30 Temmuz 2013 Salı

JUMP Ulusal Konser Turu: 14.07.2013 Nagano Konseri Fan Raporu


Üyeler selam verirken Ryosuke, yanlışlıkla Nagano'ya Nagoya dedi. Bunu üzerine de "Yalnızca bir insanım bu yüzden ben de hata yaparım!" dedi.

Ryosuke, Come on A My House performansı sırasında şapka takıyordu ve Yuri'yi kucakladı.

Ryosuke, Over şarkısının "with you" kısmında göz kırptı.

Daiki saçlarını kestirmiş.

Ryosuke, Come on A My House performansı sırasında Yuri'ye belinden sarıldı, Yuri'de ona.

Come on A My House performansı başında Ryosuke Yuri'yi kucakladı. Yuri şaşırdı ama onu kucaklarken gülümsedi.

Come on A My House şarkısının "Kare dake mitsumeteru kedo" kısmında Keito Yuto'ya göz kırptı.

Konserden diyaloglar;

Yamada'nın SP'si ile ilgili;

Ryosuke: Chinen'den bahsedelim mi?! O, Ohno-kun'un oyun oynadığını söyledi.
Yuri: Arashi'de Ninomiya-kun'un da oyun oynayan kişi imajı var ama Ohno-kun'da öyle.
Daiki: Chinen parıldıyor.
Chinen: Lütfen yaptığınız her şeyi not edip sonra bana anlat. Biliyorsun ben bir fanım.
Yamada: Tamam, anladım. (gülüyor)

Yamada: Ohno-kun çok dostcanlısı, Chinen.
Chinen: ….
Yamada: Birlikte oyun oynuyoruz.
Chinen: … demek öyle, Ohno-kun seninle oyun mu oynuyor? Kıskandım….
Inoo: Biliyorsun Chinen ağlıyor~
Chinen: Uweeeeeeee~~ Lütfen Ohno-kunla yaptığın her şeyi not et.

Yamada: Ohno-kun SP'de başrol oynuyor.
Chinen: Bu sefer bende görmeye gelebilir miyim?
Yamada: Amacın ne?
Chinen: Ryosuke'yi neşelendirmeye geleceğim.
Yamada: Yalan söylüyorsun (gülüyor).
Chinen: Gerçekten Ryosuke'yi neşelendirmeye geleceğim.

Ryosuke: Kısa olmaktan gurur duyuyorum!
Daiki: Ben de!
Yuri: Sakin olun.
Herkes: Chinen haklı.

Köri ile ilgili;

Yuri: Bu tarifi görünce Chinen'i hissediyor musun?
Fanlar: Evet!!
Yuri: Sizce Chinen yakışıklı mı?
Fanlar: Evet!!
Yuri: Chinen harika.

Yuri: Keşke Nagano daha serin olsa.
Yabu: Tokyo çok sıcak.
Daiki: Köpeklere acıyorum.
Üyeler: Neden aniden köpeklerden bahsetmeye başladın?
Daiki: Çünkü köpekler yere daha yakın.
Üyeler: Kısalarda öyle.
Ryosuke: Dur biraz! Kısa olmaktan gurur duyuyorum!

Çeviri: a.j.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder