29 Temmuz 2013 Pazartesi

Chinen Yuri - Saikou no Jinsei no Owarikata~Ending Planner~ Röportajı


1. Karakterin Ihara Hayato'dan bize biraz bahseder misin?

Karakterim Hayato,bir üniversite öğrencisi her ne kadar ben hala lise öğrencisi gibi gözüksem de.Biraz yetişkin olabilmek için elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum.Bir ablam var bu yüzden nadir ağabeylerle iletişime geçme şansım var.Neyse, bu dramada Yamashita-kun ağabeyim olacak,çok mutluyum.

2. Bu dramadaki oyunculuğunda nelere dikkat ediyorsun?

Ihara ailesinin her bir üyesi sık sık televizyonda görünüyor,onlarla kendimi çok uyumsuz hissediyorum.Eğer gerçek kardeşler olsaydık gerilmeden onlarla doğal bir biçimde iletişime geçebilirdim.Gerginliğimi başımdan atar ve onlarla iyi bir iletişim gerçekleştirirdim.

3. Oyuncular hakkındaki izlenimlerini bizimle paylaşır mısın?

Yamashita-san başkalarıyla nadir konuşan havalı biri ama benimle çok konuştu.O çok kibar bir senpai.Eikura-san, her tarzıyla süper...Yanına oturduğum zaman çok utandım (gülüyor).Maeda-san,sık sık müzik programlarında görünen AKB48 grubunun güçlü bir üyesi.

4. Çekimlerde heyecanlandığın bir olay oldu mu?

Utangaç biri olduğum için yalnızca Yamashita-san'a ''Birlikte bento yemeğe gidelim.'' dedim.Onunla bento yemeğe gideceğim her vakit heyecanlanırım.(Personel sordu ''Ya Maeda-san?) Aynı aileden olsak da sanırım bunu ona soramam.Daha sonra Yamashita-san ''Aile olarak aynı tencereden yemek önemli bu yüzden birlikte yemeğe gidelim!!'' dedi.

5. Dramanın adı [Saikou no Jinsei no Owarikata (Ömrün Sonundaki En İyi Yol)] sence hayatını sonlandırmanın en iyi yolu nedir?

Yapmak istediğim her şeyi pişmanlık duymadan yapmak istiyorum.Çünkü utangaç yönümü sevmiyorum.Hayatımda alacağım ilk kararda bunun üstesinden gelmeliyim diye düşünürüm.Bu diziyle utangaçlığımı yeneceğim.Benim için iyi bir fırsat olacak!

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder