29 Temmuz 2013 Pazartesi

TV★1 Rankings

JUMP'ın En Fazla ______ Üyesi O'dur !!

En çok kaybetmekten kim nefret eder?

Chinen Yuri "Bir numara olmak kendimi iyi hissettiriyor, kaybetmekten nefret ederim."

Chinen: Burada! (Adayı anons ediyor.)
Yabu: O zaman Chinen seçildi.
Chinen: Hey~ bunu kabul etmiyorum.
Daiki: Ama gerçekte sen kaybetmekten nefret ediyorsun.
Hepsi: Evet,evet.
Takaki: Oyunlarda bile birinci olamazsan hemen bırakıyorsun.
Yamada: Bu doğru! Oyun oynadıktan iki hafta sonra sana doğum günü hediyesi vermiştim ama almadın (gülüyor).
Nakajima: Ayrıca köri yemede de çok hızlısın!
Takaki: Köri bile mi bununla alakalı? (gülüyor)
Chinen: Çünkü~ her şey de bir numara olmak harika değil mi!?

En ekzantrik kim?

Nakajima: "Yalnızca hoşlandığım konular hakkında çok bilgiliyim~!"

Takaki: Evet doğru, Yuto.
Daiki: Bu doğru.Onu sık sık televizyonla konuşurken görüyorum (gülüyor).
Yamada: Tuhaf yiyeceklerden hoşlanıyor. Chanja (soya soslu morina balığı) ve Senmai (inek midesi) gibi manyakça yemekleri seviyor.
Yabu: Ayrıca çok da böcek adı biliyor.
Chinen: Daha şimdi yürürken şurada bir ağaç vardı. Ve O,"Bu ağaçta Kumanbachi (yaban arısı) olabilir." dedi (gülüyor).
Yamada: Biyolog musun~!?
Nakajima: Eh~ bu normal bir şey değil mi?

En erkek kim?

Takaki Yuya "Boğulursan seni kurtarmaya gelirim!"

Daiki: Erkek derken?
Nakajima: Çekici insan gibi.
Yamada: Yuya olabilir.
Chinen: Düşünürsek okyanusa düşersem,Yuya gelir ve beni kurtarır!
Takaki: Böyle bir şey olmuştu (gülüyor).
Chinen: Ayrıca çok da hızlı yüzer.
Daiki: Can kurtaran seviyesinde mi?
Chinen: Evet (gülüyor).
Yabu: İnanılmaz~ Denizci misin!?
Takaki: Herkes böyle söylüyorsa sanırım ben tam bir erkeğim (gülüyor).

Dünya yıkılsa bile kim hayatta kalır?

Inoo Kei [Çekimde bulunmadığı için konuşmaya katılamadı.]

Yamada: Sezgilerim bana Inoo-chan diyor.
Hepsi: Ah~ Kesinlikle!
Nakajima: Yabani bir ot gibi, üstüne basılsa bile harikaymış hissi verir.
Chinen: Tam bir manyak timsali (gülüyor).
Yabu: Uzaylılar kaçırsa bile Inoo-chan iyi olur.
Takaki: Bir anlık ve bulunmaz bir auraya sahip.
Daiki: Bir şekilde Inoo-chan hayatta kalır gibi görünüyor (gülüyor).

Yabancıların önünde kim utangaçtır?

Chinen Yuri "Alışveriş mağazasında satıcı ile bile konuşamam."

Chinen: Kesinlikle bu benim~!
Nakajima: Evet, bu Chinen. Sushi konveyor bantına (dönenlerden) gittiğimiz zaman sipariş bile veremedi.
Takaki: Eh, gerçekten mi?
Chinen: Bu doğru. Siparişi başkasının vermesini beklerim bu yüzden sipariş almak için beklerler!
Yamada: Bu çok can sıkıcı (gülüyor).
Yabu: Yani şefle konuşmuyor musun?
Chinen: Evet~ (acı acı gülüyor)
Daiki: O halde alışveriş mağazasına da gitmiyorsun?
Chinen: Tek başıma gitmem!

En romantik kimdir?

Yamada: "Süprizlerden hoşlanırım ama bilmiyorum (gülüyor)."

Nakajima: Belki de atmosfer yüzündendir Yama-kun.
Chinen: Ah~ Biliyorum! Bir gökdelen kiralar ve penceresine ışıkla bir mesaj yazar.
Yabu: "Şu binaya bak" ( "Seni Seviyorum" sözleri belirir) böyle bir şey mi? (gülüyor).
Yamada: Bunu yapmam (gülüyor).
Takaki: Bunu gerçekten görmek istiyorum!
Nakajima: Pencerelerde ışık kullanmak, tetris oyunu gibi.
Yamada: Ne israf (gülüyor).
Daiki: Ama süprizlerden hoşlandığın doğru.
Yamada: Yaparım ama bina kiralamam (gülüyor).

En ciddi kim?

Yaotome Hikaru [Çekimde bulunmadığı için konuşmaya katılamadı.]

Takaki: Kesinlikle Hikaru.
Yamada: Evet, öyle.Bunu anlıyorum.
Yabu: Sağlık ve bazı konularda çok sabırlı.
Nakajima: Evet, profesyonel hissi uyandırıyor.
Chinen: Eskiden böyle bir his uyandırmıyordu ama bugünlerde gerçekten çok çalışıyor.
Takaki: Provalarda şakalaşırken "Haydi, iş yapıyoruz! diye emir verir."
Yabu: Sık sık beni ve Dai-chan'ı azarlar (gülüyor).
Nakajima: Ama bazende o herkese şaka yapar.

En iyi baba kim olur?

Daiki: "Çocuklarımı katı bir disiplinle büyütmeyi planlıyorum!"

Yamada: Sanırım Dai-chan iyi bir baba olacak.
Nakajima: Çocukları sever misin?
Daiki: Evet.
Chinen: İyi bir baba olmaktan ziyade çocuklarının yaptığı her şeyi affeder (gülüyor).
Daiki: Hayır, hayır, çocuklarımı şımartmam!
Yabu: Eh, baba~ Şımart beni~ (gülüyor).
Takaki: Baba~!
Daiki: Aranızdan birini çocuğum olarak seçmem gerekse muhtemelen Yamada olurdu~
Yamada: Neden? Çok şirin olduğum için mi? (gülüyor)
Daiki: Sessizlik! (gülüyor)

En sadist kimdir?

Yabu Kota "S gibi miyim? Hiç farkında değilim (gülüyor)"

Nakajima: Bu sorunun tek cevabı Yabu-kun!
Hepsi: Ah~ Evet, evet!
Daiki: Bu doğru. Her zaman popoma şaplak atar (gülüyor).
Yamada: Şaplak atıp "Acıdı!" dediğim zaman,"Bu benim kararımdı" diye cevap verir.
Takaki: Ne tür bir sohbet bu (gülüyor). Cidden o S değil mi?
Daiki: O yalnızca S değil, bazen deredere deyişi de tam öyledir.
Chinen: Tsundere derken içtenliğinin doruğundadır~ (gülüyor)

En iyi aşçı kimdir?

Yamada: "Öyle gözüksem bile sadece ebichiri yo yapabiliyorum~" [Ebichiri yo: Kırmızı biber soslu kızarmış karides]

Nakajima: Takaki onun tava ile gösteriş yapmasından hoşlanıyor. Ayrıca bıçağı tutuşundan da.
Takaki: Anlatım tarzın çok tuhaf (gülüyor).
Daiki: Sonuçta Yamada aşçılıktan hoşlanıyor.
Yabu: Doğru, öyle bir imajı var.
Chinen: Önceden bana tonkatsu yapmıştı [Tonkatsu:Kızartılmış domuz kotleti]
Yamada: Shabu shabu (Sebze ve etten yapılan bir japon yemeği) dan çok et artmıştı, bende milföyl tonkatsu yaptım.
Chinen: Lezzetliydi!
Yamada: Geçenlerde kız kardeşime omuraisu yaptım. [Omuraisu: Pirinçli omlet]

En masum kimdir?

Yabu Kota "Sanırım gülüşüm beni masum yapıyor"

Daiki: Hızlı konuşması ve hızlı yürüyüşü nedeniyle Yabu-kun.
Takaki: Hınzır (çocuksu) his dünyası yüzünden!
Chinen: Ayrıca heyecanlanması da tuhaf.
Yabu: Bu hiç masumca değil (gülüyor).
Nakajima: Yabu-kun'un gülüşünden daha masum bir şeyi yok.
Hepsi: Ah~! (Oy birliğiyle)
Yabu: Eh (gülümsüyor)
Yamada: İşte, bu! Bir çocuğun gülümsemesi gibi.
Daiki: Evet, evet. Böyle güldüğü zaman onu affetmek istiyorsun.
Yabu: Teşekkür ederim!
Takaki: Yabu-kun'un en büyük silahı gülüşü~ (gülüyor)

En hayalci kim?

Takaki Yuya "Herkesin hayali vardır. Bu normal!!"

Yamada: Herkes böyle değil mi? Genellikle birçok şey hakkında hayaller kurarsın~ (gülüyor)
Daiki: Sanırım bu doğru.
Yabu: Ama Takaki'nin hayalleri özellikle kötüdür.
Nakajima: Bu yüzden Takaki'ye hayalci adam demeye karar verildi (gülüyor).
Takaki: Kes şunu~! Hayaller hakkında konuşursun, oyun gibi tüm arkadaşlarımı ve sokakta gördüğüm insanları konuşturuyorum.
Chinen: Dublaj gibi mi? (gülüyor)
Daiki: İnsanlar normalde böyle şeyler yapmaz.
Yamada: Sadece kabul et~
Takaki: Kabul etmiyorum bunu!

Uzaylılarla iletişimde olan kim?

Nakajima Yuto "En tuhafı için kendimi seçtim (terliyor)"

Yamada: Uzaylılarla iletişim mi!? Bu nasıl bir durum (gülüyor).
Chinen: Millet, üzgünüm.Aslında onlarla iletişim içinde olan benim.
Takaki: Tamam, tamam.Anladım (gülüyor).
Daiki: O tuhaf biri.Kesinlikle Yuto.
Nakajima: Eh~! Daima tuhaf bir imajım var.
Yabu: Bu iyi bir duygu, çok potansiyel gerektiriyor (gülüyor).
Yamada: Bizi böcekler hakkında bilgilendirdiğin için ve birde uzaylılarla konuşuyorsun!
Nakajima: Herkes böyle diyorsa, pekala... bir deneyeyim (gülüyor).

En iyi moda duyusuna kim sahip?

Okamoto Keito [Çekimde bulunmadığı için konuşmaya katılamadı.]

Daiki: Keito değil mi?
Hepsi: Ah~! (Oy birliğiyle)
Nakajima: Gerçekten böyle şeylerde bilgili.
Yamada: Evet, çalışıyor.
Yabu: Her zaman moda dergileri okur.
Takaki: Her şey de bu yüzden muhteşem görünüyor.
Nakajima: Ayrıca kendi saç stiline sahip.
Yamada: Babasının şıklığından dolayı~
Chinen: Sezgisi kuvvetli bir yakının varsa doğal olarak böyle olursun.
Takaki: Evet. Çevresi yüzünden bu hiç adil değil (gülüyor).

En iyi "idol gülüşüne" kim sahip?

Daiki: "İçten gülüyorum~ Lütfen bana inan~!"

Yamada: Kesinlikle Dai-chan~
Takaki: Gülümsemeyi dene. Hazır, başla!
Daiki: Ehe (gülümsüyor)
Yamada: İyi değil~ Gözlerin gülmüyor!
Chinen: Sana ''İyi değil'' dedi!
Nakajima: Tamam, hazır, başla!
Daiki: Tehehe (gülümsemek için zorluyor)
Yabu: Yemek için teşekkür ederim~ (gülüyor)
Yamada: Dai-chan çok hızlı değişir, bu yüzden inanılmaz olduğunu düşünüyorum.
Takaki: Ayrıca harika bir gülüşü var~
Daiki: Eğlenceli olduğu için gülüyorum~! Yanlış anlaşılacak şeyler söyleme (gülüyor).

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder