29 Temmuz 2013 Pazartesi

Temmuz 2011 TV Guide - Hey! Say! JUMP


Hey! Say! JUMP Şov Sunuculuğu Yetenek Testi - Teke Tek Üç Dakikalık Doğaçlama Konuşma

 Yan Yan JUMP Nisan'da başlıyor.10 üye oyunlar,spor oyunları vesairelerle şovun ruhunu yansıtacaklar.Doğaçlama bir sohbet için kura çekerek iki kişlik bir ekip kuralım.Ve onların sunucu yeteneklerini görelim.

Görev 1
İkisine uyumlu bir ad bul.

Görev 2
Temsili bir poz ver.

Görev 3
Aranızda üç dakikalık doğaçlama bir konuşma yapın.


 "Zayıflayan Dost" larız -- Ryosuke Yamada x Yuya Takaki

Takaki: Üyeler arasında sık sık "Çok şişman değil mi?! Neden biraz zayıflamayı düşünmüyor?!" diye konuşuruz (gülüyor).

Yamada: Her zaman, "Tamam,diyet yapalım~" demek istiyorum ama...

Takaki: Bir süre sonra pes ediyoruz ... (gülüyor)

Yamada: Sonunda uyumlu ortağımı buldum... Artık 18:00'den sonra hiçbir şey yemiyorum!

Takaki: Yamada çok ciddi! Senin bu yönünü takdir ediyorum ama hala çocuksun...

Yamada: Sen daha fazla çocuksun..Tamamen güvenilmezsin.Konserlerde "Eh~ Yine spot ışığım nereye gitti...?!" diye söylenmezsen iyi olur (gülüyor).
 
Takaki: Hahahahaha!! O halde birbirimize hoşgörülü olalım!! Barbekü yapalım mı? Birlikte gidelim ~ 
Yamada: Oh doğru ya...gidemeyiz. Gideriz~~^^ 


 "Normalden Farklı Dost" uz -- Yuri Chinen x Kei Inoo

Chinen: Sanırım Inoo-chan başlıca kurala uymuyor, yalan mı söylüyor doğru mu söylüyor hiç anlayamıyorum...

Inoo: Chinen'de aynı değil mi? İkimizde normalden farklıyız ama söyleyebileceğim tek şey Chinen gibiyim.

Chinen: Ben de ...INOO-CHAN'a çok benziyorum!! Bu röportajdaki gibi canlı dans performanslarında sık sık çift oluruz.

Inoo: Evet... Bu seferde dans performansında bu ikisi çift olsun diye düşünürler.İkimizde çok çılgınız "Sahnede muz yiyelim!!"diye bağırırız.O zaman bağırırlar "Düzgün davranın!!!"

Chinen: Ayrıca "Hayatta ilk bizim sahneye çıkmamıza izin vermeyin!!" deriz ve sonunda sahneye ilk Yabu ve Keito çıktı.

Inoo: Kovulduk!! (gülüyor) ...ah~Chinen'le tatile çıkmak istiyorum oh~

Chinen: Evet!!Evet!! Deniz aşırı bir yere gidelim~~?!

Inoo: Ama...Yalnızca ikimiz...Biraz rahatsız edici!! (gülüyor)

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder