29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mayıs 2013 Duet - Yamada Ryosuke


Bugün saat kaçta kalktın?

9'da. Her zaman giderek daha geç kalkarım. Normalde gözlerimi 7'de açarım. Ama geçenlerde 12'ye kadar yatakta kaldım. Artık bir ihtiyar gibi yaşamaya başladım (gülüyor).

Sabah kalktığında yaptığın ilk iş nedir?

Duş alırım. Isısı 40C civarlarında. Kahvaltıda ise; kızarmış etli bıldırcın yumurtası ve sebze. Annemin sabahleyin kızarmış kahvaltı hazırlamasına hayranım.

Kalktığında ruh halin iyi mi olur kötü mü?

İyi. Dışarı çıkmadan önce genellikle iyiyimdir. Geçenlerde Tayland'dayken Dai-chan kötü uyanarak bana geldi ve “Uyuyakalırsan başın belaya girer, uyan~” dedi. Sonra yatağıma doğru süzüldü!

Nevresim takıntın?

Nevresim takımıyla ilgili bir takıntım yok. Çarşaflarımı annem alır ama başka bir nevresim takımı olursa kendim seçmek isterim. Futonum ve yastığım bembeyaz. Ayrıca yatağım çift kişilik ve 3 yastığım var. Nevresim takımı değil ama her gün aroma difüzörünü açıyorum.

Uyurken ne giyersin?

Pijamada giyiyorum ama dün eşofman giydim. Sırt üstü yatıyorum. Sırtımın ağırlığını futonun yukarısına verir ve gözlerimi kaparım, sonunda da uykuya dalarım. Bu arada ışıklar açık uyuyorum.

Bugünlerde başladığın yeni bir şey var mı?

Herhangi bir şey yok. 1,5 yıl önce DVD izlemekten zevk almaya başladım. Özellikle yabancı dizi ve filmlerden. Rastgele seçip kiralıyorum, bazıları sonunda başarılı oluyor bazıları da kaybediyor... Bende derin etki bırakanlardan biri “Navy Seals”. Film özel askeri aktiviteleri anlatıyor, oyuncular ise; aktörlerden değil gerçek askerlerden oluşuyor. Oyunculuklarının ne kadar gerçekçi olduğuna dair görüşler vardı. Orada böyle bir dünya olmasına şaşırdım.

Navy Seals: Navy SEALs ABD Donanması'nın özel kuvvetleridir. İsimlerindeki SEAL kelimesinin anlamı SEa=deniz,Air=hava ve Land=yer anlamına gelir. Bu özel kuvvet birimi konvansiyonel olmayan savaş,anti-terörizm,direkt saldırı ve özel keşif görevlerinde kullanılır. Bir çok ülkede bahriye komandoları olarak bilinir.

Şu andan itibaren başlamak istediğin bir şey?

Kim bilir kaç yıldır ne kadar çok dalgıçlıktan bahsetmişimdir... Kahretsin! Gerçekten okyanusa nasıl dalacağımı bilmiyorum. (ağlamalı bir gülümseme ile)

Geçenlerde bıraktığın ya da bırakmak istediğin bir şey?

Hoşnutsuzluk yaratmayı bırakmak istiyorum (gülüyor).
Sivri dilliyim~ Ama aşkı ifade ettiğim zamanlarda var. Şakalarımı anlamayan insanlar da olduğu için daha dikkatli olacağım.

Yeni bir şeye başlarken neler düşünürsün?

Gergin hisler hazinedir. Gergin düşüncelerden ziyade “Ya karıştırırsam ne yapmalıyım?” diye düşünürken daha fazla endişeleniyorum. Düşünmek yerine “Karıştırırsan da sorun yok, sadece yap!”. Bu hisleri motivasyona dönüştürürsem bu sayede bir şeyler yaparım.

13 Nisan'da konser başlayacak. Planların neler?

Sahnede hiçbir zaman planlama yapmadım her zaman doğaçlama idi. Turdan sonra 20 yaşına basacak tek üye Chinen olacak. Eğer taze, yetişkin cazibesi olursa hoş olur.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder