29 Temmuz 2013 Pazartesi

Temmuz 2013 Wink Up - Yamada Ryosuke


Dürüst bir itiraf. Hoşuma giden bir izlenim! Kalbimi gerçekten kapar.

Konserlerimizde kızların gülümseyen yüzleri! Konserde eğlenirken gülümseyen yüzlerinden bahsetmek istiyorum. Ayrıca artık fanlarımla göz teması kurabiliyorum. Mümkün olduğunca çok etrafa bakmaya çalışıyorum ama çok fazla insan olduğu için ne kadar çok denersem deneyeyim herkesi göremiyorum. Bunun için gerçekten üzgünüm ama bir daha ki sefere gelme fırsatın olursa, gelmeni ve bizimle tekrar takılmanı istiyorum.
Fan mektuplarımda “Konserlerde benim yüzümü tanımıyor musun, benden hoşlanmama ihtimalin var mı?” deniyor. Senden hoşlanıyorum ya da hoşlanmıyorum gibi bir karar vermemin yolu yok, değil mi?! (gülüyor) Aksine “Olmadıysa şansım bana sıkı bir kazık atmış.” diye düşünmeni istiyorum.

İtiraf ediyorum! Geçenlerde üyelerle ____ yaptım.

Geçenlerde dudak kremim tuhaf bir şekilde hızlıca bitti. Suçlular Yuya ve Keito. Yalnız kaldığım zaman söylediğim şeyler beni şaşırtıyor (gülüyor). Ulusal konserlerimiz sırasında Yuya yanında hiçbir şey götürmüyor, şaka yapmıyorum. Yalnızca 15cm büyüklüğünde bir mini pouch getirir. Muhtemelen “Lazım olursa birinden ödünç alırım ya da oradan satın alırım.” diye düşünüyor. Ama muhtemelen dudak kremi orada hep vardır! (gülüyor)

Karşı cinste hoşuma giden izlenimim aksine berbatlaştı. Başka erkekler bilmiyor ama ___ da gerçekten kötüyüm!

Başkalarının arkasından kötü konuşan kızlar. Lisede öğle yemeği esnasında sıramda oturuyordum ve benim hakkımda kötü şeyler söylediklerini duydum (gülüyor). Lisemdeki kızlar muhtemelen onlarla hiç konuşmadığım için benden hoşlanmıyorlardı. Ona “Hey, seni duydum!” demeyi düşündüm ama kızlar daima grup halinde gezer. Bende sonsuza dek acımla başa çıkmaya karar verdim (gülüyor).

Çevrendekileri sandığından daha fazla duyabilirsin, dikkat et! (gülüyor)

Kendini tanımlayan bir itiraf.

Mümkün olduğunca söyleyebileceklerini söyle. Zamanlama önemli, öncesini ve sonrasını düşünüp söylemek istediklerini söyleyebilmelisin. Her şeyden önce bir şey yapmazsan hiçbir şey başlamaz, değil mi? Eh, karşı cinse gelirsek? Eminim, aniden itiraf edersen şaşırır. Daima reddetme olasılığı mümkün ama mutlaka birinin zihninde olacaksın.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder