29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mart 2013 Myojo - Yamada Ryosuke [NYC]


Her günkü Olağan Gizem:

Gökyüzüne bakmayı seviyorum. Her gün gözlerimi gökyüzüne dikerim ve aynı berrak gökyüzü neden bazen bulutlu bazen de bulutsuz diye düşünürüm. Eminim bu muhtemelen atmosfer ve ısı yüzünden olan bir şey. Bence açık mavi gökyüzü en iyisi, özellikle kışın gökyüzü berrakken daha güzel görünür. Ah, ama iç içe geçmiş bulutları da severim.

Yuma’nın Gizemi:

Gizem, Yuma'ya gönderdiğim mesajlara cevap alamıyorum.
Yuma, İsviçre'ye bir lise yurduna gitmişti ve bende programı izlediğim zaman karlı bir yerdeydi ve şemsiyesi yoktu. Bende “Kar yağarsa şemsiye kullan.” diye mesaj attım ama cevap alamadım. 1 hafta sonra ona “Hey! Beni görmezden mi geliyorsun?!” diye tekrar mesaj attım ve o da “Yamada-kuuuuun ♥” diye mesaj attı. (gülüyor)

Dünya'nın Gizemi:

Neden dünyada birçok farklı dil var? Mesela, yalnızca İngilizce olsa insanlar çalışmak zorunda kalmaz, konuşabilirlerdi. Öncelikle İngilizce işim için gerekli, bu yüzden bende İngilizce Konuşma dersleri almaya başladım. Eğer konuşabilirsem favori yurt dışı menümden sipariş etmek istiyorum! Ama şimdiye dek, kelimeler aklımdan uçup gitti çünkü çabuk pes etmiştim (gülüyor).

Kızların Gizemi:

Fan mektuplarını okurken “‘Johnny’s World’e gittim, erkek arkadaşım var ama Yama-chan'dan hoşlanıyorum.” gibi bir mektuba rast geldim. Nasıl bir bakış açısıyla bakmalıyım? Bu bir gizem. Tabii ki desteklendiğim için çok mutluyum ama bu konuda yardımcı olamam. Acaba erkek arkadaşın ne düşünüyor? Nasıl bir kız diğerinden ötekine geçer, bir başkasına yönelmesi, bu ebediyen benim için bir muamma olacak!

Chinen’in Gizemi:

Chinen çok zeki. “Gerçekten bir hayalet mi?” diye düşüneceği anlar olacak (gülüyor).
Başka insanlarla ilgili, tahmin etme ve insanları kısa sürede ikna etmede gerçekten iyi değilim. Buna çabalıyorum! Özellikle lisede böyle düşünmüştüm. Öğretmen kaldırdığı zaman, Chinen kötü cevap vermezdi ama bana gelince gereksiz birçok bilgi verirdim ve azarlanırdım.

Kendi Gizemim:

Söylediklerim beni şaşırtır. Mesela, yalan söylersem yüzüme yansır. Başkalarına söylerken çok kötü hissedersin. Zayıf noktamın bu olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden bugünlerde aklımda büyüyen kötü düşünceleri engellemeye çalışıyorum, ne endişelerimi ne de sıkıntılarımı içimde tutamam.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder