29 Temmuz 2013 Pazartesi

Temmuz 2007 Myojo - Yamada Ryosuke


''Düşüncelerimin son bulduğu labirent...
''Beyazla'' anımsanan öyküler.'' Yamada Ryosuke

[Beyaz] İzlediğim bir sihirbazlık gösterisinde ilüzyonist numarasını yapmak için bir kuş kullanmıştı ve kuş masum beyaz bir şapkaya dönüşmüştü. O zaman düşündüm ki beyaz bana başlangıcı anımsatıyor.

[Kuş] Kız kardeşimle sık sık pet shopa giderim. Oraya gittiğimiz zaman daima papağanlarla konuşur ve oynarım.

[Kız kardeş] Ona "Büyümüşsün!" dememe rağmen aynı boydayız.

[Kocaman] Önceden de söylemiştim dinozorlarla ilgileniyorum. Resim kitabında dinozorların ten rengini renkli görünce, gerçek renklerini bilmiyorum, o yüzden gerçek ten renklerini bilmek istiyorum.

[Renk] Deniz gibi mavi rengi severim.

[Deniz] Birçok balık türü var. Köpek balığı,balına ve kırlangıç balığı... Ah, balığa gitmek istiyorum!

[Balık tutmak] İlk başladığımda arkadaşlarım "Sen de tutmak istemez misin?" , "Hadi balığa gidelim!" diyerek beni davet ettiler. Balık tutmayı onlardan öğrendim.

[Arkadaşlar] İzin günümde herkesle futbol oynarım,ayrıca oyunda. Bu benim için çok önemli. Arkadaşlarımı kaybedersem hiçbir şey yapamam.

[Önemli] Ailenle birlikte yemek yemek,hayatın gereği.

[Aile] Babam çok komiktir. Ama başı biraz dumanlı ve inatçıdır (gülüyor) Annem de kibardır ama sinirlendiğinde son derece korkunç olur (gülüyor).

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder