29 Temmuz 2013 Pazartesi

Nisan 2011 Wink Up - Yamada Ryosuke


"Bugünlerde övündüğün bir olay"

Dün babamla golf sahasına gittik.Babam "İlk vuruşta başaramazsın." dedi ama başardım (gülüyor).İlk kez oynayan birisinin topu bu kadar uzağa atması imkansız.Ayrıca babamın atacağıma güvenmemesine şaşırdım.Oysa yüreğimden ''İşte orada! Bu sporu başarabilirim!'' diye geçti.Bu yüzden her zaman birinin bana golf öğretmesini isterim.Şimdiki hedefim sahada oynamak.

"Benim için heyecanlı. Bugünlerde içinden ''İşte bu heyecanlı.'' dedirten olay"

Kitapçı.Geçenlerde hoşuma giden bir kitapçı buldum.Sık sık gidiyorum.Ne tesadüf?Eğer derginin kapağında ben varsam önce kimse bakıyor mu diye etrafa göz gezdiririm.Sonra dergiyi başkalarının önüne koyarım (gülüyor).Bunu eskiden gerçekten yaptım.Bugünlerde romanlarla ilgileniyorum.Yürüyüş yapmak ve böyle kitapları araştırmak eğlenceli.Bu aralar Canavar Ansiklopedisi tarzı kitaplar istiyorum.Ama benim için biraz pahalı almam zor.Aaa nedir mi? Hangi canavarı önereyim mi?Hmmmm.... Sanırım "KeraKera Onna".Bu canavar daima insanı güldürür.Eğer arkadaş canlısı olsaydı arkadaşı olurdum (gülüyor).

"Bugünlerde en çok güldüğün olay"

Genellikle okulda gülüyorum.Lisede ilk yılımda ''Bana dokunursan, incinirsin'' tavrındaydım.İkinci yılımda bu düşüncelerim suya düştü (gülüyor).Bugünlerde beden eğitimi dersinde birbirimizin pantolonlarını çalıyoruz (gülüyor).Oh,tabii bildiğiniz gibi kızlar ve erkekler ayrı sınıflarda değişir (gülüyor).Bazen pantolonumu aşağı çekerler.O zaman "Kesin şunu!" derim.2-3 saniye beklerim,hiçbir şey olmamış gibi davranarak pantolonumu yukarı çekerim.Bu nedenle daima gülümserim (gülüyor).Çocuklar aptal değil mi? (gülüyor)

"Bugünlerde yaşadığın hayalkırıklığı"

Kaküllerimi kestim! Ama anten gibi görünen kaküllerim bana hoş bir hava kattı (gülüyor).
Artık saçlarım önüme düşmüyor, düzgünce bakabilmek güzel.

"Dün gece ne yaptın?"

Babamla golfe gittiğimi söylemiştim değil mi?Golften sonra dart ve bilardo oynamaya gittik.Çok eğlenceli bir geceydi.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder