29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mayıs 2012 Margaret - Hey! Say! JUMP

Hikaru x Inoo x Yamada

 

Birlikte yurtdışına seyahate gidersek?
 
Hikaru: Alaska! Aurora'yı görmeye gidelim. (Aurora: Kuzey yarımkürede geceleri gökyüzünde görülen renkli ışıklar.)

Yamada: Aurora harika!

Inoo: Karavan ile Aurora'yı görmeye gidelim.

Yamada: Şoför Inoo-chan.

Hikaru: Yamada yemek pişirir, ben de soğuk algınlığından grip olmuş olurum (gülüyor). Seyahat hazırlıklarını da ...

Inoo: Belki ben. Hikaru nasıl bilet rezervasyon yaptırıyor anlamıyorum. Aksine böyle işleri Yamada yapar.

Yamada: Yaparım!

Inoo: Pekala, o zaman Yamada yaparsa iyi olur.

Yamada: Neden~~ Ben yapmak istemiyorum.

Hikaru: Eğer Yamada tek başına seyahate giderse yapar ama grup seyahatinde yapamaz.

Yamada: Yapmak benim için sorun olmaz ama Inoo-chan ucuz sezonu daha iyi biliyordur.

Hikaru: Bu benim görevim değil. Her şeyden önce kendimi iyileştirmeliyim (gülüyor).

Inoo: Anlıyorum. Aksi takdirde gribi başkalarına bulaştırabilirsin (gülüyor)

 Chinen x Yuto x Takaki


Birlikte yurtdışına seyahate gidersek?

Chinen: Shinagawa, Shinagawa.

Takaki: Ah, Shinagawa güzel olur.

Yuto: Pekala, Japonya Shinagawa'ya gidelim!

Chinen: Peki başka nereye gidebiliriz?

Yuto: Evime gidelim!? Gidelim, gidelim!!

Takaki: Hiroshima! Okinawa!

Yuto: Yurtdışına olmalı! (gülüyor). Mesela Türkiye.

Takaki: Türkiye'de bir şey var mı? Bilmiyorum.

Yuto: Türkiye dondurması! Çok elastik ve uzun olur!

Chinen: Türkiye, birçok Japonseverin yaşadığı bir ülke. Türkiye'ye gidelim. Türkiye dondurması yemek istiyorum.

Takaki: Ne kadar uzuyor merak ediyorum!

Chinen: Japonya'ya kadar olsun olmasın dondurmayı ben uzatmak istiyorum. Seyahat hazırlıklarını Yuya yapar, seyahat masraflarını bile öder! (gülüyor).

Yuto: Lütfen bizim için bir de uçak kirala!

Takaki: Her şeyi hazırlayacağım.

Chinen: Seyahatın konsepti “Yuya'dan tam misafirperverlik”!

Keito x Daiki x Yabu


 Birlikte yurtdışına seyahate gidersek?

Yabu: Tabii ki İngiltere'ye! Keito İngiltere hakkında çok şey biliyor!

Keito: London Köprüsü, Big Ben...

Daiki: Ooo~ (mükemmel telaffuzu ile) Big Ben!

Keito: İngiltere'nin futbolu da iyidir!

Yabu: Süper. Wembley Stadyumu'na gitmek istiyorum. Ayrıca U2 konserine de.

Keito: Hyde Park'ına da gideriz. Japonya'da da parka gidersek güvercinleri görebiliriz ama İngiltere'de sincap ve kuğu bile var.

Daiki: Harika! Kulağa eğlenceli geliyor!

Yabu: (Alçak bir sesle) Aslında biz Nara Park'ında geyikleri görmeye gideriz... Koganei Parkı'nda rakun bile var.... (gülüyor).

Daiki: Ahaha. Rakun dedin! Seyahatı Keito planlayabilir. Çünkü o yurtdışı seyahatına alışık.

Keito: Her şeyi ben mi halledeceğim? Harika.

Daiki: Ama lütfen getirdiklerini bizimle paylaş. Seyahat için gerekli olanları ben getiririm.

Yabu: Ah, lütfen losyon da getir! Pekala, o halde otelde milleti eğlendirmek bana düştü.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder