29 Temmuz 2013 Pazartesi

Aralık 2011 JUMPaper - Yamada Ryosuke

Uzun süredir yazmadığım için üzgünüm.
İlk olarak gelecek yılın ilk konserinden ve minnettarlığımdan bahsedeyim.
Gelecek konserden biraz bahsetmeye çalışacağım,lütfen sabırsızlıkla bekleyin!

Ve!
Ocakta ''Risou no Musuko'' adlı dramam başlıyor.
Yuto-kun ve Kiss-My-Ft2 grubu üyesi Fujigaya-kun ile çekimler çok eğlenceli olacak!
Sabırsızlanıyorum.
Kesinlikle görülmeye değer bir yapım,ilk defa böyle bir rolde oynuyorum.Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim.

Yemin ederim.
Lütfen dört gözle bekleyin!
Ama bundan önce makarna yaptım!

[Resim: cVcJH.jpg]

Lezzetli makarna yapımı

Tarifi;
Soğan ve sarımsağı doğra sonra zeytin yağını kızart.
Güzel bir koku geldiği zaman soğanı ekle.
Aynı zamanda makarnayı kaynatmaya başla.
Sonra soğan,sarımsak,domuz eti ve domatesi kavur.
Daha sonra çili sosu ve pestoyu (makarna sosu) ekleyip karıştır.
Tavadan makarnayı servise hazırla.
Biraz karışık oldu,sosla servis et ve bitti.
Aynen böyle pişirdim (gülüyor).

Muhtemelen yapmak için yazdıklarım yeterli değil.Kısa olduğu için üzgünüm!
Daha fazla yazamam,şimdi gitmem gerek.
Bai bai

Ryosuke

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder