29 Temmuz 2013 Pazartesi

Hey! Say! JUMP İle İlgili Diğer Çeviriler

“ Geceleri uyurken kıyafet giyer , sabahları çıkarırım. Ama tamamıyla çıplak değilim (gülüyor). Kapri ve kapşon tarzı şeyler giyerim. Yalnızca kapşonu çıkarırım. Ama hava çok sıcak değil mi? Bilinçsizce soyunmak, çok vahşiyim, değil mi~”

— Yamada Ryosuke

 “Dün trende Hongkong'lu bir kişiye rastladım. Bana “Sen Yamada-kun musun?” , “Ünlü müsün?” dedi, ben de utanarak cevap verdim: “Hayır, gerçekten ünlü değilim ama Yamada'yım…”

Yamada Ryosuke

[Resim: 2Nb3A.jpg]

''Fanlarıma;

Öpüşen ben değilim Souhei, bu yüzden endişelenmeyin.''

Chinen Yuri
 
 
[Resim: hEhqS.png]

❝ Erken uyu, geç kalk. ❞

Chinen Yuri
 
 
[Resim: ISRjI.png]

En Çok İstenen Aşık (Üst üste 5. kez) - Yamada Ryosuke

[Resim: 3TQCw.png]

“ Yaaay! Üst üste 5.kez seçildiğim için gerçekten çok mutluyum ♪ Kız arkadaşım olursa ona canı gönülden bağlı olur ve kendisini mutlu ederim! Kendisine yemek yapar, dilediği her şeyi yerine getiririm. Ama yalnızca bir dereceye kadar fazla şımartmam (gülüyor). ”

— Yamada Ryosuke

❝ Beni seven insanlar kadar beni sevmeyen insanlarda var. Bu beni üzsede beni kabullenmeleri için elimden gelenin en iyisini yapacağım.❞

Yamada Ryosuke
 
 “ Hala bana garip geliyor. Neden acaba sahneye çıktığım da insanlar çığlık atıyor? (gülüyor) Bir yönden bakarsak, havalı Yamada Ryosuke gibi davranıyorum. Ama özel hayatımda, o kadar da parlak biri değilim! Sabah uyandığım zaman saçlarım darmadağın olur... Bir yıldızdan çok uzağım (gülüyor). ”

— Yamada Ryosuke
 
[Resim: wA8UE.png]

“Geçmişte zorbalık gördüm. Nedenini bilmiyorum ama grupça bana gelip kötü sözler söylediler, küçük şeyler hakkında bana zorbalık yaptılar. Gerçekten çok korkmama rağmen onları görmezden gelmeye devam ettim. Bir süre daha zorbalık yapmaya devam ettiler, canları sıkılınca bıraktılar. Sanırım artık zorbalık görecek değerde olmamam bunda etkiliydi. Tabii bu benim hikayem, eminim herkesin bir çözüm yolu vardır. Sen de bulmadan pes etme!”

Yamada Ryosuke
 
 “Solo çıkacağımı duyduğum zaman çok şaşırdım. Kindaichi’nin tema şarkısını JUMP'ın söyleyeceğini düşünmüştüm ama benim söylememe karar verildi. Diğer üyeler destek verici sözleri ile pozitif olmamı sağladılar. Mesela Yuya: “Bir daha böyle büyük bir fırsatı yakalayamazsın. Diğer üyeler için üzülmen anlaşılabilir, ama ben olsaydım yapardım. Bu gruba artı kazandıracak.” dedi. Bunun grubun yararına olacağına beni ikna etti.”

— Yamada Ryosuke

Ryosuke'nin Solo Çıkışı İle İlgili Röportajından:

“ JUMP bir bütün, performansları ve ürettikleriyle en iyisi! Ne olursa olsun, her zaman önceliğim JUMP. Ben Johnny’den Yamada Ryosuke'yim ama ondan önce Hey! Say! JUMP grubundan Yamada Ryosuke'yim. Bu yüzden eğer sadece Yamada Ryosuke olsaydım, bugünkü ben olamazdım! JUMP ve Johnny sayesinde bugünkü ben oldum! Bütün bunları hazinem sayıp sonsuza kadar değer vereceğim!”

— Yamada Ryosuke
 
[Resim: uBUsk.jpg]

Keito'nun doğum günüydü ve işte bu da yüzü. ''Dükkan sahibi Daiki ve bana yemek hazırlayarak iyi davrandı. Ekmeğin üstüne mum konması süpriz oldu. Çok mutlu oldum. Sanki 38 derece ateşim çıkmış gibi çok heyecanlıydık ve aynı zamanda eğlenceliydi.''

—Keito Okamoto
 
http://i.imgur.com/kRP7G.jpg
 
 İlk solo singlemi dinlediğiniz için teşekkür ederim.
Herkesin desteği sayesinde bu olayın üstesinden gelebildim.
Artık solo ve bir grubun artistiyim, lütfen Yamada Ryosuke'yi destekleyin.

—Yamada Ryosuke
 
[Resim: ygBn4lt.gif]

Şarkının ‘vampire’ kısmını herkes derin bir ses tonuyla söylerken, Chinen her zaman ki çok şirin sesiyle söyledi.

— Yamada Ryosuke
 
[Resim: JuNFZxb.png]

"Ben ve Yama-chan çıkışımızı yapmadan önce de birlikteydik, tek bir söz bile söylemeden birbirimizi anlıyoruz. O yalnızca sıradan bir arkadaş değil. Ona güveniyorum ve etrafında aptalca şeyler yapabiliyorum. Önceden olduğu gibi şimdi de harika biri.”

—Chinen Yuri
 
 [Resim: eYufFB8.jpg]

 Yama-chan olmak istiyorum!

Chinen: Ben ve Yama-chan daima birlikte dizide oynuyor ve şarkı söylüyoruz. Bu yüzden doğal olarak onun gibi aynı pozu verebilirim. Şu andan itibaren birlikte yine elimizden gelenin en iyisini yapalım, Yama-chan. ♥ (2010 Nisan Myojo)

—Chinen Yuri

 [Resim: rK5ZaIV.jpg]

Şirinlik:

Eğer şirinlikten bahsedersek bu kesinlikle Chinen. Birlikte arabadayken benim yanımda uyur. Başını omzuma yaslar ve huzurla uyur. Uyurken masum bir çocuk gibi, çok şirin.

—Yamada Ryosuke [ 05.2013 Myojo ]

[Resim: RalnSZM.jpg]

Ne zaman bir yetişkin gibi hissettin?

Yamada Ryosuke: Kar yağdığında, küçükken heyecanlanıp “Oh, kar yağıyor.” derdim.

 [Resim: KObNQM5.jpg]

Bırakmak istediğin bir şey?

Yamada Ryosuke: Çok yemek yemek, yüzüm yine ovalleşti!!

[Resim: OPx4g4M.jpg]

Bırakmak istediğin bir şey?

Juri: Hala daha anneme “mama” diyorum .

Yamada + Hikaru: Sorun yok, Takaki'de hala annesine “mama” diyor.

Juri: Ama benim gibi harika ve yakışıklı biri annesine “mama” dememeli.

Yamada: fuuuuuuuuuuuuuuuuuu =_=#

[Resim: hohs1vf.jpg]

Taiga: Annem dünyanın en iyi aşçısı 3>

Hikaru + Yamada: Anne, ağlama.

 "Eğer aşk kendiliğinden gelişirse daha iyi olur. Çabuk olursa iyi olmaz."

— Yamada Ryosuke

[Resim: wVOqq1p.jpg]

“Chinen'i her zaman mutlu görüyorum, bence daima Yamada-kun'la olduğu için, neyse her daim mutlu.”

 — Nakayama Yuma (2011 Mayıs Potato)

 [Resim: TYsgUfN.jpg]

Chinen: Şirin miyim..?
Yamada: Hayır.
Chinen: Benden hoşlanıyor musun..?
Yamada: Hayır.
Chinen: Gidersem ağlar mısın..?
Yamada: Hayır.
Chinen: (Gidiyor)
Yamada: (Chinen'i kolundan tutar) Şirin değil güzelsin. Senden hoşlanmıyorum, seni seviyorum. Sonsuza dek seninle olmak istemiyorum, ebediyen sana ihtiyacım var, eğer gidersen ağlamam ölürüm.

[Resim: 3U7Xd8P.jpg]

Monthly TV Guide (27 Ocak – 28 Ocak 2011)
HSJ: 2011 genel Johnny seçimi

7. Soru: Sence en şımarık Johnny kim?

Yamada Ryosuke: Chinen Yuri (Hey! Say! JUMP/NYC). Hala birçok defa beni kucaklıyor. Bunu kabul edemem ama onu affederim (gülüyor).

 [Resim: uf3wVlT.gif][Resim: FerVsYX.gif]
[Resim: 90Xv4qc.gif][Resim: wgy8HsW.gif]
[Resim: rY3NeiF.gif][Resim: oviu4sK.gif]

En çocuksu üye kim?

Yamada: Bence Yuto-kun tam bir çocuk, Sexy Zone’nin şarkısının “Sexy Rose” kısmında “chikyuu wa~” diye dans etti.

 [Resim: 9YFLCjy.jpg]

07.04.2013 School Kakumei'nin bu bölümünde doğum sırasıyla ilgili kişiliklerden bahsedildi.

Başkasının maaşıyla en çok kim ilgilenir? Büyük, ortanca, küçük yoksa tek çocuk mu? Herkes küçük çocuk dedi. Chii-chan'dan örnek verdiler.

Hikaru: Chinen ve Yamazaki-san para hakkında konuşmayı çok seviyor!

Yamazaki: Chinen-kun yalnızca Yen, Dolar ve Euro'den konuşur!

Keito: Chinen daima cebimde ne kadar para olduğunu sorar!

Araştırmanın sonunda sıra ortanca çocuk Yama-chan'a geldi. Hepsi, Chinen çok şirin ama ortanca çocuk çok sinsi dediler.

 [Resim: p9NL6UX.jpg]

Inoo: Geçenlerde nereye gittin?
Takaki: Hokkaido, Okinawa ve Cebu Adası'na.
Inoo: Eh, gerçekten mi?

Daiki ile arkadaşlığı konusunda;

Inoo: “İlişkimiz bir aşıktan daha az bir dosttan daha fazla (gülüyor)”

“Hayatımda yalnızca bir kez bungee-jumping yapmak istiyorum, evlilik gibi.”

— Inoo Kei

Inoo, Yamada Hakkında:

“Seni şaşırtan biri. Biraz üzgün hissetsem gelir ve ‘Bir şey mi oldu?’ diye sorar. Eskiden insanlar bana bunu sormazdı, birçok insandan sonra onun sorması beni şaşırttı.”

[Resim: 0OkOAFo.jpg]

School Kakume'nin 14.03.2013 tarihinde yayınlanan bölümünde Chinen'in Acchimuitehoi oyununu kaybetmesi üzerine Yama-chan dahil herkes çok şaşırdı.

 [Resim: FDlCqVn.gif]

Peki kouhailerinle aran nasıl? Kouhailerinin seninle konuşurken korktuğunu düşünüyorum (gülüyor).

Kouhailerime aniden vuran biri değilim (gülüyor). Onlara karşı tamamıyla hoş görülüyüm. Kis-My-Ft2 gibi kouhailerime tavsiyeler vermek ve bazı nedenlerden dolayı Yamada (Ryosuke)'nın bana “Aniki! Aniki!” (Ağabey) demesi çok şirince.

— Tanaka Koki (2012 Ekim Myojo 10000 Karakter Röportajı)

http://i.imgur.com/t8uMAhy.jpg

Sence Johnny’lerden en şımarığı kim?

Yamada Ryosuke (Hey! Say! JUMP). Aslında tüm kouhailerim şımarıktır ama birini söylemem gerekirse bu Yamada olur. Çünkü biz iş hakkında konuşuyoruz ve onunla bir kere yemeğe çıkmıştım.

— Tanaka Koki (2013 Şubat TV Guide Johnny Genel Seçimi)

http://i.imgur.com/X03a483.jpg

 Sence Johnny’lerden en şımarığı kim?

Chinen Yuri (Hey! Say! JUMP). Uzun zaman önce “The Shounen Club”un sohbet bölümüne konuk olduğum zaman Chinen aniden gelip kucağıma oturdu (gülüyor). O zamanlar şımarıklığı biliniyordu.

— Taguchi Junnosuke (2013 Şubat TV Guide Johnny Genel Seçimi)

"Beyaz"ı en iyi tanımlayabilecek bir Johnny adı?

NEWS ve Hey! Say! JUMP. İki grupta aynı imaja sahip, voleybolcularda beyaz forma giyiyor değil mi? Ayrıca JUMP masum bir imaja sahip.

— Ueda Tatsuya (2011 Mayıs TV Guide)

 [Resim: MFt14NJ.jpg]

Kawaguchi Haruna'ya Yamada ile ilgili ilk izlenimi sorulduğu zaman "Havalı güzel." demiş.

Hikaru'nun üyelere taktığı isimler;

Yamada→ Kurusuke
Yuto→Yujikku
Chinen→Sabonen
Keito→Keitoru
Arioka→Daikin-gu
Takaki→Yuuya-seba
Inoo→Inoo-Teri
Yabu→Yabun-bun
Hikaru→Pi-tan

Ayrıca Hika, 06.2013 Duet magazin röportajında JUMP fanlarına "Tobikko" adını verdiğini duyurdu, Dai-chan'da bu adı onayladı.

 http://i.imgur.com/K8NnOPA.jpg

 School Kakumei'nin 2013.05.05 tarihinde yayınlanan bölümünde bir anket yapılmış, insanlara beş parasız Yamada'yla mı yoksa milyon Yen'i olan Kasuga-san ile mi evlenirsiniz? diye sorulmuş. Anketin sonucunda yalnızca 27 insan Yamada demiş, herkes Katsuga-san'ı seçmiş.


Kişisel yorum: Ben olsam Yamada'yı seçerdim. Beş parasız olması hiç önemli değil kendisi olsun yeter. Maddiyatçı değil maneviyatçı olmak gerek.

http://i.imgur.com/7NvtBKc.png

 Ryosuke, Super Delicate'nin klibinde giydiği mavi ceketi satın almak istemiş ancak fiyatını öğrendikten sonra çok pahalı olduğu için almaktan vaz geçmiş.

[Resim: lRxp3vj.png]

“Mutlu hissettiğin zaman gülmende, üzgün hissettiğinde de üzgün görünmende bir sorun yok. Çünkü en güzeli doğallıktan gelen güzelliktir.”

- Yamada Ryosuke

[Resim: uWFfxgR.png]

Yamada, Cookie ve Kuu için minicik tişörtler satın aldı:

“En çok Kuu’nun kini sevdim, insanlar için yapılmış olanı olsa aynısını alırdım! Sersem görünüşlü balina motifi sersem Cookie'ye mükemmel uydu. Neyse, ikisi de harika görünüyor. ♥”

[Resim: syRGoby.jpg]

[JUMP ile ilgili ]

"Öncesine kıyasla müzikal anlamda çok değişti, herkes görüşlerini söyleyebiliyor. Ama tüm JUMP üyeleri kendi sololarını çıkarsa iyi olur. Tüm üyelerimiz eşsiz, bu yüzden konserlerde solo söylerken insanlar onların çekiciliklerinin farkına varabilir."

- Yamada Ryosuke
 
http://i.imgur.com/WFno9vh.jpg

Yeğenim doğdu! Amca oldum!
Sonunda kız kardeşim dün yeğenimi doğurdu. Henüz onu görmeye gidemedim ama ona bir hediye aldım. Yumuşacık bir battaniye. Bir an önce onu görmek istiyorum~

- Yabu Kota

 [Resim: cVEvkCj.jpg]

Come On A My House Klip Çekim Aşamasından;

Yamada: Sesim genizden geldiği için üzgünüm.
Personel: Üşüttün mü?
Yamada: Biraz ama şimdi çok iyiyim. Hala Ulusal Tur devam ediyor. Turun ortalarında yakalandım.

Yama-chan'ın Tatlı - Hırçın Yanı:

Herkesin önünde Yama-chan'ın yanaklarına dokunduğum zaman "Dur, yapma!" der ama baş başa kaldığımızda bana direnmez! Bu yüzden yanaklarına dokunuyor, tatlı ve hırçın yanıyla eğleniyorum.

— Chinen Yuri (Şubat 2011 Popolo)

Yuto:Chii, annenle birbirinize çok benziyorsunuz! Annen de çok şirin tıpkı bir chihuahua gibi.
Chinen: Haklısın. Belki benziyoruz.
Yuto: Annenle yan yana durursan iki chihuahua varmış gibi olur.
Chinen: ..........

“Favori doğum günü hediyem mi? Chinen'den fotoğraflı bir mail olabilir. Özel hissettiğim gibi gergin de olurum <3”

— Yamada Ryosuke (06.2011 Potato)
 
http://i.imgur.com/u9dFwLt.jpg 
 
 08.07.2013 Zip! programında Yamada'ya, Kyo no Hi wa Sayonara'da birlikte rol aldığı Ohno Satoshi (Arashi) hakkındaki izlenimleri soruldu;

Yamada: Ohno-kun gelip benimle konuştuğu için sette dostça bir ortam vardı. Çok eğlenceliydi.
 
http://i.imgur.com/BuPcFp3.jpg
 
 17.07.2013 The Television No. 29 Dergisi'nden;

Yamada-kun, SP'de lenf kanserinden muzdarip protez bacaklı bir genci canlandırıyor.

Ohno Yamada hakkında; “Yamada-kun'la ilk kez konuşmama rağmen, onunla konuşmak doğal hissettiriyor ve konuşulması kolay biri."

Ve artık Yamada-kun, Ohno-san'ı “Ohno-kun!" diye çağırıyor.

26.07.2013 Weekly The Television Dergisi'nden;

Yamada'ya Ohno-san ile yemeğe çıkıp çıkmadığı soruldu;

Yamada: Henüz değil… çünkü daha Chinen-kun'la yemeğe çıkmadılar, belki onlar çıktıktan sonra. cevabını verdi.
 
 08.2013 Wink Up - Dengonban

Yamada Ryosuke'den Kamenashi Kazuya'ya:

Kamenashi-kun, evini ziyaret edebilir miyim? Bu ciddi bir soru, şaka yapmıyorum. Gerçekten ziyaret etmek istiyorum.
 
 Yamada Ryosuke, Kyou no hi ha sayonara adlı SP'de lenf kanseri nedeniyle bir bacağını kaybetmiş olan, hastanenin pediyatri koğuşunda kalan Harada Nobuo karakterini canlandırıyor. Harada, çocuklar tarafından çok seviliyor ve kendisine "Harada ağabey" diyorlar. Bir yetişkin olduğunda bile çocukları ziyaret edip onlarla oynuyor.

[Resim: YN55LJi.jpg]

Aslında burası bir toplantı odası, sanat yönetmeni SP için burayı çekici bir hastane odasına dönüştürmüş.
 
 

1 yorum:

  1. harikaaaaaaaaaaa bir de ben de yamada ryosuke ye bayiliyorummmmmm onu cok cok cok cok cok cok ama cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum sanirim bu bir sevgiden daha fazlasi

    YanıtlaSil