29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ocak 2010 Duet – Süper Yılbaşı Özel Ryosuke Yamada x Koichi Domoto


Bu ay Yamada'nın hayalleri gerçekleşti.Yamada-san Koichi-san'la çekim yapacak!

Yamada: Fotoğraf çekimi için çok gerginim. Önce Koichi- kun başlasın.Hala gerginim.Koichi-kun'u stüdyoda köpeği Pan-chan ile oynarken görünce çok şaşırdım.Çok tuhaf bir yanı var.
Koichi: Kohai'mle nadir doğru düzgün konuşma fırsatına eriştim senden daha gerginim (gülüyor). Her zamanki gibi Kinki Kids'te Yamada kun’un çağlarında Jr.'ler var. Bu ilk röportajımız değil mi?
Yamada: Evet.2006 SHOCK'ta her gün sahnede olamıyordum yalnızca şovun ortalarındaki Unlucky Laboratory in September adlı bölümde yer alıyordum.

Koichi-san'ın Yamada-san’ın senpaisi olmasının nedeni nedir?

Yamada: Jr.'ye katılmadan önce, 3. sınıftayken annem ile Kinki Kids’in Tokyo Dome konserine gitmiştim.Koichi-kun prense benziyordu ve bir gün ''Onun gibi olmak istiyorum.'' diye düşündüm.
Koichi: Prens olmak uzmanlık alanım olduğu için (gülüyor).
Yamada: Dome kocamandı,kendisini yalnızca uzaktan görebiliyordum.Ama yaydığı aura daha büyüktü.
Koichi: Bu benim için çok değerli, genellikle seyircilerin görüşlerini duyamıyorum.
Yamada: Koichi-kun'u yalnızca Kinki Kids konserlerinde değil,solo konserlerde de daha çok görmek istiyorum.Turda hareket ederken yıldızlarla dolu tavana bum diye çarptım.
Koichi: Hahaha, teşekkürler.
Yamada: Konserlerini nasıl bir bakış açısıyla ortaya koyarsın?
Koichi: Eh!? Birdenbire oluverir (gülüyor). Nasıl söyleyeyim.Açılış için somut bir fikir ortaya koymaya çalışırım.Mesela solo konserimde başlangıç şarkısı olarak Ayakashi ile başladım ve bu şarkı geleneksel Japon atmosferini anlatan bir şarkıdır.Bu yüzden düşündüm ki eğer kostüm ve ışıklandırma yaparsam belki daha fazla “Geleneksel tarz?” verir.O zaman dışarıdan bir şeyler almak yerine bu tarzı daha fazla ekledim ve kendin bununla ortaya ne koyabilirsin diye düşündüm.Kendinin ortaya bir şey çıkarması ve aynı zamanda seyircinin de eğlenmesi önemli.Kilit nokta bu.
Yamada: İnanılmaz!!
Koichi: Hiç de değil (gülüyor).SUMMARY'i görmeye gittim,tek kelimeyle inanılmazdı.Kişi senpaisi olduğu zaman farkında olmadan onu taklit eder.Ama Yamada-kun solosunda kendi ifadelerini kullanıyor.

İkisininde ortak noktası. İkisininde kan grubu B ve köpekleri var!!

Koichi: Yamada-kun köpeğin mi var?
Yamada: Evet. İki tane chihuahua ve toy poodle. Çok şirinler.
Koichi: Anlıyorum.Ama kuşkusuz benim köpeğim seninkilerden daha şirin.
Yamada: Hahaha. Koichi- kun, neden bir köpek aldın?Köpeklere ilgin olacağı hiç aklıma gelmemişti,biraz şaşırdım.
Koichi: Biliyorum.Bir çok fanda tuhaf buluyor. Hatta personel bile “Sonunda çığlık atmayan bir şey buldun” dedi (gülüyor).Küçüklüğümden beri hayvanları çok severim.Bir nedene sahip olmak... Eğlenceli bir hikaye değil,sorun olmaz değil mi? (gülüyor)
Yamada: Önemli değil. Ben duymayı seviyorum (gülüyor).
Koichi: Pekala o zaman (gülüyor).İlk önce annem bir köpek istediğini söyledi,bu yüzden webden pet shopları araştırdım. Pan'da durdum ve ona ”Bu nasıl?” diye sordum.İşten döndüğüm zaman Pan ve annem karşımdaydı.Elime almadan önce ellerimi yıkamaya banyoya gittim,o da paytak paytak yürüyerek peşimden banyoya geldi!!O halini gördüğüm zaman “Aah, Buna izin veremem, ona emretmeliyim” diye düşündüm. (gülüyor).
Yamada: Nasıl histir bilirim (gülüyor). Koichi-kun kan grubun B'ymiş.Benim de kişiliğim tipik B.Çevremdeki insanlara danışıyorum.Ama ileride kararlarımı kendim belirlemek istiyorum.Şimdi tam olarak böyle hissediyorum.Ama odamı temizlemek ve düzenlemek A tipine giriyor. Ben kendi alanını temizlemeyi sevenlerdenim.
Koichi: Odamı gerçekten temiz tutarım ama bugünlerde Pan'ın oyuncakları yerlerde olduğu için vazgeçtim (gülüyor).
Yamada: Kararlarımı ileride almak istediğimi söyledim ama işte asla böyle yapmam.Mesela, her ne olursa olsun,konser buluşmalarında bir şeyler eklemek isterim “Bunu söylersem sıkıcı olur” gibi düşünürüm ve durmadan kendi kendime soru sorar dururum. Cevabı bilsemde yine de kendime bir çıkış yolu ararım …
Koichi: Bir grupta çok üye olduğu zaman, böyle şeyler zor olabilir. Bu konuda,kalabalık gruplara imrensemde Kinki Kids'in ikili olması rahat.
Yamada: Mesela neyi?
Koichi:Konserler sırasında diziliş sırası daha farklı olur. Hey, üyelerle hiç kavga ettin mi? (gülüyor).
Yamada: Hayır!! Aslında, Hey!Say!JUMP olarak çok iyi geçiniyoruz.Hiç Kinki Kids kavga etti mi?
Koichi: Hayır (gülüyor). Daha çok iyi yönde birbirimizle tartışırız ama asla kavga etmeyiz. 16 yaşında pansiyonda kalırken bütün gün kavga ederdik. “Pudingimi kim sevmedi!?” gibi aptalca şeyler. (gülüyor)Aklıma gelmişken boş zamanlarında ne yaparsın?
Yamada: Evimin yakınlarında bir nehir var, köpeklerimle orada yürüyüşe çıkarım.Ayrıca basketbol oynarım.
Koichi: Doğru davranış.Ben 16 yaşımdayken korkunç şeyler yaptım... sadece şaka (gülüyor). Para oyunları oynardım.

Bugünlerde buluşsanız Yamada-san Koichi-kun'la ne yapmak isterdi?

Yamada: Beni arabayla yürüyüşe çıkarmasını isterdim!
Koichi: Bu harika olur. … Ah, ama beyaz at olmazsa sorun olmaz değil mi?
Yamada: Hahaha. Elbette,sorun olmaz (gülüyor).

Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder