29 Temmuz 2013 Pazartesi

24/01/10 JUMPaper - Yamada Ryosuke

Görüşmeyeli uzun zaman oldu
Ben Yamada
3 ay sonra...
Hidarime Tantei-san ile döndüm...
Ben Tanaka Ainosuke~

Şimdi diziye gelelim
Herkes Hidarime'yi izledi mi?

Hala birçok yerde kendimi geliştiremediğimi düşünüyorum
Düşünüyorum düşünüyorum
3.bölüme kadar sorunsuz diziyi bitirdik,sıkı çalışıyorum
Bugünlerde üşüttüm

Bu huzursuz edici
Herkes üşütmemeye dikkat etsin
JUMP olarak CD'miz çıkalı uzun zaman oldu
Gerçekten mutluyum

JUMP'la birlikteyken rahat hisssediyorum
İnsanın içini ısıtan bir grup
Hepsi iyi insanlar
En iyisi

“Hitomi no Screen” Hidarime Tantei EYE’nin tema şarkısı
Havalı bir şarkı
Ayrıca Hitomi no Screen’nın videosu da öyle
JUMP'ın daha önce hiç görmediğin havalı yönünü görebilirsin
Mutlaka izle
Baharda konser vereceğiz,lütfen gel ve dans et

Bu Cookie’nin en iyi gülümsemesi

[Resim: nczMz.jpg]

Çok şirin

Umarım herkes şifa bulur
Görüşürüz
Ainosuke sıkı çalışacak

Çeviri:Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder