29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ocak 2012 TV Guide - Hey! Say! JUMP Sohbet


Yurt dışına gittiklerinde üyelerin başına korkunç bir şeyler geldi mi...!?

Yamada: Beklendiği gibi SUMMARY bende en derin etkiyi bıraktı.

Inoo: Çünkü geçmişte üstesinden gelemediğimiz zorluklar vardı ama bu sefer üstesinden geldik!

Chinen: Zordu! Önceden trapez gösterisini yalnız yapıyordum ama bu sefer Yuya ile birlikte yaptım.

Takaki: Provalar sırasında sırtımı çarptım,ellerim soyuldu.Çok zordu.

Hikaru: Yama-chan ve Dai-chan'ın ipte yürümesi de çok güç gerektiriyordu.

Daiki: Personel “İpte yürürken kılıçla dövüşeceksiniz.” dediği zaman “Bu imkansız!” diye düşündüm.

Yuto: Prova odasında ipte yürümeyi denedim,benim için tamamıyla imkansızdı.Ama tepede kılıç dövüşü inanılmazdı!

Yamada: İpte yürümeden önce başkan (Johnny) gelerek “Bu performanstan dolayı canım çok sıkkın.” dedi.Bu yüzden gösteri biraz değiştirildi.

Daiki: Ama bu seferde bizden aynı şeyi yapmamızı ister mi,istemez mi diye korktuk.

Yabu: Konser bitiminden sonra Las Vegas ve Los Angeles'e gittik!Çok eğlenceliydi.

Keito: Şov izledim. Ve Cirque du Soleil ve Kà'yı ilk kez izlediğim için çok etkilendim. (Cirque du Soleil ve Kà: Las Vegas'ta yapılan bir şov.)

Inoo: Jet coaster korkutucuydu değil mi?

Daiki: Şarkı da söylemiştik!

Yabu: SUMMARY'de şevkle şarkı söylemiştik!

Takaki: Ama bu kez Keito korkmuş görünüyordu.

Hikaru: Kız gibi “KYAAAA..” diye bağırmıştı.

Keito: Dur bakalım,lütfen kes şunu. Bu bir yalan!

Yuto: Aslında en çok Takaki korkmuştu (gülüyor).

Takaki: KAPA ÇENENİ! Lütfen konuyu değiştirelim. “2012 hedefleri” hakkında konuşalım.

Chinen: Dramada oynayacağım!

Yabu: Yamashita-kun’un kardeşini oynayacaksın,değil mi?

Chinen: Ona hemen “Niichan” diye seslenmek istiyorum!

Inoo: Yama-chan'da bir drama da oynayacak değil mi?

Yamada: Yuto ile oynayacağım. Dizide sıkı dostlarız.

Yuto: Dizide daima ona bağımlıyım.

Yamada: Birlikte kantine yemek yemeğe gidelim <3

Yuto: Tamam <3 Grup olarak bir ay sonra yine konser vereceğiz!

Keito: 2012'ye iyi bir başlangıç yapacağız!

Inoo: Otoshidama vermek istiyorum~ (Otoshidama: Yeni yılda çocuklara verilen harçlık.)

Chinen: Ben de Otoshidama almak istiyorum~ (gülüyor)

Yabu: Haklısın hala alabiliriz.Ben yurt dışında konser vermek istiyorum.

Daiki: Inoo-chan çince, Yamada korece, Keito'da ingilizce konuşuyor.Yani hazırlıklıyız!

2012'de bırakmak istedikleriniz! (Hayatınız ya da üyeler hakkında.)

Yamada Ryosuke: Belki yalnız yakiniku yemeğe giderim (gülüyor). Çok yalnız hissediyorum. Yuto,birlikte yemeğe gidelim! (gülüyor)

Chinen Yuri: “Hoşlandığım ve hoşlanmadığım” şeylere son vermek istiyorum.Çünkü şu an yalnızca sevdiğim yiyeceği yiyorum (gülüyor).Bir dahaki sefere patlıcan gibi sevmediğim yiyeceklerin üstesinden gelmek istiyorum.

Nakajima Yuto: Eh, son vermek istediğim bir şey mi? Bunun hakkında hiç düşünmemiştim,üyeler hakkında son vermek istediğim bir şey yok...

Okamoto Keito: Miskin hayatıma. Erken uyanmak ve hayatımı anlamlı yapmak istiyorum. Ve bir de Takaki'nin alnımı dürtme alışkanlığını bırakmasını istiyorum.

Arioka Daiki: Sevmediğim yiyecekleri yememe alışkanlığıma son vermek istiyorum. Yetişkinlik tadını hatırlamak istiyorum. Yuto, röportajlar sırasında bateri çalmayı lütfen kes!

Takaki Yuya: Değişken kişiliğim. Kendime hep “Zayıfla,zayıfla” diyorum ama henüz zayıflayamadım.2012'de diyet yapmak istiyorum (gülüyor).

Inoo Kei: Köpeğime sataşmayı. Bir süredir hayvanımı sarsarak zorbalık etmekten hoşlanıyorum ama sanırım o sarsılmaktan nefret ediyor (gülüyor).

Yaotome Hikaru: Her şeyi planlamayı bırakmak istiyorum. Keito'dan sık sık güçsüz olduğumu duyuyorum,bunları unutmak istiyorum!

Yabu Kota: Odamı temizlemeyi sevmemeyi bırakmak istiyorum. Elbiselerim ve ya el işlerim ne olursa olsun bunları temizlemeliyim.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder