29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ocak 2012 Duet - Yamada Ryosuke


Kore'de Bir Hafta Sonu!

Hep gitmek istiyordum,nihayet hafta sonu Kore'ye gittim! Bu bir mucize! İlk önce kendime otelde rezervasyon yaptırdım ve uçak bileti satın aldım.Yaşadığım iki gün bir gece inanılmaz anlardı!Ayrıca soğuktan korunmak için hazırlık yaptım ama hava sıcaklığı Tokyo'dan pek farklı değil.Akşamları bile bazı insanlar şort ve kısa kollu üstlükler giyiyor,çok şaşırdım (gülüyor).Koreli e-mail arkadaşımla ilk kez buluştuk.Bana Kore'nin birçok ünlü yerini gezdirdi.Aslında bu plansız yapılmış bir seyahattı.Yalnızca gitmek istediğimiz için gittik.Neyse Kore'de unutulmaz bir kış anım oldu.Bu yüzden şimdi kış hakkında "Ne düşünüyorsun?" diye sorsalar "Kore" cevabını veririm.

Yumuşacık!

Kış sezonunda kızlar daha şirin görünüyor (kesin bir şekilde)! Taktıkları atkı yumuşacık hissi veriyor.Yumuşacık şeyler gördüğüm zaman ben de tatlı düşler uyandırıyor. Eğer atkı beyazsa gardımı düşürürüm (gülüyor). "Ietsupoyo" deyişleri "şirin" ve "güzel".Tetara'da alışveriş mağazalarını gezerken satış elemanına baktım ve bana "Ieppoyo~" dedi!Biraz utandım (gülüyor).(Ietsupoyo: Korece kız gibi güzel anlamına gelir.)Satış elemanı bana "Yakışıklı~ ♥" ya da "minam" dese kendimi daha iyi hissederdim.Ama neyse bu yüzden moralim çok iyiydi,mağazada daha uzun süre kalarak daha çok şey satın aldım (gülüyor.) (Minam:Korece yakışıklı anlamına gelir.)

Kış Çorbası!

Kışın ailemizin akşam yemeği menüsünde olabilir~. Hafif kızarmış ekmekle yemeyi seviyorum.Etli/sebzeli yemeğe gelirsek “sukiyaki-no-houga” yı daha çok severim ♪

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder