29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mayıs 2013 Popolo - Takaki Yuya Kimdir?


Daiki Arioka: Oyun Rakibim

Yüksek skor yaptığımız zaman birbirimizle mesajlaşıyoruz. Aynı nedenden dolayı yılbaşında birlikteydik, yılın ilk akşam yemeğini de birlikte yedik (gülüyor)

Inoo Kei: Şekerleme Arkadaşı

Aynı kulisi paylaşıyoruz, aynı öğle yemeğini yiyor ve aynı anda uyuyoruz. (gülüyor)

Yaotome Hikaru: Oyun Arkadaşı

Her hafta bir oyunda, bir seviyeye ulaşıyor ve bunun için birbirimizle yarışıyoruz. Bugünlerde Yuya'nın yüksek skorunu geçtiğim için uyuyabiliyorum. (gülüyor)

Yabu Kota: Selamlaşma Arkadaşı

Kulisteyken ilk Takaki'ye ben merhaba derim. (gülüyor) O da en güzel selamıyla bana karşılık verir.

Yamada Ryosuke: Bir Erkek Olarak Ona Aşığım

Ona güveniyorum ve JUMP'ın en erkeksi üyesi. Bazen biraz aptal bazen de cana yakın doğasıyla gösterişli ve bir erkek gözünden, o bir erkek. (gülüyor)

Chinen Yuri: Yakınlaşınca Kibar Biri Olduğunu Anlarsın

Uzaktan bakınca Yuya biraz korkutucu gelebilir ama aslında onunla yakınlaşınca ne kadar kibar ve rahatlatıcı biri olduğunu anlarsın!

Nakajima Yuto: Rol Modeli

Her zaman “havalı” görünüyor ama onu tanıdığın zaman ne kadar harika bir rol modeli olduğunu anlıyorsun. Pozitif biri aynı zamanda da neşeli olmaya çalışıyor. Ona bakınca biraz neşeleniyorum.

Okamoto Keito: Arkadaş

Gerçekten iyi biri. (gülüyor) Sık sık birbirimizi dışarı yemek yemeğe davet ediyoruz. İş, özel hayatımız ve vb. şeyler hakkında konuşuyoruz.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder