29 Temmuz 2013 Pazartesi

29.08.2012 Shounen Club SP - Yamada Ryosuke Röportajı


Yamada’nın yıllar önceki performanslarını gösteren 15 dakikalık Özel Shounen Club'ın röportaj bölümü.

Geçmiş:

Merhaba, Ben Hey! Say! JUMP grubundan Yamada Ryosuke.

Biraz gerginim.

Beni en çok zorlayan neydi?

Kelimelerle ifade edemem, bunu şimdi bile hala yapamam?

Aileme Hikaru-kun'un bana e-mail adresini verdiğini söylemiştim

o zaman ailem beni tebrik etmişti, ama sonra Hikaru-kun tarafından tsukkomi* olarak, “aptal!” denerek büyüdüm.

Bu zamana dek buna kayıtsız kaldım.

O zamanlar seksi olarak adlandırılmaktan çok utanırdım.

Şimdi Hey! Say! JUMP olarak birçok aktivite yapıyoruz, seksilik gibi birçok şey bize yükleniyor ama öyle değiliz.

Seksiliğe gelince bu anca Yamashita-kun gibi biri olabilir.

Bir gün ben de onun gibi olabilirim ama hala büyümem gerek.

Hala büyüyorum. Elimden gelenin en iyisini yapacağım.

Bundan sonra benim havalı yanımı göreceksin ya da belki görmezsin,

henüz bilmiyorum ama lütfen beni izlemek için sabırsızlıkla bekle.

——

Nasıldı? Yamada Ryosuke bugünlerde harika.

Övündüğümden söylemiyorum ama,

gerçekten harika deneyimler yaşadım burada.

Herkes Shounen Club'ta büyüyerek süper bir şekilde yükseldi.
 
Günümüz:
 
Shounen Club'ta birlikte eğlenelim,

ve fanlarımıza harika performanslarımızı sunalım.

Lütfen bu şovda birlikte eğlenelim,

herkes Yamada Ryosuke ve Hey! Say! JUMP'ı desteklesin. Lütfen Shounen Club'ı sevmeye devam edin. Ben Yamada Ryosuke.


Not:
 
*Tsukkomu = 'Boke' ve 'Tsukkomi' Japon komedisinde iki tiptir. 'Boke' aptalca şeyler söyleyen ve budalaca hatalar yapan kişi, 'Tsukkomi' ise bu hataları yakalayan ve yumuşakca Boke'yi cezalandırır, aptal diyerek sık sık başına vurur. Burada kastedilen senpaisi Hikaru Yamada'ya bunu birçok kez yapmış ama şimdi onlar çok sıkı dostlar bu yüzden Yamada'da ona bunu yapabilir.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder