olduğunca onlarla yakın olmak ve bir bağ kurmak istiyorum. Böyle zamanlarda onların yüzünü göreceğim için utanırım ♥ Fan buluşmasını düzenlediğimiz yerde, bizimle el sıkışmayı beklerlerken zevkli, eğlence şovları ile onları eğlendirecek fikirler düşünmek istiyorum.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder