29 Temmuz 2013 Pazartesi

[ 真紅の音 -Düşünce Notları- ] Seri 6: Gülümseme

[Resim: 92109012429092384718_thumb.jpg][Resim: 74999446026797436543_thumb.jpg]

"Adlarını bilmediğim insanların sesleri yüzümü gülümsetiyor."

Bir idol daima gülümsemeli ve her daim bu klişeyi benimsemeli. Ayrıca, endişelerini bir kenara bırakıp olanları görmeli de. Bu gülümseme de yalnızca başkalarının gülümsemelerinden doğar.

Benim için önemli olan insanlarla vakit geçirmek beni gülümsetiyor. Mesela, Dai-chan (Arioka). Dai-chan'la olduğum zaman daima kahkahalara boğuluruz. Bir süre önce birlikte oyun merkezine gittik, içinde hayalet askılığı olan bir oyun makinesi buldum. Tesadüfen görmüştüm, orada "Gashadokuro" adlı bir hayalet askılığı vardı ve gerçekten onu almak istedim. İçinde 30 farklı şey vardı bu yüzden kolu döndürürken asla alamayacağımı düşündüm, beklendiği gibi tuhaf bir at suratı kazandım. Heyecanım bir anda geçti. O zaman Dai-chan “Ben de deneyeceğim!" dedi ve ilk seferde Gashadokuro'yu almayı başardı! İkimizde çok mutlu olmştuk ve bende eve iki askılıkla döndüm. Dai-chan'ın böyle önemsiz şeyler için heyecanlanması, beni parıldayan bir güneş gibi gülümsetiyor.

Küçükken de çok gülerdim. Jr.'ken sık sık dergilerde gülümserdim. Kamera önünde ve fanlara her zaman gülümsemeliyim. Biliyorum, idol olmanın en önemli şeylerinden biri bu. Ama kamera önünde gülümsediğimi söylediğim zamanlar olsa da, o zamanlar kalpten gülümsemiyorum. Bu iş iyi ve kötü yönde birçok insanı etkiliyor. Beni havalı bulan insanlar olduğu kadar bulmayanlar da var. Böyle insanlardan hakaretler duydum ve gördüm. İnsanların gözü önünde bulunan bir iş yaptığım için bu kaçınılmaz. Bu yüzden farklı görüşte olan insanlar var. Bunu bilsemde, ben bir insanım bu yüzden inciniyorum ve gülümsememi göstermekten korktuğum anlar da var. Ayrıca, mükemmelden uzak göründüğümü, harika bir aktör ya da şarkıcı olmadığımı biliyorum ama sadece bu işi tüm gücümle yaptığımı insanların bilmesini istiyorum. Kötü oyunculuğun sorun olmadığını düşünüyorum, olmaması içinde sıkı çalışıyorum. Sıkı çalışarak en iyisini yapanlara karşı olumsuz şeyler söyleyen insanlardan nefret ediyorum. Bir kişi ne kadar gayret ederse etsin sorumsuzca konuşulmamalı. Bir hayatı değiştirmeyi düşünmeksizin bazen umarsızca sözler söyleniyor. Bilakis, en iyilerini yapanlara karşı “En iyini yap!" diyen insanlardan hoşlanmıyorum. Muhtemelen sıkı çalışan bu insanları, gülümsemesiyle gözeten birine sahip olmak, onlara güç verir ve daha mutlu olmalarını sağlar.

Geçenlerde kendi şarkı videolarını nete yükleyen insanların olduğu bir sitedeydim. Bir süre önce JUMP üyeleri arasında popülerdiler bu yüzden bende onları izlemeye başladım. Bu insanları dinlemek beni mutlu etti. Yalnızca iyi şarkı söyledikleri için değil. Onlara baktığım zaman şevkle şarkı söylerken odalarında hepsi mutlu görünüyordu, bu da gerçekten hayattan zevk aldıklarını gösteriyor. Ne kadar önemsiz olursa olsun yüreklerinden eğlenerek bir şeyler yapan insanlara gülümseyerek bakıyorum. Ayrıca birçok insanı eğlendirebilecek bir konumdayım, bu yüzden ben de böyle olmalıyım.

Konser sırasında sahneden görülen sayısız ışık kaleminin parıltısı bize bakan herkes gibi gülümsüyor. Bu eşsiz “gülümseyen çiçek" açmaya devam ediyor, ne olursa olsun gülümsemeye devam edeceğim.

"Bir gülümseme başka bir gülümsemeyi doğurur. Hazır mısın? Hana egao!" - Ryosuke

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder