29 Temmuz 2013 Pazartesi

Temmuz 2011 Popolo - Yamada Ryosuke x Chinen Yuri x Arioka Daiki


Soru: Aldatma konusunda sınırın nedir?

Başka bir erkekle öpüşürse bunun adı "aldatma".

Yamada: Aldatma bağışlayamayacağım bir şey!
Arioka: Ben ve Yamada böyle bir şey yapmayız.
Chinen: Genelde aldatmayı affetmem ama kız arkadaşım tarafından aldatılırsam, sanırım bu çok kötü şeyler yaptığım içindir.
Yamada: Gerçekten mi? İnanılmaz.
Chinen: Belki bu yüzden affederim, toleranslı biri olmak istiyorum.
Arioka: Böyle bir şey söyledin!
Yamada: Chinen'in aşk felsefesi artık değişti. Şüphesiz, beynin çok düz (gülüyor).
Arioka: Hangi noktada "aldatma" olarak adlandırıyoruz? Bence benden sır saklarsa.
Yamada: Aynen. Buluştuğumuz zaman birbirimize karşı sessiz kalmamız hoş değil.
Chinen: Bende size katılıyorum. Ama kız arkadaşım başka bir erkekle öpüşürse bunun adı kesinlikle "aldatma".
Yamada: Eğer Chinen'in kız arkadaşıyla ben öpüşürsek bu aldatmadır, değil mi?
Chinen: Yama-chan ve ben dolaylı yoldan öpüşmüş olacağımız için belki eğlenceli olur! (gülüyor)
Yamada: Çok toleranslısın! (gülüyor)

Herkesle iyi ilişkiler kurmak istiyorum.

Arioka: Yani sizce "kız ve erkek" arasında böyle bir ilişki gerçekten var olabilir mi? Benim için aşk olmadan da dostluk iyi.
Chinen: Benim için de. Kız ve erkek ilişkisinden ziyade, bunu “insani dostluk” olarak adlandırmak istiyorum.
Arioka: Ah, bende.
Chinen: Kız ya da erkek ayırt etmeden, herkesle iyi ilişkiler kurmak istiyorum. Eğer böyle olursam, herkes gibi olabilirim.
Yamada: Ben ikinizden farklı düşünüyorum. Tüm kızları karşı cins olarak gördüğüm için onlarla dost olabileceğimi sanmıyorum.
Chinen: Ama bir insan olarak onları sevmezsen, dost olamazsın.
Yamada: Ama, eğer sohbet edeceksem Dai-chan ya da diğer erkeklerle ederim. Kız ve erkekler arasında hem görüş hem de düşünce tarzı açısından farklılıklar vardır, değil mi? Bu yüzden dostça başlayan ilişkilerin aşka dönüşeceğine inanmıyorum. Bir anda birisinden hoşlandığın zaman bu aşktır.

Kız arkadaşımızdan ayrılırsak onunla normal ilişki kuramayız.

Arioka: Kız arkadaşımdan ayrıldığım zaman belki arkadaş kalmamız zor olur.
Chinen: Benim için sorun yok.
Yamada: Çünkü Chinen'in hiçbir şeyle sorunu yok (gülüyor). Sende hala adresi olduğu için belki onunla arkadaş olmak istersin.
Arioka: Eğer yeni bir kız arkadaşım olursa o ve ben kendimizi iyi hissetmeyiz. Bu yüzden arkadaş olamam.
Chinen: Bence sorun yok.
Yamada: Peki ya yeni kız arkadaşın "Bu kız kim?" diye sorarsa ne yapacaksın!
Chinen: Eh? Dürüstçe "Bu eski kız arkadaşım." dersin (gülüyor).
Yamada: Böyle etkileyici bir cevap verirsin, çok erkeksi~.

Bugünlerde ki özel hayatım:

Arioka Daiki:

20'me bastım
20 yaşına bastığım zaman herkesin kutlama nezaketiyle karşılaştım. Ama bense, zihnim karma karışık, kendimi denizde kontrolümü kaybetmiş gibi hissettim. Olgunca sohbetler yapmak istiyorum. Bir şeyle eğlenirken bile heyecanla işten konuşuyorum.

Chinen Yuri:

Arkadaşlarla birlikte yemeğe çıktık!
Yeni dönem başladığı için arkadaşlarımla birlikte shabushabu yemeğe gittik. Bahar tatilinde olan olaylar hakkında hararetle sohbet ettik.

Yamada Ryosuke:

Saçım omzuma kadar uzadı
Saçım omzuma kadar epey uzadı, o zaman “choroke (genellikle saç kulağa yakın ya da başın orta kesiminde olduğu için havaya dikmek ya da saç çok kısa olduğu için otomatikman saçın havaya kalkması.)” yapıp kâkullerimi yok edeyim. Şimdiye dek choroke'siz yaşayamasam bile (gülüyor). Gözlerimi daha fazla göstereceğim.

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder