29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mayıs 2011 Margaret - JUMP No.1


Sence en erkeksi üye kim?

No.1: Yaotome Hikaru, Arioka Daiki, Morimoto Ryutaro (Her birine 2 oy verildi.)

Okamoto: Hikaru-kun çok kararlı biri.
Takaki: Sanırım Arioka beklenmedik bir şekilde kız arkadaşını korur.
Yamada: Ryutaro'nun konuşma tarzı çok erkeksi.

Sence en kibar üye kim?

No.1: Takaki Yuya (6 oy)

Chinen: Bir yerlere gittiğimiz zaman daima ikramda bulunur. Hep böyle olalım <3
Yabu: Bana araba al~” diye ısrar etsem sanırım benim için gerçekten alır.Ve bir kaç nedenden dolayı yardım konusunda ona güveniyorum.

Sence en mızmız ve titiz üye kim?

No.1: Chinen Yuuri (5 oy)

Nakajima: Birlikte pizza yemeğe gittiğimiz zaman kendi kesmez onun için 8 parçaya bölene dek bekler.
Chinen: Bu ben olabilir miyim?Çünkü tüm zaman mızmızlığa eğilimliyimdir.
Kendi de dahil herkes sonucu doğruladı.

Sence en çok hangi üye korkar?

No.1: Yamada Ryosuke (4 oy)

Inoo: Roller coastere binmeye hiç cesaretin yok değil mi?Sanırım benden daha fazla korkuyorsun.
Arioka: Inoo-chan roller coasterdan gerçekten çok korkar.İkisini de bir kez daha gerçekten bindirmek istiyorum.

Sence en havalı üye kim?

No.1: Okamoto Keito (5 oy)

Takaki: Atkı taktığı zaman ona inanamıyorum.
Arioka: Magazin dergilerine bakarak nasıl giyineceğini öğrenir.
Bu nedenden dolayı ağabeyleri onu seçti!

Sence en dedikoducu üye kim?

No.1: Arioka Daiki (5 oy)

Okamoto: En son haberleri bilir.
Ayrıca müzik kanalındaki birçok kişiyle de ilgilenir.
Morimoto: Yabancı müzikler konusunda ne sorsam daima cevaplar.
Yaotome: İkimizde yabancı müzikten hoşlanıyoruz,birlikte haber güncelleriz.

Sence en duygusal üye kim?

No.1: Yamada Ryosuke (3 oy)

Arioka: Sık sık onu ağlarken görürüm.
Yabu: Sinema gibi şeyler izlerken duygularını daima şiddetli bir şekilde gösterir.
Yaotome: Evlilik programlarında evlenen çiftlerin hikayesini dinlerken ''Evlilik çok güzel.'' der.

Sence kaybetmekten en çok nefret eden üye kim?

No.1: Chinen Yuuri (5 oy)

Yamada: Hemen tüylerini kabartır (gülüyor).
Okamoto: Video oyununu kaybettiği zaman kazanana dek oynamaya devam eder.
Oylamada kendine oy vererek;
Chinen:Herkes en çok bana yakıştırıyor ama bu benim!

Bir haftalığına ıssız bir ada da yaşasaydın hangi üyeyle olmak isterdin?

No.1: Okamoto Keito (4 oy)

Takaki: Çünkü iyi yüzüyor.
Morimoto: Ağaca tırmanır,iyi yüzer,balık tutar,bu kaslarla yapamayacağı hiçbir şey yok.
Enerjik biri,her türlü şartta hayatta kalır.

Bir kız olsaydın hangi üye ile çıkmak isterdin?

No.1: Chinen Yuuri, Okamoto Keito, Arioka Daiki, Inoo Kei (Her birine 2 oy verildi.)

Inoo: Chinen.Çünkü ilginç biri.
Nakajima: Keito.Çünkü kibar biri.
Yamada: Dai-chan.Çünkü beni o anlıyor.
Yaotome: Inoo-chan.Eğer bir yere gidersek ayrıntıları planlayabilecek biri.Eğer benimle çıkarsa hiçbir şeyi planlamak zorunda kalmamam harika olur.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder